2026-04-06, 09:18
  #103873
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Enligt ett inlägg patrik skrev på facebook förklarade han skillnaden och typ avslutade med kalla det vad ni vill vi kallar det vad det är. Pedofili för kan man tänka skg ha sex med en 16 åring kan man tänka skg ha sex med en 9 åring.

Något sådant vat det han skrev och då före förklarat skillnaden.
Är dom helt lobotomerade hela högen? Härligt resonemang. Men det är klart, kan man tänka sig skjuta en älg kan man även tänka sig skjuta en människa på stan. Uppenbar logik, dom som inte fattar det har fel
Citera
2026-04-06, 09:28
  #103874
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Gammalt, men. Sara påstår att de korrigerade detta på 3 minuter. Men det var inte de som upptäckte detta. Jäkligt snabbt åtgärdat i den förutsättningen. Hon tar inte alltför hårt på Dumpens misstag. Men så vanligt med Sara och Patrik inte är ärliga, att de förvanskar till deras fördel. De är totalt körda som vittnen i skarpt läge.
https://www.expressen.se/noje/nojesprofil-hangdes-felaktigt-ut-av-dumpen/

Sara sade i en konfrontation att en gädda tagit bild på sitt bajs, det var en skugga, detta har Sara aldrig erkänt. Skulle de presenterat felaktiga uppgifter på dumpen.se skulle de aldrig korrigera om ingen påtalar detta.

Länge sedan Sara blev anmäld för BP och samröre med Impulskollen, verkar inte hända något, avskrivet? Märkligt att polis kan samarbeta med dem som står under utredning.
Patrik sa själv i ett inlägg att dessa utredningar kan ta 2 år. Dock var ju detta för att legitimera sig själva efter påståenden om att de förstör utredningar. Då var försvaret att deras straff kommer direkt och är effektivt.

Så det kan ta lite tid bland annat på prioritering, men vi kan vara rätt säkra på att aftonbladet följer detta ärende samma som impulskollen/utpressning. Där de lär uppdatera när det finns något att uppdater.

Det kan också vara så att polis väcker åtal om dessa brott samtidigt mot sara. Om det är så att de väcker åtal. Men tvivlar starkt på att utpressningen är nerlaggd. BP kan dock vara då de förutsätter att de inte kommer att finna bevis men då borde inte polis gått ut och pratat om den. Så den är troligen aktiv.

Om patrik har rätt i sitt påstående om 2 år. Kommer åtal om BP väckas senast i slutet av året. Men tänker det kan ta längre tid med beroende på omständiheter i ärendet och omdtändighetrt i ärendet om utpressning.
Citera
2026-04-06, 09:30
  #103875
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Är dom helt lobotomerade hela högen? Härligt resonemang. Men det är klart, kan man tänka sig skjuta en älg kan man även tänka sig skjuta en människa på stan. Uppenbar logik, dom som inte fattar det har fel
Så är det ju. Men tycker att många av hans AI texter de publicerat på facebook bara varit för att legitimera sig och att han greppar efter höstrån i sina resonemang.
Citera
2026-04-06, 09:42
  #103876
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Så är det ju. Men tycker att många av hans AI texter de publicerat på facebook bara varit för att legitimera sig och att han greppar efter höstrån i sina resonemang.
Ja, dessutom är hans texter så uppenbart AI. Men strunt i det, min tanke är att det börjar blåsa upp till storm och spricka i fogarna. Dels har vi det du nämner och pratar om, sen har vi EU som sannolikt skrotar utgivningsbevis, samt att intresset för gäddor verkar ändå svalnat. Utom lokalt i grupperna där dom är lika upphetsade som alltid.

Men generellt verkar det inte vara lika hett längre, om man tittar på andra ställen än just dumpengrupper.

Så mitt tips till Sara står fast, vore smartast att lägga ner skiten, fokusera på sjukdomen och leva så bra det går så länge det nu är kvar. För det kommer gå snabbt utför när det börjar, det är jag 100 på. Konsekvenserna som väntar är inte heller något man skojar bort, trots swish-klanen.
Citera
2026-04-06, 11:54
  #103877
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Vad är det inte som inte går in i autisthjärna? Det är inte jag som ser dumpen som en sexsida för ungdomarna. Och svarar jag att det bara kan vara bögar som kan tända på kukarna där.
Och ja jag skrev det bara för att ni ev skulle förstå vilket korkad resonemang det är.

Och då kommer autistidioterna att tjata om bögar. LÄS det jag svarar på innan du kommenterar saker som du inte begriper

Jag vet inte vad som fördunklar ditt minne och att du har svårt hålla isär skribenter.
När skulle jag ha skrivit att dumpen är att betrakta som en sexsida? Kan du visa var det står att dumpen är en sexsida skrivet av mig?
Däremot reagerade jag på att du skrev att det bara är bögar som kan se dumpens som en sexsida , vilket saknar relevans och signalerar homofobi på ett tydligt sätt. Att du nu med diverse krumbukter försöker friskriva dig hjälper föga.
Citera
2026-04-06, 12:07
  #103878
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad gör man om en person plötsligt uppger sig vara 14 år?

