2026-04-13, 01:07
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Emot homosexualitet men för sex med barn?

Nej, jag är äcklad av barn. Precis på samma sätt som jag är äcklad av gamla kvinnor.

Jag är däremot sexuellt attraherad till unga fertila kvinnor, precis som den absoluta majoriteten av män är. Måste jag förklara detta för dig?

Måste jag verkligen visa dig videor och bilder på hur 14-17 år gamla kvinnor ser ut?
Citera
2026-04-13, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Nej, jag är äcklad av barn. Precis på samma sätt som jag är äcklad av gamla kvinnor.

Jag är däremot sexuellt attraherad till unga fertila kvinnor, precis som den absoluta majoriteten av män är. Måste jag förklara detta för dig?

Måste jag verkligen visa dig videor och bilder på hur 14-17 år gamla kvinnor ser ut?
Unga 9-14år "kvinnor" är en riktig munsbit för dig, nej för hela friden har sett dina tiktok barn alldeles för många ggr din bergsapa.
Citera
2026-04-13, 02:17
Medlem
dirtysouths avatar
Inget fel utan helt naturligt att vi dras till unga kvinnor... de är attraktivare och fertila, dock inte så naturligt att han föredrar andra män men homosexualitet tycks vara ett växande problem i vårt samhälle världen över
Föredrar alltid att knulla kvinnor med halva min ålder men ibland slinker där in någon 10 år yngre än mig... känns inte alls lika bra men men så är det ibland
Citera
2026-04-13, 03:30
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Unga 9-14år "kvinnor" är en riktig munsbit för dig, nej för hela friden har sett dina tiktok barn alldeles för många ggr din bergsapa.

Skärp till dig nu.

Jag skrev om unga fertila kvinnor. Du vet mycket väl vad det betyder
Citera
2026-04-21, 02:35
Medlem
Pinkuss avatar
Ni som säger att ni inte har något problem med 65 åringar som knullar eller är ihop med 25 åringar, skulle ni säga lika dant om det var er pappa eller någon närstående som skilt sig och börjat springa efter 25åringar?
Citera
2026-04-21, 03:52
Medlem
Citat:
Det som är sjukt är er besatthet av ålder. Är själv emot homosexualitet så pratar om vanligt sex nu. Ålder är bara en siffra på ett papper, om du är besatt av ålder lider du av mentala problem.

Dessutom är 25 åringar inte ens unga. Skulle inte ens kalla en 25 år gammal kvinna för ung.

18-25 åringar är unga vuxna.

9-17 åringar är barn, även fast de har kommit in i sin pubertetsutveckling.

De repruduktiva organen är inte färdigutvecklade förens vid 20 års ålder. Och hjärnan är inte färdigutvecklad förens vid 25 års ålder. Rent biologiskt är alltså inte 9-17 åringar, eller ens 18-25 åringar, helt klara. Även fast 20-25 åringar iaf är på god väg och delvis färdigutvecklade!

Att du kallar 25 åringar för "gamla" är helt igenom märkligt. De är ju Precis färdigutvecklade! På alla de sätt!

- Kolla Helena Af Sand*berg, i "Tomten är f*ar till alla bar*nen". Hon var 28 år då.
- Kolla Tuva No*vutny i "Jalla Ja*lla". Hon är 21 år då. Eller i "Den osyn*liga", då 23 år.
- Kolla Katherine Heigl i "På smällen", då var hon 29 år.
- Kolla Shak*ira i videon "Whenever..." då var hon 23 år.
- Kolla Marilyn Mon*roe i "Bus Stop", då var hon 30 år.
Med flera, med flera.

Unga vuxna/vuxna kvinnor! Och försök sedan att kalla dessa för "gamla". 🤣🤣

Och topic: är båda parter 20+, ser jag inga konstigheter om de är attraherade av varandra och vill vara med varandra. Oavsett större åldersskillnad. Men det ju inte till vanligheten att tex en 20 åring vill ha en 50+.
Citera
2026-04-21, 10:58
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Inga som helst konstigheter. Vad du tycker är creepy eller inte är helt ointressant i detta fallet. Håll det för dig själv.

65 åriga män och 25 åriga män gör precis vad de själva vill då de är mer än tillräckligt vuxna att själva bestämma hur och med vem de har sex med.

Det skulle funka med 25-åriga kvinnor också.
Citera
2026-04-21, 11:55
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

De repruduktiva organen är inte färdigutvecklade förens vid 20 års ålder. Och hjärnan är inte färdigutvecklad förens vid 25 års ålder. Rent biologiskt är alltså inte 9-17 åringar, eller ens 18-25 åringar, helt klara. Även fast 20-25 åringar iaf är på god väg och delvis färdigutvecklade!

Att du kallar 25 åringar för "gamla" är helt igenom märkligt. De är ju Precis färdigutvecklade! På alla de sätt!

- Kolla Helena Af Sand*berg, i "Tomten är f*ar till alla bar*nen". Hon var 28 år då.
- Kolla Tuva No*vutny i "Jalla Ja*lla". Hon är 21 år då. Eller i "Den osyn*liga", då 23 år.
Med flera, med flera.

