2026-04-05, 20:55
Medlem
Aakerbocks avatar
Om båda är med på det och det är fullt lagligt, varför bry sig? Oavsett sexuell läggning och åldersskillnad då får de hålla på med vad de vill .
Citera
2026-04-06, 03:44
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowgli007
Trots att han är Gay så uppför han sig väl precis som de flesta andra män i den åldern..

Han vill åt bedriften att kunna få män i den åldern och det är väl det som ger honom en extra kick i livet
Eller så gillar dom bara slät hy.
Citera
2026-04-06, 04:29
Medlem
Pungsvings avatar
65 och 15 är creepy. Sluta oroa dig.
Citera
2026-04-06, 13:19
Medlem
Xer0s avatar
Så ni ville inte ligga med er 50 åriga tyskalärare i skolan heller? Tanten vars rumpa man blir dubbad till kung artur om man lyckas dra ut ballen ur.
Citera
2026-04-06, 16:04
Avstängd
Så länge man är vuxen har väl åldern ingen direkt mening om man själv vill eller
Citera
2026-04-06, 18:33
Medlem
godboys avatar
Det är väl helt upp till de två som har sex. När jag själv var ung så jagade jag det mesta i kjoltygsväg som jag tyckte var fint. Hade sex med snygga 40 åringar och det är inget jag ångrar. Nu är jag gift och nöjd.
Citera
2026-04-08, 14:49
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det är väl helt upp till de två som har sex. När jag själv var ung så jagade jag det mesta i kjoltygsväg som jag tyckte var fint. Hade sex med snygga 40 åringar och det är inget jag ångrar. Nu är jag gift och nöjd.

Många unga killar har gjort sexdebut med 40 taggare så fort dom kom in på krogen , jag höll klassen o borra runt 25 åringar dock
Citera
2026-04-09, 17:30
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

Intressant. I vilka miljöer fick ni till det? Var det på fester?
Hur ung var du?
Citera
2026-04-09, 18:31
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Intressant. I vilka miljöer fick ni till det? Var det på fester?
Hur ung var du?
Jag var runt 22-30. Var på dels universitetsfester, och där läser ju alla möjliga. Så det blev ju lite KK av det kan man säga. Träffade en kvinna som var 44 när jag var 23. Vi hade kul ihop, vi reste även ihop vid ett par tillfällen och det var väldigt trevligt. Vi fattade ju båda att det var lite för stunden om man säger så, men vi hängde ändå ihop i runt två år. Sen hamnade vi på olika orter och då blev det som det vart så att säga.

När jag var runt 28 så träffade jag en som var 48 eller 49, väldigt välbevarad. Vi reste en hel del i jobbet vilket då betydde att vi fick mycket tid ihop och pratade massor. Vi bara klickade och vi båda fattade ju även här att det kanske inte är för livet. Hon var separerad sen ett par år och var ju inte sugen på att binda sig, så vi hade bara skoj. Riktigt kul kvinna med massa skinn på näsan.

Nu har jag rätt lätt för att träffa och umgås med kvinnor. Jag har rätt lätt att föra samtal och det är ju en fördel i många lägen. Artig och trevlig utan att vara som en smörig italienare är lite av en nyckel. Sen så har inte alltid huvudsyftet vara "ligga" utan att bara hänga. Tabben många killar gör är att de är för fokuserade på att få knulla.

Jag ser mig heller inte som någon direkt skönhet, jag är skallig och kört rakat sen jag var 22 då jag blev tunnhårig tidigt, men det sitter inte i håret, utan i sättet.
Citera
2026-04-11, 16:50
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkus
Har en bekant som är runt 65 och är honomsexuell och regelbundet har sexuella relationer med män i 25 års åldern. Allt sker så klart utan tvång och är helt lagligt. Ändå känner jag ibland att det känns lite fel eller creepy. Är själv öppen och liberal, har inget med att han är homosexuall eller promiskuös att göra utan mer det att ålderskillnaden är så stor och att han i princip bara gillar män i den åldern. Hade varit annorlunda om han träffat en man som var så ung som han verkligen fastnat för trotts åldern, känner jag. Vad tycker ni?

Det som är sjukt är er besatthet av ålder. Är själv emot homosexualitet så pratar om vanligt sex nu. Ålder är bara en siffra på ett papper, om du är besatt av ålder lider du av mentala problem.

Dessutom är 25 åringar inte ens unga. Skulle inte ens kalla en 25 år gammal kvinna för ung.
Citera
2026-04-11, 16:59
Avstängd
Åldersfördelningen är enorm. Jag umgicks konstant med 20-30 när jag var 40. Funkade perfekt. Nu har jag blivit äldre och männen med.
Citera
2026-04-13, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Det som är sjukt är er besatthet av ålder. Är själv emot homosexualitet så pratar om vanligt sex nu. Ålder är bara en siffra på ett papper, om du är besatt av ålder lider du av mentala problem.

Dessutom är 25 åringar inte ens unga. Skulle inte ens kalla en 25 år gammal kvinna för ung.
Emot homosexualitet men för sex med barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in