2026-04-07, 21:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lennartohly
Vart har jag uttryckt mig att det är charmigt? Du gjorde en frågeställning och jag besvarade den?

Ah, då förstår jag, du besvarade en fråga som inte var ställd till dig, så du hade inte hela kontexten.
Det är lugnt, kan hända den bästa.
Citera
2026-04-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Ingen bryr sig om Anjo går dit eller inte. Ingen bryr sig om BGB.
Vad ska Anjo göra där? Käbbla med Skillerass, som kämpar i motvind men tycker att han själv är supersmart?
Alla har gått vidare i sitt liv, förutom Temu och tydligen oxå BGB som kämpar på och försöker ställa upp här och där. De enda ställen jag ser nåt om honom är när man kollar minikonton på Youtube och Insta. Annars hade jag inte haft en aning om var han dyker upp och "debatterar".
Ser inga rubriker längre alls om honom.

Lite motsägelsefullt att säga att Anjos "förtroende" är skadat, från folk som tycker att han är lowlife.Vilket förtroende?
Många bryr sig, Anjo uttrycker sitt missnöje i var och varannan video om att han inte blir inbjuden till sånna debatter.
Han skulle ju enligt egen utsago ”pippa han i arslet” i en debatt!
Citera
2026-04-07, 21:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lennartohly
Många bryr sig, Anjo uttrycker sitt missnöje i var och varannan video om att han inte blir inbjuden till sånna debatter.
Han skulle ju enligt egen utsago ”pippa han i arslet” i en debatt!

Du förstår att han inte menade det bokstavligt va?
Och såna stavas med ett n.
Med många, menar du 243 anhängare i en "obrydd" streamers chatt?
Old news.
Nu har jag inte tid med dig, har realityshows att kolla på som är betydligt roligare.
Citera
2026-04-07, 21:38
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Lite motsägelsefullt att säga att Anjos "förtroende" är skadat, från folk som tycker att han är lowlife.Vilket förtroende?

Jag gillade verkligen Anjo tidigare, men jag tycker han gått för hårt åt Chrippa, Emelie Bumbi, Joz för att nämna några exempel. Jag har följt hans kanal i flera år, men för tillfället tycker jag Anjo har förlorat sig själv. Det är inte bara jag som lyft liknande kritik mot Anjo, även en person som Dialogiskt har lyft liknande kritik mot Anjo. Droppen för mig personligen var när Anjo gick in och försvarade en person som Antonio (dömd för våldtäkt mot barn i tingsrätt och hovrätt). Man gör det lite enkelt för sig själv om man bara tycker att det är minikanaler som kritiserat Anjo - t.om. SVT har en dokumentär om Anjos beteende på Youtube.

För att lyfta något positivt som Anjo gjort så skulle jag vilja påstå att Anjos klipp om Pontus Rasmusson är riktigt bra, men på den tiden stod hans på barnens sida. Nu för tiden står Anjo på förövaren i barnvåldtäktsmåls sida - samtidigt som han läcker ut namnet på våldtäktsoffret i sin trailer och det är verkligen inte rätt.
Citera
2026-04-07, 21:41
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Sa Linnea om Chrippa att han borde babytrapa? Eller vad menar du?

Linnea tipsade Gustavs tjej att hon kunde babytrapa honom om hon ville ha honom kvar.

Illa av en pappa som har ett litet barn att säga att mamman babytrapade honom. Tror han är jätteglad över sitt barn. Ta inte det ifrån honom bara för att......
Nej, Chrippa sa i ett meddelande att Julia hade babytrapat honom
Citera
2026-04-07, 21:44
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Skulle inte förvåna mig det minsta, hon såg väl det som en fribiljett till att aldrig behöva arbeta igen, att bara ligga på soffan, vapea och köra live verkar vara hennes drömliv.
Citera
2026-04-07, 22:11
Medlem
Citat:
Du förstår att han inte menade det bokstavligt va?
Och såna stavas med ett n.
Med många, menar du 243 anhängare i en "obrydd" streamers chatt?
Old news.
Nu har jag inte tid med dig, har realityshows att kolla på som är betydligt roligare.
Hahaha nej trodde att Anjo skulle dyka upp hos Bo med praktståndet i ena handen och vaselinburken i den andra för att spänna på Bo.
Om Anjo inte vill prata med honom, varför bölar han om det jämt?
Inte bara anhängare i en streamers chatt som vill se Anjo träffa Bodin, många av Anjos följare skulle nog vilja se det också. En av han mest sedda videos på senaste tiden är ju när han och jockiboi ”konfronterar” Bo.
Ber om ursäkt för mitt grammatiska fel!
Citera
2026-04-07, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Jag gillade verkligen Anjo tidigare, men jag tycker han gått för hårt åt Chrippa, Emelie Bumbi, Joz för att nämna några exempel. Jag har följt hans kanal i flera år, men för tillfället tycker jag Anjo har förlorat sig själv. Det är inte bara jag som lyft liknande kritik mot Anjo, även en person som Dialogiskt har lyft liknande kritik mot Anjo. Droppen för mig personligen var när Anjo gick in och försvarade en person som Antonio (dömd för våldtäkt mot barn i tingsrätt och hovrätt). Man gör det lite enkelt för sig själv om man bara tycker att det är minikanaler som kritiserat Anjo - t.om. SVT har en dokumentär om Anjos beteende på Youtube.

