Citat:
Thca är inte samma sak som thc dock, kanske därför det inte ger utslag på thc.
Och am694 är väl narkotikaklassad och ska vara bra många gånger mer potent än vanligt thc, tyckte du det var mycket mer potent än det mest potenta gräset du rökt? För den cannabinoiden ska kännas så med tanke på dess affinitet på CB1. Och senare syntetiska har oftast väldigt korta rus, bra mycket kortare än vanligt cannabis. Muntorrheten, röda ögon brukade bli rätt extremt på det med.
Aja jag hoppas shopparna skickar in produkterna på analys så vi får reda på lite mer fakta. Egentligen så borde rättsväsendet utföra testerna för att se så shoppen säljer legala produkter, att sälja narkotika storskaligt såhär måste ju vara grovt narkotikabrott som ger många år i fängelse.
Och am694 är väl narkotikaklassad och ska vara bra många gånger mer potent än vanligt thc, tyckte du det var mycket mer potent än det mest potenta gräset du rökt? För den cannabinoiden ska kännas så med tanke på dess affinitet på CB1. Och senare syntetiska har oftast väldigt korta rus, bra mycket kortare än vanligt cannabis. Muntorrheten, röda ögon brukade bli rätt extremt på det med.
Aja jag hoppas shopparna skickar in produkterna på analys så vi får reda på lite mer fakta. Egentligen så borde rättsväsendet utföra testerna för att se så shoppen säljer legala produkter, att sälja narkotika storskaligt såhär måste ju vara grovt narkotikabrott som ger många år i fängelse.
När thca värms så blir det thc. Då ska det väl ge utslag på ett ez-test som screenar thc, men det gör det inte. Det är det konstigaste för mig.
I övrigt tycker jag, till skillnad från fg, alla R0b0ts inlägg varit relevanta i tråden och tyder på kunnighet.
Labbtest är bokat nu iaf. Kommer få iväg paketet förhoppningsvis på måndag.
Citat:
Många har ju klagat på att thca inte gav tillräckligt starkt rus, vilket inte alls stämmer överens med styrkan utav något såsom am694 som kommer vara otroligt potent pga dess struktur och affinitet. Skulle gissa att om der inte är THCa när det gäller dessa 2 snabbtestade produkter så är det säkert någon analog/något semisyntetiskt snarare än straight up indole/indazole noider. Men det är mina teorier.
Här går att spekulera massvis. EZ-testet reagerar ju på indol verkar det som, så "säkert någon analog/något semisyntetiskt snarare än straight up indole/indazole noider." kan säkert passa bra här.