2026-04-07, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Iofs vet jag redan att du är lågbegåvad, det har du visat både i dokumentär och i otaliga streams. Miffo.
Men, åter igen. Tycker du att det är ok att barnet får läsa om några år att hennes pappa ångrar hennes existens? Och ja, det är till exakt samma "extreme" att dra det till som du gör HELA tiden i varenda jävla inlägg du gör. Varför rapar flera orcher ikväll som på kommando om att Julia ska ha babytrapat Chrippa?
Bara för att vrida på narrativet.

Svara på denna enkla fråga. När har Chrippa sagt öht att han ångrar barnets existens?
Eller vågar ni bara vräkar ur er denna skit nu för att han sitter häktad?
Du använder orcher fel, det är ett uttryck jag har myntat. Ocherna är sektens hjärntvättade och militanta hatarmé.

1. Varken Micro eller Chrippa har sagt att Chrippa ångrar Lillens existens.

2. Det behöver inte sägas men jag gör det för att störa dig: Micro är inte lågbegåvad, hen är bildad och skarp och ödmjuk inför det. Det gör förmodligen att du känner dig underlägsen och arg.
Citera
2026-04-07, 23:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Jag gillade verkligen Anjo tidigare, men jag tycker han gått för hårt åt Chrippa, Emelie Bumbi, Joz för att nämna några exempel. Jag har följt hans kanal i flera år, men för tillfället tycker jag Anjo har förlorat sig själv. Det är inte bara jag som lyft liknande kritik mot Anjo, även en person som Dialogiskt har lyft liknande kritik mot Anjo. Droppen för mig personligen var när Anjo gick in och försvarade en person som Antonio (dömd för våldtäkt mot barn i tingsrätt och hovrätt). Man gör det lite enkelt för sig själv om man bara tycker att det är minikanaler som kritiserat Anjo - t.om. SVT har en dokumentär om Anjos beteende på Youtube.

För att lyfta något positivt som Anjo gjort så skulle jag vilja påstå att Anjos klipp om Pontus Rasmusson är riktigt bra, men på den tiden stod hans på barnens sida. Nu för tiden står Anjo på förövaren i barnvåldtäktsmåls sida - samtidigt som han läcker ut namnet på våldtäktsoffret i sin trailer och det är verkligen inte rätt.

Har inte sett den dokumentären. Men efter det jag läst om vad andra tycker så håller jag med, han visste nog öht inte vad han gav sig in på och borde inte gjort den. Varför han gjorde den, har ingen aning....

Men håller inte med om vad han tillfört ang Chrippa. Skitbra att alla har fått veta och ta del av all info som kom ut. Chrippa utnyttjade Anjo från början. Chrippa kappvände, som verkar vanligt i den familjen, sen började han veva tillbaka och visade offentligt vilken idiot han är. I alla SoMe. Överallt. Lika så hans "fru".
Och som jag sagt 711 ggr tidigare. Jag skiter i Anjo, Jocke, Rask, Jacke, m fl m fl. Hade ingen aning om vilka dessa var, förutom att jag hade nån liten aning om vem "Jockiboi" var och hade sedan tidigare försökt få sonen att inte kolla på honom på Youtube, men det är för flera år sedan.
Ramlade in i dramat av en slump, bildade mig en uppfattning utifrån det jag såg online och har sen dess tyckt att C och L är riktiga retards. Och det hade jag tyckt oavsett Anjos "hjälp".
Men det är jag det.
Citera
2026-04-07, 23:31
Medlem
Citat:
Nä där har du faktiskt fel. DU, som vanligt, lapar efter när nån myntar ett uttryck.
Jag var nog först att kalla er armé för orcher. Men du härmar efter, för att vända narrativet.
Micro är lågbegåvad, manisk och pinsam, det har vi alla kunnat se och ta del av. Vill man framstå som skarp och ödmjuk, så rapar man inte skit online konstant dagarna i ända.
Du har härmat efter mig. Incel Fanboy. Jag använde sökfunktionen *för att motbevisa*. Jag myntade det 2024, långt innan du fanns. Du är lika duktig på att presenterar sanningar som Anjo Ljugarn Björlund.

Humble those who needs to be humbled som Micro en gång sade. Hens inlägg har substans och är talande.

Kämpa, kläm fram dina sista projektioner av dina osäkerheter.

Har du hört det sjukaste? Att Anjo läste upp Chatten innebär *att det har motbevisats* att Linnea tog bort Chrippas kanal.

*Det vill ni inte missa*
Citera
2026-04-07, 23:46
Medlem
Citat:
Det enda du bevisar med ditt maniska postande är att du är sjuk i huvudet.
Lär dig stava och skriva korrekt i ditt rantande.
Jag är ingen Boy, btw.
Det står 24-3 i inläggstoppen idag. Orchen leder: du projicerar.

Jag stavar som en expert trots dyslexi.

Ville du inte bemöta att Anjo rantar om Linnea fast han vet att han ljuger? Han har läst Chrippas fup och han har väl alltid *vattentäta bevis* och kan ta konstruktiv kritik?

