Citat:
Det är nu du antagligen kommer börja märka av testot. Även om det som sagt sedan tar ytterligare 1-2 veckor tills du peakar steady state.
Jag började också med att sticka mig i utsida lår. Då var min ryggskada rätt stygg. Så pass att jag inte kom runt ordentligt för att få ett bra manöverutrymme. Hatade att pinna i utsida lår. Ja, rent praktiskt är det en fördel för man har full översikt och total kontroll över pumpen. Men lårmusklerna är obehagligt hårda och jag träffade ofta nerver. Sedan kunde jag - tack och lov - börja sätta i gluteus och i jämförelse är det en ren fröjd. Jag vill också passa på att tipsa om att du kan pinna i utsida axel! Jag kör med orange 16 mm-kanyl och det är jättesmidigt. På något mentalt vis är det också lite enklare eftersom man sedan man var liten har fått vaccin där (gissar jag). För mindre mängder föredrar jag axlarna. Just nu sätter jag 1,25 ml av NPP och Testo P i vardera axel.
Kan delvis känna igen mig i din resa. Den som började med att du en dag mötes av en spegelbild som inte var du. Starkt jobbat!
Hoppas passet blev både hårt och snällt!
Jag började också med att sticka mig i utsida lår. Då var min ryggskada rätt stygg. Så pass att jag inte kom runt ordentligt för att få ett bra manöverutrymme. Hatade att pinna i utsida lår. Ja, rent praktiskt är det en fördel för man har full översikt och total kontroll över pumpen. Men lårmusklerna är obehagligt hårda och jag träffade ofta nerver. Sedan kunde jag - tack och lov - börja sätta i gluteus och i jämförelse är det en ren fröjd. Jag vill också passa på att tipsa om att du kan pinna i utsida axel! Jag kör med orange 16 mm-kanyl och det är jättesmidigt. På något mentalt vis är det också lite enklare eftersom man sedan man var liten har fått vaccin där (gissar jag). För mindre mängder föredrar jag axlarna. Just nu sätter jag 1,25 ml av NPP och Testo P i vardera axel.
Kan delvis känna igen mig i din resa. Den som började med att du en dag mötes av en spegelbild som inte var du. Starkt jobbat!
Hoppas passet blev både hårt och snällt!
Tack för peppen med min resa! Sen vet jag att detta är en liten, många, möjligtvis du själv har gjort en resa som får min att vara.."Inget".
Men det betyder något för mig, och min resa kommer fortsätta. Får en känsla av att detta är något man inte vill sluta med, utan utvecklas med och i.
Passet blev jäkligt bra, körde igång med ren pump utsida och baksida axel x20. Sen bara fortsätter det.
Okej, kan vara värt att köpa hem orange och prova. Kör blå idag 25mm, blivit lite låst i att "den ska det vara" och känner att den vill inte jag sätta i min axel ännu haha. 16mm känns betydligt bättre för det. Jag ska testa! Tack för tipset.
Absolut kan det vara så, mycket följer med oss hela livet från vi var små. Bra som dåligt, men det var där vi började bygga för det vi är idag.
En annan tanke, och lite "rädsla" jag fått nu de senaste veckorna och det är att vara på gymmet vid fel tidpunkt. Går på ett "anti doping" gym, och för bara nån vecka sedan kom polisen dit. Som tur är så märkte jag inte av dem från de gick, och visade väl inga tecken på nervositet pga det. Vid tidigare tillfälle har det även kommit dit såna personer som väljer ut random och tar pissetest på plats, var med om detta - men hade inget i blodet och inte riktigt börjat fundera på det vid den tidpunkten.
Det jag gillar mest med gymmet är att priset är 1/2 av vad närliggande kostar. (litet samhälle) varav mitt är ideellt och det andra privat.
Gått så långt i tanken att "fan, borde öppna ett eget" No judgement hade namnet blivit haha.
Hur gör ni med dessa hjärn spökena? Har vid ett tillfälle bara gått ut för där kom en snubbe med portfölj haha.
)