2023-08-30, 00:41
Medlem
hipsterkatts avatar
Av vad som framkommer i de relevanta grupperna p Facebook tycks damen i frga vara ngot av en lokalkndis Flera verkar ha haft vetskap om att hon bor i en etta och dr haft ver 20 hundar samtidigt. Mnga anmlningar har gjorts till LS, ffa de senaste veckorna.
Citera
2023-09-06, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Ngon som vet om det finns ngon trd om hundgarens mordfrsk p exet? Har skt men lyckas ej hitta.

Jag kan bekrfta att det som skrevs angende mordfrsket stmmer i alla fall, d G*ran r min pappa. Amanda r verkligen inte friskt ngonstans och har inte varit det under en vldigt lng tid s det hr frvnar mig verkligen inte.
Senast redigerad av znappeno1 2023-09-06 kl. 09:48.
Citera
2023-09-06, 17:52
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znappeno1
Jag kan bekrfta att det som skrevs angende mordfrsket stmmer i alla fall, d G*ran r min pappa. Amanda r verkligen inte friskt ngonstans och har inte varit det under en vldigt lng tid s det hr frvnar mig verkligen inte.

Jag frstr. Det finns ju en del bilder frn frunderskningen hr i trden. Lider med er.
Citera
2023-09-15, 12:21
Medlem
nnu en hundvalp dumpad i skogen i grnbo
Citera
2023-11-22, 20:57
Medlem
Jag hittade an av hennes hundar i skogen tisdag den 21 november, den har hmtats av Polisen och placerats p hundpensionat. Polisen har gott om resurser d de kan betala fr ett hundpensionat, mellan 475 till 575 kronor per dygn, trots att jag erbjd mig att ta hand om den utan kostnad.

Typiskt myndigheter.
Citera
2023-11-23, 00:22
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Jag hittade an av hennes hundar i skogen tisdag den 21 november, den har hmtats av Polisen och placerats p hundpensionat. Polisen har gott om resurser d de kan betala fr ett hundpensionat, mellan 475 till 575 kronor per dygn, trots att jag erbjd mig att ta hand om den utan kostnad.

Typiskt myndigheter.
Hur skall polisen veta att du r en okej placering?
Dessutom r garen gare till hunden fram tills rtten sger ngot annat
Citera
2023-12-26, 01:16
Medlem
Hon r igng igen. I Upplands Vsby.
Hundarna blir vanvrdade och rymmer ifrn henne och attackerar andra hundar. Det hnder typ varje promenad att tv-tre hundar (upp till 9 stycken) rymmer ur kopplena nr hon slpar runt dom s dom knappt kan andas.

Som tidigare inlgg, man blir mrkrdd nr man grver i hennes historia.

Hoppas hundarna fr komma drifrn FORT.

r det ngon som vet om hundarna r reggade p henne? Leker med tanken att varje gng en hund rymmer kanske man ska plocka den och kra den till ett hundstall/veterinr?
Citera
2023-12-26, 10:57
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen

Typiskt myndigheter.
Det finns skert ett regelverk kring vad polisen fr gra och inte. De mste skert g den vgen de gick, d v s placera jycken p ett hundpensionat de har avtal med. Men visst jag hller med dig sak.
Citera
2023-12-26, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvbagarensmamma
Hon r igng igen. I Upplands Vsby.
Hundarna blir vanvrdade och rymmer ifrn henne och attackerar andra hundar. Det hnder typ varje promenad att tv-tre hundar (upp till 9 stycken) rymmer ur kopplena nr hon slpar runt dom s dom knappt kan andas.

Som tidigare inlgg, man blir mrkrdd nr man grver i hennes historia.

Hoppas hundarna fr komma drifrn FORT.

r det ngon som vet om hundarna r reggade p henne? Leker med tanken att varje gng en hund rymmer kanske man ska plocka den och kra den till ett hundstall/veterinr?
En del hundar r registrerade p hennes slktingar, Kindgren.
Citera
2024-02-29, 23:19
Medlem
"51-rig kvinna talas misstnkt fr djurplgeri
UPPDATERAD KL 13:30. En 51-rig kvinna frn Lindesberg talas vid rebro Tingsrtt fr djurplgeri samt brott mot djurskyddslagen. Kvinnan misstnks bland annat ha frvarat ett stort antal hundar i en varm bil, utan mjlighet fr dem att rra sig obehindrat eller reglera sin kroppstemperatur. Hndelsen intrffade i juni 2023."

https://lindenytt.com/nyheter/51-ari...r-djurplageri/
Citera
2024-03-03, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsfingret
https://gofile.io/d/WnDscK

Ngon som har en fungerande lnk?
Citera
2024-05-16, 18:31
Medlem
Liten terrier full i fstingar hittad i mndags och omhndertagen p skogsbilvg i omrdet. Enligt uppgift 3 st p telkamera i samma omrde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in