Citat:
Ursprungligen postat av
damnyou
Tack för redogörelsen. Fått känslan i tidigare säsonger att de homosexuella paren ofta exotifieras av många tittare. Det här låter ju nästan som något liknande fast från en s.k expert. Tråkigt att höra.
ja det var kanske inte det smartaste att tvinga fram närhet, men jag tror dock att det paret var dömt att misslyckas från början, så olika..
jag blev mer illa berörd av situationen med sam och denise, där jag tyckte att hana mer eller mindre tog sams parti och ignorerade denise, det kändes inte ok.