2026-04-05, 05:08
Medlem
Pinkuss avatar
Har en bekant som är runt 65 och är honomsexuell och regelbundet har sexuella relationer med män i 25 års åldern. Allt sker så klart utan tvång och är helt lagligt. Ändå känner jag ibland att det känns lite fel eller creepy. Är själv öppen och liberal, har inget med att han är homosexuall eller promiskuös att göra utan mer det att ålderskillnaden är så stor och att han i princip bara gillar män i den åldern. Hade varit annorlunda om han träffat en man som var så ung som han verkligen fastnat för trotts åldern, känner jag. Vad tycker ni?
Citera
2026-04-05, 05:23
Medlem
StoreSvartes avatar
Bögarna har helt andra regler än strejta män. Det där är helt normalt i deras värld.
Citera
2026-04-05, 05:24
Medlem
kalkryggars avatar
Inga som helst konstigheter. Vad du tycker är creepy eller inte är helt ointressant i detta fallet. Håll det för dig själv.

65 åriga män och 25 åriga män gör precis vad de själva vill då de är mer än tillräckligt vuxna att själva bestämma hur och med vem de har sex med.
Citera
2026-04-05, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkus
Har en bekant som är runt 65 och är honomsexuell och regelbundet har sexuella relationer med män i 25 års åldern. Allt sker så klart utan tvång och är helt lagligt. Ändå känner jag ibland att det känns lite fel eller creepy. Är själv öppen och liberal, har inget med att han är homosexuall eller promiskuös att göra utan mer det att ålderskillnaden är så stor och att han i princip bara gillar män i den åldern. Hade varit annorlunda om han träffat en man som var så ung som han verkligen fastnat för trotts åldern, känner jag. Vad tycker ni?

Trots att han är Gay så uppför han sig väl precis som de flesta andra män i den åldern..

Han vill åt bedriften att kunna få män i den åldern och det är väl det som ger honom en extra kick i livet
Citera
2026-04-05, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Bögarna har helt andra regler än strejta män. Det där är helt normalt i deras värld.

Kvinnor har helt andra regler också. För kvinnor är det ok att ligga med yngre män. Men de tycker inte att män ska ligga med yngre kvinnor. Kvinnor tycker att män istället ska tänka på alla jämnåriga kvinnor som sitter där ensamma.
Citera
2026-04-05, 07:37
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Kvinnor har helt andra regler också. För kvinnor är det ok att ligga med yngre män. Men de tycker inte att män ska ligga med yngre kvinnor. Kvinnor tycker att män istället ska tänka på alla jämnåriga kvinnor som sitter där ensamma.

Det är vad den radikala feminismen försöker övertyga folk om. Egentligen är det bara en del av deras generella hat mot alla vita män. Men det är upp till dig om du bryr dig om det eller inte. Personligen skiter jag fullständigt i vad ett gäng radikala idioter har för åsikter om vad som är rätt och fel.
Citera
2026-04-05, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Det är vad den radikala feminismen försöker övertyga folk om. Egentligen är det bara en del av deras generella hat mot alla vita män. Men det är upp till dig om du bryr dig om det eller inte. Personligen skiter jag fullständigt i vad ett gäng radikala idioter har för åsikter om vad som är rätt och fel.

Ja, jag skiter i vad kvinnor tycker om jag träffar yngre kvinnor. Jag träffade en 22-åring som jag ville ligga med. Kvinnor brukar säga att män överskattar sin attraktionskraft. Unga kvinnor vill inte ha gubbar. De vill ha jämnåriga vältränade hunks. Vi kan inte hantera en mogen kvinna så vi söker oss till unga kvinnor som vi kan styra. Och så får vi inte upp den med unga kvinnor.
22-åringen ville ligga med mig också.

Kvinnor tycker som sagt att vi borde tänka på alla kvinnor som sitter där ensamma, istället för att ragga på unga bimbos med stora bröst.
Kvinnor som träffar unga män, tänker de på jämnåriga män som sitter där ensamma?
Citera
2026-04-05, 07:57
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ja, jag skiter i vad kvinnor tycker om jag träffar yngre kvinnor. Jag träffade en 22-åring som jag ville ligga med. Kvinnor brukar säga att män överskattar sin attraktionskraft. Unga kvinnor vill inte ha gubbar. De vill ha jämnåriga vältränade hunks. Vi kan inte hantera en mogen kvinna så vi söker oss till unga kvinnor som vi kan styra. Och så får vi inte upp den med unga kvinnor.

Kvinnor tycker som sagt att vi borde tänka på alla kvinnor som sitter där ensamma, istället för att ragga på unga bimbos med stora bröst.
Kvinnor som träffar unga män, tänker de på jämnåriga män som sitter där ensamma?

Usch orkar inte med din incelvibe..

Män blir ihop med yngre kvinnor för att kvinnor generellt sett mognar fortare. En 30-årig man är ungefär lika mogen som en 20-årig kvinna. Självklart finns det undantag och det är inte så enkelt. Men i stora drag..
Citera
2026-04-05, 08:45
Medlem
448s avatar
Citat:

Kvinnor skiter i hur gamla män är , satt o fika i går o en kvinna med hennes dotter satte sig mitemot , hon var i 15 års ålderns o börja o prata med mig o sen morsan

Nu är ja en snygg modellkille i 50 års åldern - men jag blev våldejtad av denna tös o fick med morsan på det - morsan smörade också
Citera
2026-04-05, 09:00
Medlem
Är det en moralisk fråga eller något som kulturen borde veta menar du?
Alla förövare har fel. Barn ska man inte heller utsätta, det är fel. Annars är det fritt fram.

Psykologiskt är det ändå alltid intressant varför vissa väljer mycket yngre eller mycket äldre partner/sex kompanjon.
Citera
2026-04-05, 09:16
Medlem
zebra121s avatar
Är det lika tänk om en homosexuell man i 37 årsåldern ligger med en 19-åring?

Båda är myndiga och åldersskillnaden är mindre än det TS skrivit men 19-åringen har har för ett år sedan passerat myndighetsgränsen.
Citera
2026-04-05, 10:09
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Så länge han inte manipulerar dom eller på annat sätt lurar eller tvingar sina knulloffer så ser jag inget propblem.

25 åriga män lär kunna bestämma själv vems kuk dom vill ha i röven.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in