2026-04-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Nej tyvärr. Vet inte hur man ska hitta deras namn men tycker att polisutredningen borde ha gått vidare på det spåret, vilket dom antagligen inte gjort.

Det var mer en reflektion över vilka jag tycker är mest vidriga i detta fall.
Tjejen är avslöjad och har både fått och tagit sitt straff, som väl slutar runt 25 000kr totalt för henne. Utöver skammen att ha blivit avslöjad med detta.
Männen som utnyttjat hennes utsatta position går fortfarande fria och oavslöjade där ute. Och kommer med största sannolikhet att fortsätta utsätta andra tjejer/kvinnor i utsatta situationer för liknande övergrepp, gång efter gång och skapa ännu fler trasiga individer.

Kom på en sak!
De va ju just så allt detta uppdagades, att Polisen fick se en av hennes filmer i en mobil. Det va i "ett helt annat ärende" Polisen beslagtog en mobil och upptäckte filmen.
Så den person vet Polisen vem hen är.....
Om denna har tvingat H till saker hon egentligen inte vill göra, så häng hens namn!
Citera
2026-04-04, 22:57
Medlem
fearreapers avatar
Var finns FUP?
Citera
2026-04-04, 23:15
Medlem
I tråden.

(FB) Trollhättan: Ung kvinna hade sex med hund. Åtalas (2025-05-07)
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Var finns FUP?
Citera
2026-04-05, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Kom på en sak!
De va ju just så allt detta uppdagades, att Polisen fick se en av hennes filmer i en mobil. Det va i "ett helt annat ärende" Polisen beslagtog en mobil och upptäckte filmen.
Så den person vet Polisen vem hen är.....
Om denna har tvingat H till saker hon egentligen inte vill göra, så häng hens namn!

Wtf?! Sluta trolla. Skulden hör hemma hos monstret som våldförde sig på vovvarna. Inte på nån "manlig bekant", oavsett hur gärna du vill att det ska vara så. Ofattbart hur ni orkar trolla
Citera
2026-04-05, 10:37
Medlem
Citat:
Nej tyvärr. Vet inte hur man ska hitta deras namn men tycker att polisutredningen borde ha gått vidare på det spåret, vilket dom antagligen inte gjort.

Det var mer en reflektion över vilka jag tycker är mest vidriga i detta fall.
Tjejen är avslöjad och har både fått och tagit sitt straff, som väl slutar runt 25 000kr totalt för henne. Utöver skammen att ha blivit avslöjad med detta.
Männen som utnyttjat hennes utsatta position går fortfarande fria och oavslöjade där ute. Och kommer med största sannolikhet att fortsätta utsätta andra tjejer/kvinnor i utsatta situationer för liknande övergrepp, gång efter gång och skapa ännu fler trasiga individer.

Hörde på Youtube nu från rättegången, och även läst FUP, så jag har helt ändrat mej.
Hon gjorde det ju helt på egen hand, och inte tvingades till nått.

Du borde också läsa på, så din aggression riktas åt rätt håll.
Citera
2026-04-05, 23:22
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Hörde på Youtube nu från rättegången, och även läst FUP, så jag har helt ändrat mej.
Hon gjorde det ju helt på egen hand, och inte tvingades till nått.

Du borde också läsa på, så din aggression riktas åt rätt håll.
Var finns fup. Jotube har jag kollat innan jag skrev mitt inlägg.
Citera
2026-04-07, 18:51
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audix
Stackars djur, människan ska låsas in på obestämd tid, borde gämföras med pedofili enligt mitt tycke, ett djur är lika försvarslöst som ett barn.

Jag håller med helt och fullt!
Förstår verkligen inte hur det kan bli ett sånt milt straff.
Citera
2026-04-07, 19:05
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulpfictionswedish
Ljudinspelningar från den aktuella rättegången har nu lagts upp på Svenska Rättegångskanalens YouTube-kanal:https://www.youtube.com/watch?v=wchSL6DqpSc

Varför i helvete sitter hon och bölar! Usch!

Lustigt att i FUPen så säger Hanna att hon har kinks som gjorde att hon knullade hundar. I rätten sitter lögnerskan och säger att hon blev puschad till det.
Jävla vidriga avart!
Citera
2026-04-07, 19:12
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:

På flera ställen i tråden!
Citera
2026-04-08, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Bild på vidret.
https://web.archive.org/web/20250511090342if_/https://live.staticflickr.com/65535/54511232011_2d0f429632_b.jpg
Hade man förväntat sig att individen skulle se ut på annat vis? - NEJ.

Citat:
Ursprungligen postat av LNhappy1
Sjukt sjukt sjukt och jobbigt att lyssna på.
https://youtu.be/jZ_s1MNdF-Y

Detta måste vara en mycket störd och sjuk människa. Det räcker i och för sig med att se på människan för att bilda sig den uppfattningen man behöver för att dra den slutsatsen.

Ännu värre blir det när hon sitter och gråter sig igenom sitt domstolsförhör och försöker göra sig själv till ett "offer". Fy fan, vad motbjudande. "Mått dåligt hela livet, självskadebeteende... Bla-bla-bla..."
Senast redigerad av Treschow 2026-04-08 kl. 19:26.
Citera
2026-04-08, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Ja fy så skämmigt o stackars barn om hon får några

*valpar
Citera
2026-04-08, 19:39
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
https://fup.link/tr/vanersborgs/b-2179-25
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in