Vid tiden han sa att hon försökte låsa upp hans telefon med ögonen sov Chrippa, när han säger att hon försökte låsa upp hans AppleID från Malmö placerar flera kortköp ur förundersökningen för ekobrott henne i en annan stad, när han sa att hon varit inne på hans dator står det i häktningspromemorian att hon lämnat lägenheten och förts till polisstationen. Hur dålig är han på att gräva efter sanningen?

Orcher är sektens militanta Hatarmé. Periodt.
Senast redigerad av Pallal 2026-04-07 kl. 23:52.
Citera
2026-04-08, 00:34
Medlem
Citat:
Vad fan surrar du om och ljuger om?
Jag ljuger aldrig.

Jag trodde i min enfald att Anjo och Lisen grävt istället för att manipuleras sönder och låta sig rövköras av Jocke. Linnea fördes bort från lägenheten av Polis 29/12 2024 13:45. Anjo raljerade om att Linnea var hemma vid tidpunkterna någon loggat in på Chrippas dator men det motbevisas av häktningspromemorian. Lägenheten var under husrannsakan när inloggningarna från Chrippas dator började.

Stockholms TR B 19847-23, Aktbilaga 6:
Citat:
TVÅNGSMEDEL
Frihetsberövande 13:45 beslut av Insp Eng
Husrannsakan: 13:45 beslut av Insp Eng

ÖVRIGT
Misstänkt Berg greps och fördes till Södermalms polisstation
Målsägande följde med frivilligt till Södermalms polisstation för målsägande förhör.
Bilder i filip
Sol-14

Ett snabbt gräv fick fram Linneas kortbetalningar vid tidpunkten Anjo beskyllde Linnea för att ha försökt ta sig in i Chrippas AppleID ”i Malmö”. Linnea var inte i närheten av Malmö.
Källa: Förundersökning för ekobrott, aktbilaga 104.

Jocke var inte vittne eller huvudvittne åt Chrippa. Han hade inte ens förhörts av polis. Källa: Stockholms TR B 19847-23, Dagboksblad 14/1 2024.

Orch.
Senast redigerad av Pallal 2026-04-08 kl. 00:44.
Citera
2026-04-08, 00:55
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Nä där har du faktiskt fel. DU, som vanligt, lapar efter när nån myntar ett uttryck.
Jag var nog först att kalla er armé för orcher. Men du härmar efter, för att vända narrativet.
Micro är lågbegåvad, manisk och pinsam, det har vi alla kunnat se och ta del av. Vill man framstå som skarp och ödmjuk, så rapar man inte skit online konstant dagarna i ända.

Varför är du så arg på random användare på Flashback? Är det något personligt?

Annars blir man inte så arg/rasande.
Citera
2026-04-08, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Varför är du så arg på random användare på Flashback? Är det något personligt?

Annars blir man inte så arg/rasande.

Arg? Rasande? Ser du syner när du läser text? Stackare.
Citera
2026-04-08, 11:58
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattryttarna
Arg? Rasande? Ser du syner när du läser text? Stackare.

Läs vad jag svarade på människa och låt oss återgå till att diskutera den fete pekingbon istället.
Citera
2026-04-08, 12:00
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mihon
Orcherna är bara ute efter att försöka krypa under skinnet på Anjo, de skiter i om de på internet hävdar att ett litet barns pappa inte älskar sitt barn - de är orcher och har ingen empati som hindrar dem från att vara så sjuka i huvudet att de passerar såna gränser.

Fadern älskar sitt barn men inte den kvinna som försöker tvinga till sig eget umgänge med fadern genom sitt barn.
Citera
2026-04-08, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Stämningsansökan och förundersökningsprotokoll:

Örebro TR B 2020-26 - dataintrång
https://pixeldrain.com/l/9D62GFCC
Julia uppger att i förhöret att Anjo läckt sekretesskyddad information från Socialtjänsten i Karlskoga.
Citera
2026-04-08, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Julia uppger att i förhöret att Anjo läckt sekretesskyddad information från Socialtjänsten i Karlskoga.

Tiden är linjär. Julia nämner i förhöret att Anjo har pratat om uppgifterna som ursprungligen kommer därifrån.

Händelseförloppet ser ut så här:
Chrippa och Julia är på möte hos SOC.
Slagningar från 30 st. olika personer, varav 24 personer är okända för Chrippa och Julia, har gjorts på akten hos SOC.
Uppgifterna från SOC sprids runt bland okänt antal individer.
Uppgifterna läcker på flashback, och når även Anjo.
Anjo pratar om det på sin Youtube-kanal.
Citera
2026-04-08, 15:26
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mihon
Tiden är linjär. Julia nämner i förhöret att Anjo har pratat om uppgifterna som ursprungligen kommer därifrån.

Händelseförloppet ser ut så här:
Chrippa och Julia är på möte hos SOC.
Slagningar från 30 st. olika personer, varav 24 personer är okända för Chrippa och Julia, har gjorts på akten hos SOC.
Uppgifterna från SOC sprids runt bland okänt antal individer.
Uppgifterna läcker på flashback, och når även Anjo.
Anjo pratar om det på sin Youtube-kanal.
Dock är det väl olagligt att sprida sekretess uppgifter offentligt?
Även om uppgifterna kommer ifrån socialtjänsten till okänd person till Anjo, då betyder det ju inte att det är lagligt för Anjo att gå ut med detta offentligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in