För att lyfta något positivt som Anjo gjort så skulle jag vilja påstå att Anjos klipp om Pontus Rasmusson är riktigt bra, men på den tiden stod hans på barnens sida. Nu för tiden står Anjo på förövaren i barnvåldtäktsmåls sida - samtidigt som han läcker ut namnet på våldtäktsoffret i sin trailer och det är verkligen inte rätt.

Det absolut mest avslöjande i Anjos "dokumentär" tycker jag va när de gjorde en rekonstruktion av övergreppet.

3:08 om timestamp inte funkar https://youtu.be/WzFb26bcvws?si=__ooEtCuoBJKqrG5&t=188

Ha i åtanke att Antonio flera gånger sagt att han anser att den andra gärningsmannen gjorde sig skyldig till våltäkt.

Antonio hoppar upp och sätter sig på en sten och bevittnar alltså vad han själv anser vara ett sexuellt övergrepp, men han gör inget åt saken. Han sitter bara där och tittar på tills någon till slut kommer och säger åt honom. Han passar till och med på att fota solnedgången som va så fin i bakgrunden. Fräääscht beteende Antonio!

Och inte nog med det. Efter att gärningsmannen lämnat platsen passar Antonio själv på att sexuellt utnyttja offret, vilket är konstaterat av både tingsrätt och hovrätt.

Den snubben lägger alltså Anjo två år på att försöka rentvå. Fräääscht beteende Anjo!
Citera
2026-04-07, 22:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jasså du har missat att Anjos senaste 40 videos har handlad om BGB och Hatet? Och du ska kalla dig för Anjos största dickrider?! Skämmes!

När har jag kallat mig själv för Anjos största dickrider? Det är väl Lisen.
OT much?
Citera
2026-04-07, 22:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Iofs vet jag redan att du är lågbegåvad, det har du visat både i dokumentär och i otaliga streams. Miffo.
Men, åter igen. Tycker du att det är ok att barnet får läsa om några år att hennes pappa ångrar hennes existens? Och ja, det är till exakt samma "extreme" att dra det till som du gör HELA tiden i varenda jävla inlägg du gör. Varför rapar flera orcher ikväll som på kommando om att Julia ska ha babytrapat Chrippa?
Bara för att vrida på narrativet.

Svara på denna enkla fråga. När har Chrippa sagt öht att han ångrar barnets existens?
Eller vågar ni bara vräkar ur er denna skit nu för att han sitter häktad?
Citera
2026-04-07, 22:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Du har den auran.

På vilket sätt då?
Citera
2026-04-07, 23:01
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Iofs vet jag redan att du är lågbegåvad, det har du visat både i dokumentär och i otaliga streams. Miffo.
Men, åter igen. Tycker du att det är ok att barnet får läsa om några år att hennes pappa ångrar hennes existens? Och ja, det är till exakt samma "extreme" att dra det till som du gör HELA tiden i varenda jävla inlägg du gör. Varför rapar flera orcher ikväll som på kommando om att Julia ska ha babytrapat Chrippa?
Bara för att vrida på narrativet.

Svara på denna enkla fråga. När har Chrippa sagt öht att han ångrar barnets existens?
Eller vågar ni bara vräkar ur er denna skit nu för att han sitter häktad?
Var har jag påstått att Chrippa sagt att han ångrar barnets existens. Har du rökt på något olämpligt eller vad gappar du om?

Han har sagt att Julia babytrapade honom. Vilket är något helt annat.
Det är dessutom dunderklunsgänget som du lapar arsle på som lagt det ut det till allmän beskådan - så gnäll hos dem din jävla tågkrasch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in