Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
Intressant. I vilka miljöer fick ni till det? Var det på fester?
Hur ung var du?
Jag var runt 22-30. Var på dels universitetsfester, och där läser ju alla möjliga. Så det blev ju lite KK av det kan man säga. Träffade en kvinna som var 44 när jag var 23. Vi hade kul ihop, vi reste även ihop vid ett par tillfällen och det var väldigt trevligt. Vi fattade ju båda att det var lite för stunden om man säger så, men vi hängde ändå ihop i runt två år. Sen hamnade vi på olika orter och då blev det som det vart så att säga.
När jag var runt 28 så träffade jag en som var 48 eller 49, väldigt välbevarad. Vi reste en hel del i jobbet vilket då betydde att vi fick mycket tid ihop och pratade massor. Vi bara klickade och vi båda fattade ju även här att det kanske inte är för livet. Hon var separerad sen ett par år och var ju inte sugen på att binda sig, så vi hade bara skoj. Riktigt kul kvinna med massa skinn på näsan.
Nu har jag rätt lätt för att träffa och umgås med kvinnor. Jag har rätt lätt att föra samtal och det är ju en fördel i många lägen. Artig och trevlig utan att vara som en smörig italienare är lite av en nyckel. Sen så har inte alltid huvudsyftet vara "ligga" utan att bara hänga. Tabben många killar gör är att de är för fokuserade på att få knulla.
Jag ser mig heller inte som någon direkt skönhet, jag är skallig och kört rakat sen jag var 22 då jag blev tunnhårig tidigt, men det sitter inte i håret, utan i sättet.