2026-04-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audix
Stackars djur, människan ska låsas in på obestämd tid, borde gämföras med pedofili enligt mitt tycke, ett djur är lika försvarslöst som ett barn.

När det gäller kvinnor och djur så lider inte djuret. Du är konstig, som sätter mänskliga känslor på ett djur.
Citera
2026-04-02, 20:10
Medlem
Äckligt att suga av en hund. Minns när jag var liten och busade med hunden, kuken var hårig vill jag minnas och skrevet luktade apa.
Citera
2026-04-03, 00:05
Medlem
Alltså jag tror det är så vanligt som typ varannan kvinna med hund som testat på sin hårige kamrat från det att de var tonåringar till vuxen ålder och typ 25% som gjort det flera gånger. Det är det perfekta för kvinnor i hemmets lugna vrå det är ju där majoriteten av kvinnliga pedofiler huserar också och gör sina grejer. det är vetenskapligt bevisat, därför du oftast ser män ute på nätet och nästa inga kvinnor, olika strategier. Kvinnor de kan de. Men i allafall klart dessa kvinnor som minst låtit sin vidriga lilla trasa (chihuahua) slicka dem och de med större hundar gökat dem. klart det är så. Det är klockrent.
Citera
2026-04-03, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Varför fick hon inte djurförbud, kan man undra.

Det beslutas inte av tingsrätten.

Vidare hade hon väl skonat sin egen hund (eller den ena av dem, det kanske var en tik?) och utsatt kompisens vovve som hon var hundvakt till? Så det skulle inte hjälpa med förbud att inneha djur. Hon kan fortsätta rasta andras hundar.
Citera
2026-04-03, 12:59
Medlem
19.000 hon kom billigt undan
Citera
2026-04-03, 13:14
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Bild på vidret.
https://web.archive.org/web/20250511090342if_/https://live.staticflickr.com/65535/54511232011_2d0f429632_b.jpg
Citera
2026-04-03, 18:40
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulpfictionswedish
Ljudinspelningar från den aktuella rättegången har nu lagts upp på Svenska Rättegångskanalens YouTube-kanal:https://www.youtube.com/watch?v=wchSL6DqpSc
Efter att ha sett/hört det där från rättegången, så är jag övertygad om att hon mår mycket sämre än vad hunden/hundarna gör.
Det är så klart olämpligt, men mest sjuka är väl ändå dom männen som beställt filmerna?

I domen står att det varit korta tillfällen som filmats, vilket i kombination med att filmerna varit beställda gör att jag knappast tror att hon gjort det för sin egen njutnings skull.
Utan som hon säger vid rättegången att det är en form av självskadebeteende som andra uppmuntrat till.
Hon tar ju också ansvar för sina handlingar utan att ljuga och verkar uppriktigt ledsen.

männen/beställarna av filmerna borde också dömas, då dom verkar vara det egentliga upphovet till snusket.
Citera
2026-04-03, 18:49
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Bild på vidret.
Det är väl onödigt att hänga ut henne med bild? Hon har erkänt brotten och faktiska omständigheter, mår psykiskt dåligt både vid brotten och rättegången och har tagit sitt straff.

Risken att hon skulle skada någon verkar minimal, så ingen behöver varnas för henne eller veta hur hon ser ut.
Det kommer snarare att förpesta hennes fortsatta liv och minska möjligheterna till en lyckad rehabilitering till ett normalt fungerande liv...

Bättre att hänga ut männen som beställt filmerna och utnyttjat henne istället.
Senast redigerad av sykkelpump 2026-04-03 kl. 18:52.
Citera
2026-04-03, 23:55
Medlem
SphericalHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggy.Walker
Det står hund i nyhetsartikeln, antar dom menar hennes pojkvän? Gav oralsex till varandra, hur fan orkar man suga av djur, dom har mer baktirer än vad en frisk människa har.

Detta vet du på grund av... [ fyll i här ]?

Hästar, hundar och andra däggdjur brukar ju tömma påsen på typ 10 sekunder.
Citera
2026-04-04, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Efter att ha sett/hört det där från rättegången, så är jag övertygad om att hon mår mycket sämre än vad hunden/hundarna gör.
Det är så klart olämpligt, men mest sjuka är väl ändå dom männen som beställt filmerna?

I domen står att det varit korta tillfällen som filmats, vilket i kombination med att filmerna varit beställda gör att jag knappast tror att hon gjort det för sin egen njutnings skull.
Utan som hon säger vid rättegången att det är en form av självskadebeteende som andra uppmuntrat till.
Hon tar ju också ansvar för sina handlingar utan att ljuga och verkar uppriktigt ledsen.

männen/beställarna av filmerna borde också dömas, då dom verkar vara det egentliga upphovet till snusket.

Håller med dej till 100.
Står deras namn i domen, eller hur har du tänkt vi ska få reda på deras namn?
Citera
2026-04-04, 17:54
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar24
Håller med dej till 100.
Står deras namn i domen, eller hur har du tänkt vi ska få reda på deras namn?
Nej tyvärr. Vet inte hur man ska hitta deras namn men tycker att polisutredningen borde ha gått vidare på det spåret, vilket dom antagligen inte gjort.

Det var mer en reflektion över vilka jag tycker är mest vidriga i detta fall.
Tjejen är avslöjad och har både fått och tagit sitt straff, som väl slutar runt 25 000kr totalt för henne. Utöver skammen att ha blivit avslöjad med detta.
Männen som utnyttjat hennes utsatta position går fortfarande fria och oavslöjade där ute. Och kommer med största sannolikhet att fortsätta utsätta andra tjejer/kvinnor i utsatta situationer för liknande övergrepp, gång efter gång och skapa ännu fler trasiga individer.
Citera
2026-04-04, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Nej tyvärr. Vet inte hur man ska hitta deras namn men tycker att polisutredningen borde ha gått vidare på det spåret, vilket dom antagligen inte gjort.

Det var mer en reflektion över vilka jag tycker är mest vidriga i detta fall.
Tjejen är avslöjad och har både fått och tagit sitt straff, som väl slutar runt 25 000kr totalt för henne. Utöver skammen att ha blivit avslöjad med detta.
Männen som utnyttjat hennes utsatta position går fortfarande fria och oavslöjade där ute. Och kommer med största sannolikhet att fortsätta utsätta andra tjejer/kvinnor i utsatta situationer för liknande övergrepp, gång efter gång och skapa ännu fler trasiga individer.

Enligt lagen så har gubbarna kanske inte gjort något olagligt, annars skulle ju Polisen se till och hitta dom.

Men håller med dej, skulle gärna hänga ut gubbarna.
Senast redigerad av Ragnar24 2026-04-04 kl. 18:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in