Citat:
Ursprungligen postat av
pudrig
För att du verkar antyda att det spelar roll?
Du verkar antyda? OK, du är full.
Jag tyckte att det var jävligt märkligt att man i en grupp på Facebook satt och lade ut mängder av nakenbilder. Så kom det lite mer info och jag inser att det inte har varit så, bilderna har varit av annan karaktär en nakenbilder. Varför jag tyckte att det var relevant i tråden.
Att du får det till att jag skulle ha någon som helst åsikt alls vare sig den då nu verkar tro att jag har eller den motsatta, att skitiga trosor är värre än att vara naken, det är för mig rätt obegripligt.
Att jag sedan skrivit på andra ställen i tråden att det är troligt att det inte handlar om bilder som tagits med samtycke utan verkligen är som det står överallt, bilder tagna i hemlighet, kan ju ge en ledtråd till vad jag tycker. Jag är ingen supporter av smygfotande ovasett det hamnar på nätet eller bara används som runkmaterial. Jag tror också att jag skrev någonstans att bara för att man ställer upp på nakenbilder så ger man inte fotografen rätt att sprida bilderna. Vilket borde leda till att man kanske kan tro att jag antyder att det är fel att lägga ut även bikinibilder tagna med sin frus samtycke i en runkgrupp på Facebook.
Nyktra till och återkom.