Citat:
Ursprungligen postat av
STALK3R
Jag gillade verkligen Anjo tidigare, men jag tycker han gått för hårt åt Chrippa, Emelie Bumbi, Joz för att nämna några exempel. Jag har följt hans kanal i flera år, men för tillfället tycker jag Anjo har förlorat sig själv. Det är inte bara jag som lyft liknande kritik mot Anjo, även en person som Dialogiskt har lyft liknande kritik mot Anjo. Droppen för mig personligen var när Anjo gick in och försvarade en person som Antonio (dömd för våldtäkt mot barn i tingsrätt och hovrätt). Man gör det lite enkelt för sig själv om man bara tycker att det är minikanaler som kritiserat Anjo - t.om. SVT har en dokumentär om Anjos beteende på Youtube.
För att lyfta något positivt som Anjo gjort så skulle jag vilja påstå att Anjos klipp om Pontus Rasmusson är riktigt bra, men på den tiden stod hans på barnens sida. Nu för tiden står Anjo på förövaren i barnvåldtäktsmåls sida - samtidigt som han läcker ut namnet på våldtäktsoffret i sin trailer och det är verkligen inte rätt.
Har inte sett den dokumentären. Men efter det jag läst om vad andra tycker så håller jag med, han visste nog öht inte vad han gav sig in på och borde inte gjort den. Varför han gjorde den, har ingen aning....
Men håller inte med om vad han tillfört ang Chrippa. Skitbra att alla har fått veta och ta del av all info som kom ut. Chrippa utnyttjade Anjo från början. Chrippa kappvände, som verkar vanligt i den familjen, sen började han veva tillbaka och visade offentligt vilken idiot han är. I alla SoMe. Överallt. Lika så hans "fru".
Och som jag sagt 711 ggr tidigare. Jag skiter i Anjo, Jocke, Rask, Jacke, m fl m fl. Hade ingen aning om vilka dessa var, förutom att jag hade nån liten aning om vem "Jockiboi" var och hade sedan tidigare försökt få sonen att inte kolla på honom på Youtube, men det är för flera år sedan.
Ramlade in i dramat av en slump, bildade mig en uppfattning utifrån det jag såg online och har sen dess tyckt att C och L är riktiga retards. Och det hade jag tyckt oavsett Anjos "hjälp".
Men det är jag det.