2026-04-06, 17:16
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
En stor sexskandal har avslöjats i Italien. Män har lagt ut nakenbilder på sina fruar och flickvänner, utan kvinnornas vetskap.

Senare i år väntar en enorm rättegång med mer än 3 000 målsägare.

– Han hade fotograferat mig. Det gick inte att ta fel, det var jag. Och där rasade hela min värld, säger ”Laura” som egentligen heter något annat.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/tusentals-italienska-man-har-smygfotat-sina-fruar-nakna

Vet ni mer?
Citera
2026-04-06, 17:30
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Männen kommenterar fotona och skriver saker som: ”Hon skulle behöva 23 centimeter.”,

Är det verkligen rätt översatt av svt? Så här står det ju i filmsnutten.....

"li ci vuole un bull africano da 23 cm"

Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
Förfärligt i de fall där kvinnorna faktiskt var trogna kristna och inga luder....
Får önska svinen en hemsk vistelse på kåken

Allvarligt talat tror jag faktiskt att det skulle vara lugnare för männen på kåken, än hemma med lilla frugan.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-04-06 kl. 17:34.
Citera
2026-04-06, 17:39
Medlem
okok1s avatar
Bull är ett swinger ord. Är det en cuck site?
Citera
2026-04-06, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Allvarligt talat tror jag faktiskt att det skulle vara lugnare för männen på kåken, än hemma med lilla frugan.
Förutsatt att varje medlem måste vara gift och bidra, så var det ju förhållandevis få av deras fruntimmer som orkade anmäla trots tjat från advokater, poliser m.m.
Att deras make är en snuskgubbe lär väl inte ha kommit som någon chock
Citera
2026-04-06, 17:55
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Männen smygfotar sina fruar nakna och lägger ut materialet åt andra män så de kan se och kommentera. Jag klassar det absolut som cuckbeteende.
Citera
2026-04-06, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Bull africano syftar nog inte direkt på något som har med swingers att göra. Är väl bara så att den som skrev det gillar att se kvinnor ta emot stora svarta saker. En märklig fetisch som vissa har.
Citera
2026-04-06, 18:13
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Bull africano syftar nog inte direkt på något som har med swingers att göra. Är väl bara så att den som skrev det gillar att se kvinnor ta emot stora svarta saker. En märklig fetisch som vissa har.
Vad syftar det på då, menar du? Du verkar bekant med swingers tugg.
Citera
2026-04-06, 18:16
Medlem
Tomtekukars avatar
Alla dessa “skandaler” om smygfotande är ofta rena fantasier. Jag har varit gift två gånger, andra gången med mamman till mina barn. Jag fick alltid klagomål över att jag inte fotograferade tillräckligt med fru nr 2 (nr 1 var helt ok med mina klick och hon gillade att "fotografera" också). När jag fotograferade var vinkeln fel, dubbelhakor syntes, “du gör mig tjock”. Samma sak varje gång. Själv ville hon inte fotografera, då det var mitt jobb, tyckte prinsessan. När jag till slut ville skilja mig från denna person som efter barnafödande aldrig var nöjd med något jag gjorde, blev jag bombarderad med falska anklagelser om övergrepp som hämnd. Så nej, i många av dessa fall handlar det knappast om smygfoto eller perversa upplägg, det handlar om att aldrig kunna göra rätt. Men rubrikerna säljer dramatik.

I grund och botten handlar det om hur sociala medier och klickjakt uppmuntrar kvinnor att se ner på sina egna män, och att varje vardaglig handling kan vridas till sensation.
Senast redigerad av Tomtekukar 2026-04-06 kl. 18:52.
Citera
2026-04-06, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Vad syftar det på då, menar du? Du verkar bekant med swingers tugg.
Som jag skrev, killen blev kåt på någons fru och fantiserade om en bild på denna kvinna, påsatt av en afrikan. Tyder mer på att han är en incel än att han är swinger. F ö ser jag inte de som lever som cuck och hotwife som swingers. De har väl mer någon skum form av BDSM-relation. Swingers vill knulla, gärna så många som möjligt. Inte se andra knulla.
Citera
2026-04-06, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Alla dessa “skandaler” om smygfotande är ofta rena fantasier. Jag har varit gift två gånger, andra gången med mamman till mina tre barn. Jag fick alltid klagomål över att jag inte fotograferade tillräckligt med fru nr 2 (nr 1 var helt ok med mina klick och hon gillade att "fotografera" också). När jag fotograferade var vinkeln fel, dubbelhakor syntes, “du gör mig tjock”. Samma sak varje gång. Själv ville hon inte fotografera, då det var mitt jobb, tyckte prinsessan. När jag till slut ville skilja mig från denna person som efter barnafödande aldrig var nöjd med något jag gjorde, blev jag bombarderad med falska anklagelser om övergrepp som hämnd. Så nej, i många av dessa fall handlar det knappast om smygfoto eller perversa upplägg, det handlar om att aldrig kunna göra rätt. Men rubrikerna säljer dramatik.

I grund och botten handlar det om hur sociala medier och klickjakt uppmuntrar kvinnor att se ner på sina egna män, och att varje vardaglig handling kan vridas till sensation.
Du kan säkert ha rätt i att de ”smygfotade” inte blev just fotade i smyg. Men jag tänker att de där bilderna inte skulle delas med andra.

Så det som gjorts är att sprida privata bilder utan den fotades medgivande. Att de sedan inte vill erkänna att de var med på att bilderna togs är väl bara för att allt just blivit offentligt.

P.S. Du kan inte bjuda på lite foton på dina ex-fruar? 😂
Citera
2026-04-06, 18:32
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelamerkel
Samtidigt finns det kvinnogrupper på facebook och diverse andra plattformar där kvinnor utan repressalier hänger ut män bara för de inte viljat mer än knulla dem.

Gällande trådstarten fördömer jag givetvis beteendet men idioter finns både bland kvinnor och män. Det som irriterar mig är det faktum att kvinnor hela tiden blir annorlunda behandlade under lagen trots att de hela tiden skriker om jämställdhet
Vad är det för kvinnogrupper du syftar på och hur är det jämförbart med detta fallet? Det är isf en liten procent jämfört med alla grupper och sidor där män hänger ut kvinnor och barn sexuellt.
Citera
2026-04-06, 19:05
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Vad är det för kvinnogrupper du syftar på och hur är det jämförbart med detta fallet? Det är isf en liten procent jämfört med alla grupper och sidor där män hänger ut kvinnor och barn sexuellt.
Att dra in barn i den här diskussionen är ett rent fulknep, ett sätt från dig att manipulera och få män att framstå som perversa monster. Vi diskuterar vuxnas privata handlingar, inget annat. Din vinkling är både missvisande och avsiktligt manipulerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in