Man förstår att det är fake naturligtvis , vad skulle det annars vara?
Du får gärna försvara dumpen och Sara med näbbar och klor , men gör det med någon form av substans och inte ständigt med innehållslösa oneliners. Innehållslösa och ignoranta oneliners är utmärkande för Trumpanhängare , bara så du vet.
__________________
Senast redigerad av Takanashi 2026-04-06 kl. 12:10.
Citera
2026-04-06, 16:27
  #103879
Medlem
Ankan-mannens avatar
Om man tar en lustmördare som exempel, de börjar antagligen fantisera att dominera för att sedan gå vidare mer extremt och vid otur till att få tanken att mörda på riktigt. Det är förmodligen en process som går i steg och tar lång tid och troligen inte en tanke som smäller till pang på.

Om man då tänker samma med Dumpen, Dumpen har ibland upp till 5 fiskare som jobbar i flera år enligt de själva. Om gäddan tror det är äkta att det är personer som verkligen vill så kommer detta att omfattande bearbeta dennes tankar.

Vi tänker tanken att fiskare råkar signalera att de inte är äkta, lätt hänt under en lång konversation alla gäddor är inte korkade. Gäddan väljer då att avsluta all kommunikation.

Lägger denna då ned efter att inse "det finns inga barn eller mammor som bjuder ut sina barn" så är detta bra. Men tankarna som fiskarna trimmat upp på topp finns nog kvar.

Så vad har vi då, en optimerad gädda som är lika anonym som när tankarna var mindre, och som blivit smartare och kan undvika risker, och därmed blivit mångt farligare.

Hur många missade chattande Dumpen har redovisar de inte, det vill de inte redovisa för det ser inte bra utifrån för deras agenda.

Tack för det Televerket, nej förlåt, Dumpen.
__________________
Senast redigerad av Ankan-mannen 2026-04-06 kl. 16:30.
Citera
2026-04-06, 17:32
  #103880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Om man tar en lustmördare som exempel, de börjar antagligen fantisera att dominera för att sedan gå vidare mer extremt och vid otur till att få tanken att mörda på riktigt. Det är förmodligen en process som går i steg och tar lång tid och troligen inte en tanke som smäller till pang på.

Om man då tänker samma med Dumpen, Dumpen har ibland upp till 5 fiskare som jobbar i flera år enligt de själva. Om gäddan tror det är äkta att det är personer som verkligen vill så kommer detta att omfattande bearbeta dennes tankar.

Vi tänker tanken att fiskare råkar signalera att de inte är äkta, lätt hänt under en lång konversation alla gäddor är inte korkade. Gäddan väljer då att avsluta all kommunikation.

Lägger denna då ned efter att inse "det finns inga barn eller mammor som bjuder ut sina barn" så är detta bra. Men tankarna som fiskarna trimmat upp på topp finns nog kvar.

Så vad har vi då, en optimerad gädda som är lika anonym som när tankarna var mindre, och som blivit smartare och kan undvika risker, och därmed blivit mångt farligare.

Hur många missade chattande Dumpen har redovisar de inte, det vill de inte redovisa för det ser inte bra utifrån för deras agenda.

Tack för det Televerket, nej förlåt, Dumpen.

Det kan ligga något i detta faktiskt men har inte tänkt på det på det här viset men tack för analysen. Bieffekter med Dumpens framfart kan alltså vara att gamla feta snuskgubbar boostas online då ingen annan än Dumpens kåta fjortisar svarar och vips så blir dessa fittmagneter i skallen, känns inte alls som en hållbar utveckling som gynnar någon egentligen.

Kan ju inte veta exakt vad som lärs ut i Prussiluskans Fiskeskola men gubbarna smörjs genom att bli kallade snygga mm vilket borde ge rött kort för tjuvfiske alternativt lögn, Dumpen skjuter ut sig själva. Dumpen har dock bråttom och vi kanske kan undvika ämnet som man gärna gör när det är känsligt och hoppas på att Sara vet vad hon pysslar med. Inga garantier här inte, glöm det.
Citera
2026-04-06, 21:54
  #103881
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Jag kan inte minnas att jag flyttat något ansvar från någon. Jag argumenterar helt enkelt emot en vinstdrivande folkdomstol som resulterat i 20 självmord.

Tänk att du tilltalas med ni, verkligen artigt . Känn dig hedrad.
Citera
2026-04-06, 22:00
  #103882
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Sitter du och anmäler inlägg?
Jag skrev att jag skriver så då ni har haft 10 andra ursäkter innan.
Ni bryr er inte om familjerna eller självmorden.
Allt ni bryr er om är att snacka skit om dumpen och även att helt maniskt flytta ansvaret från gäddorna.
Det finns inga ursäkter, precis allt ansvar ligger hos gäddan.

