2026-04-10, 07:07
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible2
Är bara lite nyfiken alltså,dom här shopparna, vem äger dom? Det står ingen företagsinfo på deras sidor och jag antar att dom borde blivit nedstängda för detta för längesen om någon brydde sig. Jag är mest nyfiken på upplägget, ni som köper, får ni nåt kvitto alls? Vilket företag betalar ni in pengarna till? Gäller öppet köp? Blir riktigt nyfiken alltså
Du stinker polis
Citera
2026-04-10, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savecannabis
Knack knack. Ekar desto mera nu va?
Ja. Vi får se efter det gjorts labbtest vad som händer.
Citera
2026-04-10, 08:28
Medlem
Pripps0.0s avatar
Aldrig får man vara glad.
Citera
2026-04-10, 08:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Du stinker polis
Knappast, en gris kunde dessutom använda sig av bättre metoder än att skriva här, tex beställa själva. Då borde (enligt lag) allting framstå.
Citera
2026-04-10, 10:20
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionImpossible2
Är bara lite nyfiken alltså,dom här shopparna, vem äger dom? Det står ingen företagsinfo på deras sidor och jag antar att dom borde blivit nedstängda för detta för längesen om någon brydde sig. Jag är mest nyfiken på upplägget, ni som köper, får ni nåt kvitto alls? Vilket företag betalar ni in pengarna till? Gäller öppet köp? Blir riktigt nyfiken alltså
Man får kvitto, ja. Jag har i alla fall fått det alla gånger.

För övrigt så föreslår jag att vi sitter i båten. Än så länge är det bara en produkt från två vendors som har varit bunk - det betyder inte att alla produkter från alla vendors är det.
Det ser givetvis inte bra ut men inte ens två svalor gör en sommar.

För tror ni verkligen att till exempel Smoketower medvetet skulle blåsa folk?
Citera
2026-04-10, 10:25
Medlem
Bluebeast72s avatar
Så bögigt o beställa egna tester, misstro o spy sin galla över ngt ni bara helt enkelt kan lära bli att bruka.

Som en stoner skulle analysera sitt stash varje gång.. ni är fan bärre än kärringarna i Damernas Värld..
Citera
2026-04-10, 13:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Ja. Vi får se efter det gjorts labbtest vad som händer.

Jag hade inte haft för högt hopp om den labbrapporten. Sedan kan du fråga dig varför alla använder just det företaget? Ett sätt att testa shoppen vore att föreslå att skicka till ett annat ställe som du väljer för labbtest och erbjuder att du betalar mellanskillnaden om mycket dyrare än det nere på balkan.

Men detta med labbrapporter här är bara marknadsföring för att se seriöst ut, men vad visar det egentligen mer än att visa att det innehåller Laglig mängd thc? 0.1% oftast.

Står det hur mycket THCA det innehåller? Har du mailat företaget i Slovenien och frågat ifall dom testart specifikt för den Spice som du fick utslag för på testet?

För annars är det totalt meningslöst, det förstår du ju själv.
Senast redigerad av savecannabis 2026-04-10 kl. 13:31.
Citera
2026-04-10, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Så bögigt o beställa egna tester, misstro o spy sin galla över ngt ni bara helt enkelt kan lära bli att bruka.

Som en stoner skulle analysera sitt stash varje gång.. ni är fan bärre än kärringarna i Damernas Värld..

Skulle inte du lämna tråden? Det bögiga är snarare att kalla seriösa människor bögar för att dom är måna om sin hälsa, blev oroliga efter varningar och testerna visade att dom faktiskt röker något farligt.

Nu är ju du rätt tydligt en lowlife pundare, bara att kolla hur du uttrycker dig i vuxen ålder.
Men alla vill inte röka spice eller ta tunga droger som dig.

Finns faktiskt folk med normala liv och arbeten, familjer osv du vet.
Som vill hålla sig till THC och då såklart blir förbannade om dom blir lurade och får spice istället.

Din kropp och dina val får stå för dig.
Ett tips förövrigt, ta det lugnt med groggarna medans du röker detta spice för kombon kan göra det än farligare än det redan är!
Citera
2026-04-10, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Man får kvitto, ja. Jag har i alla fall fått det alla gånger.

För övrigt så föreslår jag att vi sitter i båten. Än så länge är det bara en produkt från två vendors som har varit bunk - det betyder inte att alla produkter från alla vendors är det.
Det ser givetvis inte bra ut men inte ens två svalor gör en sommar.

För tror ni verkligen att till exempel Smoketower medvetet skulle blåsa folk?

Än så länge? Två personer har testat två olika, som dom i tråden innan var säkra på inte var något konstigt med, visar sig vara Spice med 0 inslag av THCA.

Det är inte lite bekymrande, det är väldigt bekymrande.

Smoketower är en utav dom som slutat sälja detta trots att det ökade deras omsättning markant.
Börjar bli dags att du inser att du rökt Spice ett tag nu och accepterar läget.

Riktigt THCA som säljs i USA säljs dyrare per gram än vad riktigt cannabis säljs i coffeshops i Amsterdam.

Ni har verkligen haft allt framför näsan som tydligt pekar på att ni blir lurade men flera av er vägrar inse faktum. Förstår om ni tyckte det var hur smidigt som helst att kunna beställa hem lagligt och bekvämt via fraktbolag betala smidigt online.

Men det kan ni även göra med spice från Kina om ni nu är villiga att röka det så kommer ni spara jävla massa pengar istället för att köpa spice av butiker.
Citera
2026-04-10, 13:44
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savecannabis
Än så länge? Två personer har testat två olika, som dom i tråden innan var säkra på inte var något konstigt med, visar sig vara Spice med 0 inslag av THCA.

Det är inte lite bekymrande, det är väldigt bekymrande.

Smoketower är en utav dom som slutat sälja detta trots att det ökade deras omsättning markant.
Börjar bli dags att du inser att du rökt Spice ett tag nu och accepterar läget.

Riktigt THCA som säljs i USA säljs dyrare per gram än vad riktigt cannabis säljs i coffeshops i Amsterdam.

Ni har verkligen haft allt framför näsan som tydligt pekar på att ni blir lurade men flera av er vägrar inse faktum. Förstår om ni tyckte det var hur smidigt som helst att kunna beställa hem lagligt och bekvämt via fraktbolag betala smidigt online.

Men det kan ni även göra med spice från Kina om ni nu är villiga att röka det så kommer ni spara jävla massa pengar istället för att köpa spice av butiker.
Du förstår tydligen fortfarande inte så jag tänker inte diskutera med dig.
Citera
2026-04-10, 13:47
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4RR4845
Man får sig ett gott skratt iaf :-))

Finns säkert fuffens på marknaden men snabbtester misslyckas ju, varit sånt där myndigheter snabbtestat och misstänkt sedan har det blivit släppt när riktig analys har gjorts

Hörde att tomater är besprutade med pfas, får hoppas Ica labbtestar sin skit snart
Jo, jag är som sagt inte helt övertygad om att hela svenska marknaden är rutten.
Citera
2026-04-10, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Du förstår tydligen fortfarande inte så jag tänker inte diskutera med dig.

Ibland är det bättre att inte svara alls än tydligt visa man inte har ett svar.
Du har varit den som tydligast motarbetat varningarna vi andra kommit med och nu när det är bevisat att vi hade rätt och att ni faktiskt röker spice så förstår jag att det blir lite jobbigt för dig.

Du borde snarare tacka alla som varnat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in