Och topic: är båda parter 20+, ser jag inga konstigheter om de är attraherade av varandra och vill vara med varandra. Oavsett större åldersskillnad. Men det ju inte till vanligheten att tex en 20 åring vill ha en 50+.

Jag har redan gått igenom detta med dig. Det med hjärnan är en myt. Det är inte sant. Sluta upprepa denna myten om du vill bli tagen på allvar.
Citera
2026-04-21, 12:01
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkus
Ni som säger att ni inte har något problem med 65 åringar som knullar eller är ihop med 25 åringar, skulle ni säga lika dant om det var er pappa eller någon närstående som skilt sig och börjat springa efter 25åringar?

Ja!

Jag är äcklad av gamla kvinnor. Att bara titta på 65 år gamla kvinnor gör att jag mår dåligt. Det är fruktansvärt. Om du är en 65 år gammal man så vill du ju undvika dessa kvinnor i din ålder, det förstår du väl?

En 25 år gammal kvinna å andra sidan är högfertil, riktigt snygg och sexuellt attraktiv. Du förstår väl att en singel 65 år gammal man hade föredragit en 25 åring över en 65 år gammal kärring?

Menar du på fullaste allvar att en sådan man borde leta efter en kärring eller häxa bara för att han är 65 år? Att han borde föredra en gammal, ruttnande, oattraktiv kärring över en högfertil, snygg och sexuellt attraktiv 25 åring?

Varför?

Ditt inlägg är bland det mest korkade jag läst på väldigt länge
Citera
2026-04-21, 12:33
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Med flera, med flera.

Jag skrev i tidigare inlägg till dig att du har fel angående hjärnan och att det är en myt. Du har dessutom fel när du skriver att alla under 18 är barn.

Sen vill jag bara klargöra att jag skrev inte att 25 åringar är gamla. En 25 år gammal kvinna kan fortfarande kallas en ung kvinna. Hon är högfertil och ser också ung och attraktiv ut. Hade själv varit överlycklig om jag som 50 år gammal man hade kunnat vara med en 25 år gammal kvinna. Hade varit överlycklig om jag som 60 år gammal man hade kunnat vara med en 30 år gammal kvinna.

Så ser inget fel med att på det sättet kalla en 25-30 år gammal kvinna för ung. Är man i förhållande med en 25-30 år gammal kvinna kommer man förstås kalla henne för en ung kvinna, och det är ju något positivt att säga till en kvinna.

Vad jag menade var relativt diskussionen om åldersskillnad. Alltså det finns idioter som attackerar äldre män som är i förhållande med en ung kvinna trots att kvinnan är juridiskt myndig (dvs fyllt 18 år). Det är förstås idiotiskt att attackera män som är i förhållande eller har sex med 18 eller 19 år gamla kvinnor då dessa är fullvuxna kvinnor och dessutom myndiga. Men i detta fallet har idioterna gått ett steg längre och börjar attackera äldre män som är i förhållande med 25 år gamla kvinnor!

Det är därför jag behöver förklara att i detta fallet, så borde 25 åringen inte ens räknas som ung, då en kvinna blivit en fullvuxen kvinna LÅNGT INNAN hon fyllt 25 år. Det är alltså ren galenhet att attackera en man som är i förhållande med en 25 år gammal kvinna. En 20 år gammal kvinna är en 100 % fullvuxen kvinna, för att inte snacka om en 25 åring.

Så om en äldre man är i förhållande med en 25 år gammal kvinna och någon idiot börjar attackera mannen bara för att hon är yngre och är 25 år gammal så hade jag svarat den mannen med att påpeka att en 25 år gammal kvinna inte ens är en ung kvinna i detta fallet. Även om mannen varit i förhållande med en 18 åring är det helt okej då en 18 år gammal kvinna är en fullvuxen kvinna.

Så det är relevant för diskussionen om åldersskillnad att påpeka att en 25 år gammal kvinna INTE är en ung kvinna.

Du nämner några exempel på kvinnor och åldrar. Jag kan visa dig också ett exempel. Titta på denna videon

https://www.youtube.com/watch?v=GjHMiiFuTNE&t=1594s

13 minuter in i videon ser du en kvinna som är 30 år gammal. Hon ser ung ut och allra flesta män hade varit attraherade till henne. Och ser inget fel med att kalla henne för ung men om en idiot börjar attackera en äldre man som är i förhållande med henne bara för att hon är yngre så måste man förklara för honom att om vi snackar om åldersskillnader är en 30 år gammal kvinna inte ens ung. Hon har varit fullvuxen under en LÅNG tid och kommer snart bli för gammal för att kunna få barn. Du kan alltså inte kalla en 30 år gammal kvinna för en ung kvinna om kontexten är en åldersskillnad i ett förhållande även om hon ser ung ut som kvinnan i videon.
Senast redigerad av Iman2014 2026-04-21 kl. 12:43.
Citera
2026-04-21, 17:57
Medlem
Citat:
Jag har redan gått igenom detta med dig. Det med hjärnan är en myt. Det är inte sant. Sluta upprepa denna myten om du vill bli tagen på allvar.

