2026-03-29, 20:27
Medlem
pixiewings avatar
Stämmer det att journalister är inblandade nu och verkar ha nappat lite på historian?
Citera
2026-03-30, 17:40
Medlem
Man kan ju gå tillbaka många år då var det oxå valpar som dog försvann mm. Vem kan stoppa denna galna människa ??? Ingen? Jag säger som förut, stackars föräldrar 😢Ingen skyddar dom
Citera
2026-03-31, 14:42
Medlem
Finns det någon som har ett bra förslag hur ska länstyrelsen lyssna??? Hundarna dom små går lösa, hon har ju fått böter på det och ska inte ha dom lösa. Vad blir nästa steg, hon skiter ju i det. Och Leo stackarn blir smalare och räddare….
Citera
2026-04-01, 09:34
Medlem
Gubben som filmar när hon dansar… Han stönar och håller på i bakgrunden. betalar han henne för det? Så äckligt!!

https://www.facebook.com/share/r/1L4GUD1VjS/?mibextid=wwXIfr
Citera
2026-04-01, 10:49
Medlem
Hon lägger ut videor på sexiga tjejer i 25-års åldern, och ändrar så att det ska se ut som henne. Men hon är ju 54!

Hon har skrivit på sin FB-sida att hon är en "nordisk docka" och sjunger lika bra som Marie Fredriksson. Hon skriver som en kratta, men är det för att hon är påverkad på alla 156 stycken selfies/dag? Hon har även skrivit att hon har anmält sig som modell.

Jag har gjort en anmälan till Länsstyrelsen i Stockholm om hundarna, hoppas att flera gör det.
Citera
2026-04-01, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Hon lägger ut videor på sexiga tjejer i 25-års åldern, och ändrar så att det ska se ut som henne. Men hon är ju 54!

Hon har skrivit på sin FB-sida att hon är en "nordisk docka" och sjunger lika bra som Marie Fredriksson. Hon skriver som en kratta, men är det för att hon är påverkad på alla 156 stycken selfies/dag? Hon har även skrivit att hon har anmält sig som modell.

Jag har gjort en anmälan till Länsstyrelsen i Stockholm om hundarna, hoppas att flera gör det.
Hon är totalt körd, hon får gärna dansa och yla låter för jävligt om hon såg till sina hundar. Men hon klarar ju inte det och vi anmäler och ringer länstyrelsen i mängder men inget händer😡Snart finns det ingen räddning för Leo, hans psyke är snart förstört. Får vara instängd med hennes pappa och kommer ut max en gång om dagen. Djurplågeri av värsta sorten. Och alla hundarna är ju valpar/ unghundar
Citera
2026-04-02, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamsilimanzen56
Till SebastiaN nordqvist: Vad det gäller Göran Nordqvist din sk pappa har jag blivit svårt fysiskt misshandlad av han många många år i hjälplöshet bara vi två bevittnat och förövaren förnekar förstås. Går inte att mannnen avslöjar sin hemska mörka sida utan vill sjukförklara sin fru istället som är klassiskt idag, kvinnormisshandlare jobbar så isolera sin kvinna, se till hon slutar jobba. förminskar sin kvinna och sen kastar ut henne på gatan precis som din pappa gjorde mot mig isolera mig, förminska mig säga åt mig skriv över huset på mig vi gifter om oss du får huset tillbaka han tog allt för mig 2012 kastade ut mig på gatan efter alla år av svårt nisshandel norrorts polis sa då detta är minst 6 års fängelse. Han går fri anklagar mig istället som är offret som förlorat allt till en kvinnomisshandlare.
Den typen av misshandel skulle inte synas enligt Göran Martin Nordqvist så dra i håret, knuffa in mig i väggen, skrika rakt i örat timme efter timme och sen får han alla barnen och han går fri...Jag blir utsatt han går fri. Du Sebastian har en pappa som heter Hans din mamma otrogen de jobbade natt ihop du så lik han gå för ett test nu så du får kontakt med din riktiga pappa.

Vad det gäller mina hundar stämmer inget som ni anklagar mig för mina hundar mår jätte bra har alltid gjort får vara ute flera timmar per dag i skogen sitta mysa i soffan på kvällen sällskapshundar lydiga och fina men mitt ex Lennart Kekkonen och Bosse Karlsson sett till att skada mig och mina hundar på olika sätt jag fått skydda mig och dem istället för alla påhopp p ga elaka känslokalla människor som inte har eget liv måste hitta sina förövare att hejdlöst kasta skit på svår mobbing mot mig 1 års tid nu är det någon som bryr sig om mig idag nej.

Och ett ständigt upprepande ...
Senast redigerad av Newton555 2026-04-02 kl. 12:42.
Citera
2026-04-04, 12:08
Medlem
pixiewings avatar
Hon säljer sig givetvis och dansar (och gör annat) för stönande gubben. Gissar att han även förser henne med knark.

Den här tråden borde nästan ligga under brott istället då hon faktiskt är dömd för hur hon INTE sköter hundarna och ett "litet mordförsök"...
Citera
2026-04-05, 06:00
Medlem
Vad tycker ni om hennes "sång?"

https://youtu.be/6h_6MNt8Uac
Citera
2026-04-05, 13:58
Medlem
pixiewings avatar
Hennes sång är förfärlig men det som skrämmer mig akut nu är situationen för stackars valpen.
Helt apatisk på filmen vid ett element 💔
Citera
2026-04-05, 19:14
Medlem
Är det någon som har kvar fupen från mordförsöket på ex-mannen? Länken i tråden är död och det skulle vara intressant läsning.
Citera
2026-04-05, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Hennes sång är förfärlig men det som skrämmer mig akut nu är situationen för stackars valpen.
Helt apatisk på filmen vid ett element 💔

Om någon hade tagit min hund så skulle jag storböla. Men frågan är om det är sant när hon är så likgiltig? Jag har anmält till LS, men det verkar inte hända något trots alla anmälningar.

Såg videon på Leo. Han såg så mager ut, och verkade halta?
Senast redigerad av Newton555 2026-04-05 kl. 19:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in