2026-04-07, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Inte en chans. Knasbollen i Masked Singer var inte stilla en sekund när den var i bild, det hoppades och studsades hela tiden. Anna skulle inte kunna studsa på det där viset ens om hon gick ner 40 kilo.
Vi får väl se. Det ÄR Anna
Citera
2026-04-07, 17:24
Medlem
Jag kollade knasbollen framträda nu. Ja visst fan låter det som vår Anna.

Hoppas Hon har ju smörat för det där programmet i flera år på stories, men inte i år. Vilket också tyder på att det är hon.

Hon har ju slängt ut en del skit till SVT och TV4 de senaste åren, men allt kanske är förlåtet?
Citera
2026-04-07, 17:40
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Men vad menas med att hon åkte åttor kring sina motståndare? Var det att hon hoppade av skolan i åk8?
Ett riktigt långsskott men om det var i samband med litteratur kan man tycka att två oo i Annas efternamn är en liggande åtta?

Jag är helt säker på att det är Anna efter att ha hört Black Widow på tuben. Ganska svag sånginsats och de höga tonerna är riktigt off-pitch men det ligger en annan röst parallellt med hennes låter det som. Inte körsång utan mer för att dölja/hjälpa Annas röst.
Senast redigerad av Mussli 2026-04-07 kl. 17:45.
Citera
2026-04-07, 18:06
Medlem
Såg just den berömda brakskit-liven igen på YouTube, fantastisk underhållning och Tunnans högsta dröm är ju att vara underhållare 🌼

Anna Book live 22-02-03, framförallt från 10:18 rekommenderas varmt både till nytillkomna läsare och som repris för oss inbitna Bookomaner. Missa inte kommentarerna.
Vi ses på Book-mässan!
Citera
2026-04-07, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Såg just den berömda brakskit-liven igen på YouTube, fantastisk underhållning och Tunnans högsta dröm är ju att vara underhållare 🌼

Anna Book live 22-02-03, framförallt från 10:18 rekommenderas varmt både till nytillkomna läsare och som repris för oss inbitna Bookomaner. Missa inte kommentarerna.
Vi ses på Book-mässan!
Som privatperson kan jag känna herregud vilken mardröm att ha den liven liggandes på YT men som Bookoman känner man ju bara jiipppiiee 😅
Citera
2026-04-07, 18:31
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Vi får väl se. Det ÄR Anna
Håller med föregående, känns som att Anna har varken kondis eller koordination i den dräkten att kunna hoppa runt så där.
Citera
2026-04-07, 20:06
Medlem
Citat:
Hoppas hon tatuerar dit en michelingubbe och folk tror det är hon. När jag tänker efter så minns jag faktiskt att hon för ett antal år sedan låg i sängen i mi casa med mon amour och var så mallig att hon kollade på Masked singer innan det kommit till Sverige. Vid närmare eftertanke kanske man till och med kan säga att det var Anna som tog Masked singer till Sverige och därmed vore det ju en självklarhet att hon skulle vara med. Hennes badboll kommer att bli hennes markering som om hon varit med i OS och taturerat cirklarna.
Exakt Vad vore Masked singer Sverige utan TookAnna Stolledano
Citera
2026-04-07, 22:25
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Inte en chans. Knasbollen i Masked Singer var inte stilla en sekund när den var i bild, det hoppades och studsades hela tiden. Anna skulle inte kunna studsa på det där viset ens om hon gick ner 40 kilo.

Hon har längtat efter att få vara med i det här sen det började sändas. Nog fan kan hon koncentrera lite energi till ett par minuters hoppande...
Citera
2026-04-07, 22:31
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Jag kollade knasbollen framträda nu. Ja visst fan låter det som vår Anna.

Hoppas Hon har ju smörat för det där programmet i flera år på stories, men inte i år. Vilket också tyder på att det är hon.

Hon har ju slängt ut en del skit till SVT och TV4 de senaste åren, men allt kanske är förlåtet?
Alla andra medverkande får 99,000 kronor för besväret. Anna får 99 kronor och en prinsesstårta.
Citera
2026-04-08, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Håller med föregående, känns som att Anna har varken kondis eller koordination i den dräkten att kunna hoppa runt så där.
Hon gör allt för lite fame och en träff med Pernilla Wahlgren. Till och med hoppar. Jag är 1000 % säker på att det är hon.
Citera
2026-04-08, 08:08
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Men vad menas med att hon åkte åttor kring sina motståndare?

Motståndarna i Biggest Loser. Hon kom tillbaka efter finalen och vann.
Citera
2026-04-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Hon gör allt för lite fame och en träff med Pernilla Wahlgren. Till och med hoppar. Jag är 1000 % säker på att det är hon.

Håller med, kollade på youtube nu och den där otäcka nasala rösten är banne mig bookens. Ja så kul att få sluta fred med PW och äntligen få vara en stjärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in