De skiter uppenbarligen helt i sina familjer då de dyker upp på avtalad plats trots att de är rädda för att det kan vara dumpen
Tråden handlar ju om sara, patrik och dumpen. Ingen annan. Folk kan ha olika ansvar för olika saker. Dumpen har helt enkelt ansvar för vad de gör, se exempelvis domen om förtal.

Dumpen kommer inte undan ansvar bara för att någon annan gjort något illa. Lite som att säga för att någon spottat på en tredjepart ger det mig rätten att sparka denne i nyllet. Riktigt så fungerar det ju inte.

Dessutom så har många utav de publicerade defacto inte begått ett brott eller är dömda. Det finns en liten skara som hade gått att döma med eller utan dumpen. Främst utan då det rör sig om innehav samt att det är mycket få uthängdningar som i sig lätt till åtal. Tar vi Borlänge pedagogen ex, är det den uthängdes fel att åtal inte ledde till dom eller är det de potentiella offer som inte får uppgörelse för dessa potentiella händelser? Eller är det helt enkelt ansvar för en annan part typ Dumpen?

Att man påpekar någons ansvar betyder inte alltid att någon annan frias ifrån ansvar för andra saker. I tråden har jag inte sett någon påstå något sådant mer än de som talar för dumpen. Då Dumpen inte kan bära ansvar för sina egna handlingar men någon annan kan det tydligen. Och om man påpekar detta så är det tydligen så att man friger en annan part ansvar för något helt annat.

Det är bland annat DU som försöker förflytta ansvar ifrån den part som skall stå för ansvaret på någon part som inte kan stå för de ansvaret.
Citera
2026-04-06, 22:17
  #103883
Medlem
Hade tänkt citera Grogg-Karlsson men hans aggressiva inlägg gick upp i rök som vanligt. Den lille mannen hävde ur sig oförskämdheter vilket inte passar här där vi för en saklig debatt, vårdat språk är uppskattat.

Det är mycket som vilar på våra vänners axlar men jag känner mig helt trygg med Sara, däremot Putte kan vara ett orosmoment men hittills är det ju bara flodhästar som Dumpen levererar och jag är mycket tveksam till att fjortisar som börjar gilla nån kille i parallellklassen helt plötsligt skulle gå upp 60+ i ålder och tjata/ragga på Arne? -Nej Sara!

Man kan tänka sig oduschade Sverker 78 som tar Lisa 14 med storm mitt i matteläxan i nån jävla chatt, morsan tjatar i bakgrunden och Lisa kan inte tänka på siffror utan endast Sverker som är äldre än morfar. Naturen säger Big no på den. Har aldrig inträffat och kommer aldrig hända.

Det är väl 593:e gången man ber om en fällande dom där fet gammal man hjärta fjortis ens nämns och offret skall vara pådrivande som i Dumpens chattar men det uteblir igen.

Gubben hade blockats långt innan han ens tagit fram kuken, jävla dumheter.

Hade nån minderårig i min närhet ens svarat en sån där apa som Dumpen presenterar så hade telefonen åkt i asfalten och övertalat föräldrarna att den där skall inte ha en telefon innan födelsedag 18.
__________________
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-04-06 kl. 22:33.
Citera
2026-04-07, 00:01
  #103884
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hade tänkt citera Grogg-Karlsson men hans aggressiva inlägg gick upp i rök som vanligt. Den lille mannen hävde ur sig oförskämdheter vilket inte passar här där vi för en saklig debatt, vårdat språk är uppskattat.

Det är mycket som vilar på våra vänners axlar men jag känner mig helt trygg med Sara, däremot Putte kan vara ett orosmoment men hittills är det ju bara flodhästar som Dumpen levererar och jag är mycket tveksam till att fjortisar som börjar gilla nån kille i parallellklassen helt plötsligt skulle gå upp 60+ i ålder och tjata/ragga på Arne? -Nej Sara!

Man kan tänka sig oduschade Sverker 78 som tar Lisa 14 med storm mitt i matteläxan i nån jävla chatt, morsan tjatar i bakgrunden och Lisa kan inte tänka på siffror utan endast Sverker som är äldre än morfar. Naturen säger Big no på den. Har aldrig inträffat och kommer aldrig hända.

Det är väl 593:e gången man ber om en fällande dom där fet gammal man hjärta fjortis ens nämns och offret skall vara pådrivande som i Dumpens chattar men det uteblir igen.

Gubben hade blockats långt innan han ens tagit fram kuken, jävla dumheter.

Hade nån minderårig i min närhet ens svarat en sån där apa som Dumpen presenterar så hade telefonen åkt i asfalten och övertalat föräldrarna att den där skall inte ha en telefon innan födelsedag 18.

För dumpen är det viktigt att avslöja pensionärer som knullar trånande fjortisar en masse .
När jag var tonåring var det inte vardag , för vi trånade efter de i klassen eller i andra klasser .
Tiderna förändras visserligen och dagens fjortisar är tydligen ute efter farfars erfarenheter.
Dumpens seriositet är imponerande .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in