2026-04-07, 19:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
då har han troligtvis varit med i något programm förut eller är släkt eller känner någon bra i produktionen.

Mycket troligt att han varit med i något program tidigare för jag tycker också han ser bekant ut.
Citera
2026-04-07, 19:53
Avstängd
Blessed81s avatar
Vad håller amadeus på med? skicka karl oskar var riktigt dumt gjort, han får gruppen emot sig sedan riskerar han bli av med den ena av sina två få allierade.

Jag tror någon av de två kommer få byta plats med gränsländaren igenom förhandling eller någon form av tävling.
Citera
2026-04-07, 20:45
Medlem
fonders avatar
Citat:
Vad håller amadeus på med? skicka karl oskar var riktigt dumt gjort, han får gruppen emot sig sedan riskerar han bli av med den ena av sina två få allierade.

Jag tror någon av de två kommer få byta plats med gränsländaren igenom förhandling eller någon form av tävling.

Nja, han gjorde ju rätt.

Carl och Jonas fick ta med sig sina säckar troligtvis för att de måste till Gränslandet om de inte skulle komma överens på förhandlingen och man får hellre ta den risken än att skicka någon från Aza-pakten och därmed riskera att de kommer hem med ännu fler fördelar till sig själva och sätter Carl och hans gäng i ännu större underläge.
Citera
2026-04-07, 20:51
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nja, han gjorde ju rätt.

Carl och Jonas fick ta med sig sina säckar troligtvis för att de måste till Gränslandet om de inte skulle komma överens på förhandlingen och man får hellre ta den risken än att skicka någon från Aza-pakten och därmed riskera att de kommer hem med ännu fler fördelar till sig själva och sätter Carl och hans gäng i ännu större underläge.
tycker jag inte ryker oskar nu så ryker han på andra örådet efter lema, hade varit bättre om han lyckades försvaga aza pakten så hade jag gjort iaf. Eller så hade jag åkt själv.
Citera
2026-04-07, 20:53
Medlem
fonders avatar
Citat:
tycker jag inte ryker oskar nu så ryker han på andra örådet efter lema, hade varit bättre om han lyckades försvaga aza pakten så hade jag gjort iaf. Eller så hade jag åkt själv.

Han har ju redan försvagat Aza-pakten genom att inte skicka någon av dem på förhandlingen.
Citera
2026-04-07, 21:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Nu minns jag vart jag sett Hanna W! Sociala medier på Fanbus klipp! Hon är porrstjärna!
Länka lite?
Citera
2026-04-07, 21:37
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Han har ju redan försvagat Aza-pakten genom att inte skicka någon av dem på förhandlingen.
nu vet vi inte vad ssom händer, men åker oskar iväg ifrån laget troligen tex gränslandet, har jag svårt se vad han tjänar på det, jag hade inte gjort så.

Men nu byter de ju lag varjedag känns det som så svårt veta vad som är gynnsamt här faktiskt
Senast redigerad av Blessed81 2026-04-07 kl. 22:00.
Citera
2026-04-08, 00:02
Medlem
DeppJohnnys avatar
Jag svarade på ett tidigare inlägg utan spoiler tag.

Citat:
tack för spoilingen det avsnittet ligger inte på play
Citera
2026-04-08, 01:02
Medlem
fonders avatar
Varför har folk kallat Halil för bög?! Innan jag själv såg honom så tänkte jag att det måste i så fall vara någon som det skriker bög om, men inte alls. Jag får intrycket heterosexuell av honom, kanske bara en tillbakadragen person om något och inte en typisk deltagare för det här programmet.
Citera
2026-04-08, 03:59
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Mycket troligt att han varit med i något program tidigare för jag tycker också han ser bekant ut.
Jag tänkte samma, men sedan kom jag på att jag tycker att han är lite lik David Ritschard🙂
Citera
2026-04-08, 06:07
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Jag svarade på ett tidigare inlägg utan spoiler tag.
vad spelar det för roll? tror du att du får spoila för någon annan gör det?

Hur kan folk vara sså IQ befriade i de här trådarna att de aldrig förstår reglerna?
Citera
2026-04-08, 07:42
Medlem
Citat:
nu vet vi inte vad ssom händer, men åker oskar iväg ifrån laget troligen tex gränslandet, har jag svårt se vad han tjänar på det, jag hade inte gjort så.

Men nu byter de ju lag varjedag känns det som så svårt veta vad som är gynnsamt här faktiskt

Packa väskor är ju mest ett ”hot om att byta” och ingen garanti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in