2026-01-06, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
EN hund?
Flera hundar. Även vänners hundar.

Är hennes vänner medvetna om att deras kompis har sexuellt umgänge med deras husdjur?

Jag föreställer mig att det får vara hundar modell större det kan inte bli mycket till sexuellt umgänge med en tax eller chihuahua.
Citera
2026-01-07, 11:16
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Är hennes vänner medvetna om att deras kompis har sexuellt umgänge med deras husdjur?

Jag föreställer mig att det får vara hundar modell större det kan inte bli mycket till sexuellt umgänge med en tax eller chihuahua.

Nej det visste dom inte.
Men vännerna lär ju ha fått reda på det iom utredningen och/eller fupen.
Citera
2026-01-07, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Nej det visste dom inte.
Men vännerna lär ju ha fått reda på det iom utredningen och/eller fupen.

Hur blev hennes sexuella aktiviteter med hundarna avslöjade?
Citera
2026-01-07, 12:43
Medlem
Går det något mode i djur sex nuförtiden? 😂 tänkte på att i Gävle är det någon man också.
Citera
2026-01-09, 09:23
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:

Om jag inte minns fel så var det genom en mobiltömning hos någon som var misstänkt för något, den personen hade några filmer. Polisen lyckades spåra Hanna genom filmerna. I hennes telefon fanns det fler filmer.

Fupen finns i tråden.
Citera
2026-01-12, 15:43
Medlem
Har det kommit nån dom ännu
Citera
2026-01-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbondesson
Tänker på de stackas utredarna som måste sitta och kolla på alla dessa filmer.

Att just kolla på en korkad brud som knullar med sin hund är mer komiskt än något annat.
Men pedofil grejjer. Det måste skada människor som tvingas se skiten. Det måste slita själen ur dom.
Citera
2026-03-31, 17:20
Medlem
Från dagens lokalblaska.
Kvinnan som utförde oralsex på en hund och fick en annan att penetrera hennes könsorgan. Enligt henne själv handlade det om att söka kickar – för att känna något annat än ångest. Nu döms hon till 19 600 i böter.
Citera
2026-04-01, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Från dagens lokalblaska.
Kvinnan som utförde oralsex på en hund och fick en annan att penetrera hennes könsorgan. Enligt henne själv handlade det om att söka kickar – för att känna något annat än ångest. Nu döms hon till 19 600 i böter.

De 19 tusen kronorna är inte ens hennes ’’egna’’ pengar utan det är vi skattebetalare som försörjer henne eftersom hon går på bidrag.
Citera
2026-04-01, 11:08
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvardotter
De 19 tusen kronorna är inte ens hennes ’’egna’’ pengar utan det är vi skattebetalare som försörjer henne eftersom hon går på bidrag.
Visst är det nog så, men å andra sidan nu kommer hon inte konsumera och därmed kommer en restaurang eller annan verksamhet gå sämre.

Det är ett slutet kretslopp.
Citera
2026-04-01, 14:32
Medlem
Citat:

När polisen kollade mob o hon hade ett 20 tal filmer m sig själv och hundarna bla oralsex.
Citera
2026-04-01, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag tycker nästan synd om henne. Hon kommer för alltid att förknippas med det här, resten av livet. Men det är ju jäkligt sjukt det hon har gjort. Hunden har inte tagit skada, men som sagt jäkligt sjukt och bisarrt..

Ja fy så skämmigt o stackars barn om hon får några
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in