2026-04-06, 14:18
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuppsan
Folk gissar tydligen på att det är Anna som är knasbollen i Masked Singer......gode gud låt det inte vara det
Jag tycker tyvärr det verkar vara så när man kikar på ledtrådarna.
- Hon har jobbat med Carina och Edwin
- Tränat magmuskler i rutan - Biggest Loser
- Etablerade sig i rutan med de galnaste i landet - Solstollarna
- Barnsligeten/Camilla Läckberg - Hennes hysteri efter hon blev diskad i Mello
- Hennes påbrå - Hon är ju väldigt noga med att påpeka att hon är spanjorska
Citera
2026-04-06, 22:43
Medlem
B´stards avatar
" Döm inte skrifterna efter omslaget, men min signatur är basically litteratur. Jag är så bra att jag körde åttor runt mina motståndare. Även en knasboll kan skriva historia."

Låter som Anna Book
Citera
2026-04-06, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
" Döm inte skrifterna efter omslaget, men min signatur är basically litteratur. Jag är så bra att jag körde åttor runt mina motståndare. Även en knasboll kan skriva historia."

Låter som Anna Book
Det ÄR Anna Book. 200 % säker.
Citera
2026-04-07, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen

Ja det känns så, blir väl trevligt för henne att nu få försonas med finaste vännen Pernilla Wahlgren. Har de så svårt att få folk o ställa upp så de tar Book???
Citera
2026-04-07, 07:59
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Inte en chans. Knasbollen i Masked Singer var inte stilla en sekund när den var i bild, det hoppades och studsades hela tiden. Anna skulle inte kunna studsa på det där viset ens om hon gick ner 40 kilo.
Citera
2026-04-07, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Inte en chans. Knasbollen i Masked Singer var inte stilla en sekund när den var i bild, det hoppades och studsades hela tiden. Anna skulle inte kunna studsa på det där viset ens om hon gick ner 40 kilo.

Har god lust att skriva på insta en kommentar " kul att du är med i Masked singer" men orkar inte bli blockad IGEN
Citera
2026-04-07, 11:22
Avstängd
Magictrixs avatar
Hon gjorde rösten till sagofén Tingeling i tecknad film. Också en ledtråd. Men vad menas med att hon åkte åttor kring sina motståndare? Var det att hon hoppade av skolan i åk8?

Jag tyckte också det var något skumt med den här inspelningen hon påstod hon skulle göra med Jockiboy. Det gick inte ihop sig riktigt. Men grattis Anna! Det måste vara bland de största ögonblicken i ditt liv att få vara en knasboll i tv4:a sjuttonde säsong av Masked singer. Hon måst ha haft enklast av alla att mörka sitt dubbelspel för familjen. Hon skulle kunna säga att hon åkte och köpte mjölk och vara borta två veckor. Fanns det bara mat att värma i kylen skulle ingen av pojkarna hemma märka något.
Citera
2026-04-07, 11:40
Medlem
Citat:
Då måste hennes vidriga röst förvrängts!!! Det finns ingen i hela Sverige som sjunger så nasalt som Tooket Men å andra sidan är det TV4 vi pratar om! Bojkotta
Citera
2026-04-07, 12:56
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Då måste hennes vidriga röst förvrängts!!! Det finns ingen i hela Sverige som sjunger så nasalt som Tooket Men å andra sidan är det TV4 vi pratar om! Bojkotta
Var tvungen att se skiten på Youtube. Det är garanterat Anna Took. Man hör henens röst skära igenom. Hon klarar inte de höga tonerna heller. Sedan har de kört rösten genom ett filter, men lyssnar man på hennes värdelösa engelska uttal och rösten i övrigt så är det hon garanterat. Sedan kan man undra varför hon fick sjunga Black widow? Men valet av låt kanske inte räknas som ledtråd?
Nu fick man i detta klipp inte se henne intervjuas eller så, men det begränsade rörelsemönstret i bollkostymen överdriver henens rörelsemönster. Hon "studsar" inte alls omkring egentligen utan dansar lika stelt som vanligt. Så visst är det Anna! Pernilla kommer skita på sig. Bäst var ändå Edvins gissning på Samir. Det måste ha känts...
Citera
2026-04-07, 14:01
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Detta kan ge anledning till ytterligare en slödder-tatuering på foten för Anna Book.
Citera
2026-04-07, 14:46
Medlem
osnutens avatar
Utan att ha sett programmet, hoppas jag nu också att det är Anna i Masked Singer!

Tänk om det är nån annan stackare, och alla tycker hen sjunger och ser ut som Anna
Citera
2026-04-07, 15:23
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Detta kan ge anledning till ytterligare en slödder-tatuering på foten för Anna Book.
Hoppas hon tatuerar dit en michelingubbe och folk tror det är hon. När jag tänker efter så minns jag faktiskt att hon för ett antal år sedan låg i sängen i mi casa med mon amour och var så mallig att hon kollade på Masked singer innan det kommit till Sverige. Vid närmare eftertanke kanske man till och med kan säga att det var Anna som tog Masked singer till Sverige och därmed vore det ju en självklarhet att hon skulle vara med. Hennes badboll kommer att bli hennes markering som om hon varit med i OS och taturerat cirklarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in