Nej, det är ingen myt. Vet inte ens vart du har fått det ifrån att det skulle vara en myt.
Citera
2026-04-21, 18:05
Medlem
Citat:
Jag skrev i tidigare inlägg till dig att du har fel angående hjärnan och att det är en myt. Du har dessutom fel när du skriver att alla under 18 är barn.

Sen vill jag bara klargöra att jag skrev inte att 25 åringar är gamla. En 25 år gammal kvinna kan fortfarande kallas en ung kvinna. Hon är högfertil och ser också ung och attraktiv ut. Hade själv varit överlycklig om jag som 50 år gammal man hade kunnat vara med en 25 år gammal kvinna. Hade varit överlycklig om jag som 60 år gammal man hade kunnat vara med en 30 år gammal kvinna.

Så ser inget fel med att på det sättet kalla en 25-30 år gammal kvinna för ung. Är man i förhållande med en 25-30 år gammal kvinna kommer man förstås kalla henne för en ung kvinna, och det är ju något positivt att säga till en kvinna.

Vad jag menade var relativt diskussionen om åldersskillnad. Alltså det finns idioter som attackerar äldre män som är i förhållande med en ung kvinna trots att kvinnan är juridiskt myndig (dvs fyllt 18 år). Det är förstås idiotiskt att attackera män som är i förhållande eller har sex med 18 eller 19 år gamla kvinnor då dessa är fullvuxna kvinnor och dessutom myndiga. Men i detta fallet har idioterna gått ett steg längre och börjar attackera äldre män som är i förhållande med 25 år gamla kvinnor!

Det är därför jag behöver förklara att i detta fallet, så borde 25 åringen inte ens räknas som ung, då en kvinna blivit en fullvuxen kvinna LÅNGT INNAN hon fyllt 25 år. Det är alltså ren galenhet att attackera en man som är i förhållande med en 25 år gammal kvinna. En 20 år gammal kvinna är en 100 % fullvuxen kvinna, för att inte snacka om en 25 åring.

Så om en äldre man är i förhållande med en 25 år gammal kvinna och någon idiot börjar attackera mannen bara för att hon är yngre och är 25 år gammal så hade jag svarat den mannen med att påpeka att en 25 år gammal kvinna inte ens är en ung kvinna i detta fallet. Även om mannen varit i förhållande med en 18 åring är det helt okej då en 18 år gammal kvinna är en fullvuxen kvinna.

Så det är relevant för diskussionen om åldersskillnad att påpeka att en 25 år gammal kvinna INTE är en ung kvinna.

Du nämner några exempel på kvinnor och åldrar. Jag kan visa dig också ett exempel. Titta på denna videon

https://www.youtube.com/watch?v=GjHMiiFuTNE&t=1594s

13 minuter in i videon ser du en kvinna som är 30 år gammal. Hon ser ung ut och allra flesta män hade varit attraherade till henne. Och ser inget fel med att kalla henne för ung men om en idiot börjar attackera en äldre man som är i förhållande med henne bara för att hon är yngre så måste man förklara för honom att om vi snackar om åldersskillnader är en 30 år gammal kvinna inte ens ung. Hon har varit fullvuxen under en LÅNG tid och kommer snart bli för gammal för att kunna få barn. Du kan alltså inte kalla en 30 år gammal kvinna för en ung kvinna om kontexten är en åldersskillnad i ett förhållande även om hon ser ung ut som kvinnan i videon.

Nej, det är ingen myt. Går du emot medicinsk vetenskap? Varenda person med viss eller mycket kompetens inom neurologi vet hur hjärnan utvecklas. Och när den ungefär är färdigutvecklad. Och i övrigt är de reproduktiva organen inte utvecklade förens kvinnor är 20. Så, du är bara skev om du går efter 9-17 åringar. Tom. 18-19 åringar är för unga för dig, om du är vuxen.

Men efter 20. Så, tja, då beror det ju på. Vill ni båda vara med varandra, så spelar ju det ingen roll om du är 45 och hon 25. Ni båda är vuxna. Och andra har inte med ert att göra.

En 30 åring är vuxen, varken ung eller gammal. Utan bara vuxen. Vissa kvinnor som är 30 är infertila, redan då. Vissa av dessa kvinnor har alltid varit infertila, eller blivit det i 20-årsåldern. Några blir det vid 30. Men flertalet kvinnor är bra fertila några år till. Vissa är fertila upp till 44 års ålder. Det är individuellt.

Men det är ändå inte fertiliteten du tänder på! Utan hur hon ser ut! En kvinna med kurvorna på de rätta ställena, kommer du ju tända på även om hon så skulle vara infertil. Och en högfertil kvinna som du inte tycker ser bra ut, kommer du ju inte känna attraktion till. Det är utseendet du tänder på. Inte kvinnans eventuella fertilitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in