2026-04-03, 18:20
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ibland får man känslan av att åldern som står i chatten är viktigare för Dumpen än för den svagbegåvade byfånen som dyker upp. Flera av dessa är lågt hängande frukt och hade dykt upp för knullträff även om Dumpen hade spelat kåt tant i 70-års åldern men visst fula fiskar som holländaren finns.
------------
Dumpen har släppt ny Vlogg idag och Patrik är uppklädd för Riksdagen, bra intervju tills man kommer till bullshiten med att 25% av Sveriges befolkning är utsatta för pedofili. Som sagt majoriteten bakom den fantastiska siffran som Dumpen slänger sig med är främst kladd av annan högstadiepojke på föräldrafri fest .

Det måste jag spana in! Hmm. Prydlig klädsel - ladd gömd i kostymen! (Padde behöver sin ladd - det har jag förståelse för faktiskt)
Citera
2026-04-03, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Jag skrev att bara bögar kan se dumpen som en sexsida. Och då kom du dragandes med homofob.
Det blir inte speciellt lätt att skriva här då du uppenbarligen inte begriper vad jag eller vad du själv skriver

Kan du förklara varför bögar ser dumpen som en sexsida? Vilka belägg för detta har du?
Är det ens relevant? Jag begriper mycket väl vad du skriver för dumheter.
Citera
2026-04-03, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Kan du förklara varför bögar ser dumpen som en sexsida? Vilka belägg för detta har du?
Är det ens relevant? Jag begriper mycket väl vad du skriver för dumheter.

Jag svarade på att någon ser det som en sexsida, och skrev att bara bögar kan se det så.
Vanliga människor och barn tycker att bilderna är äckliga
Citera
2026-04-03, 19:21
Medlem
Citat:
Jag svarade på att någon ser det som en sexsida, och skrev att bara bögar kan se det så.
Vanliga människor och barn tycker att bilderna är äckliga

Du döljer din homofobi riktigt uselt. Bögar ser dumpen som en sexsida men inte "vanliga " människor.
Du är verkligen korkad så det förslår.
Citera
2026-04-03, 19:35
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Du döljer din homofobi riktigt uselt. Bögar ser dumpen som en sexsida men inte "vanliga " människor.
Jag börjar tro på Karlsson att Dumpen ses som en sexsida, den de kallar Hank påstås har fått ny sambo, det kan ju vara från ett urval från bilderna på Dumpen. Dumpen har blivit en sorts datingsida där man kan välja den bästa.
Citera
2026-04-03, 20:03
Avslutad
Citat:

Du är inte lite autistisk! Ja ingen vuxen ser dumpen som någon sexsida. Det är ni som påstår det
Citera
2026-04-03, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag börjar tro på Karlsson att Dumpen ses som en sexsida, den de kallar Hank påstås har fått ny sambo, det kan ju vara från ett urval från bilderna på Dumpen. Dumpen har blivit en sorts datingsida där man kan välja den bästa.

Utav 760 hingstar på Dumpen skulle jag säga att Hank är den bästa med tanke på hur välhängd han är, en status-gädda. Jävlar vad hans kuk diskuterats senaste två åren och det verkar ha varit till gagn för honom och han har faktiskt en ny sambo med en liten reservation för att dom kanske endast är KK. Kändisskapet på Dumpen kan tydligen öppna dörrar på dejtingmarknaden. Sara är tanten som förmedlar kontakterna så det är bara att välja och vraka bland hingstarna och meddela Sara vilken du vill beställa, Hank gick direkt.
Citera
2026-04-03, 21:02
Medlem
Citat:
Du är inte lite autistisk! Ja ingen vuxen ser dumpen som någon sexsida. Det är ni som påstår det

Jag har definitivt inte påstått detta och du får gärna tilltala mig med du. Ok, så det är bögbarn som ser dumpen som en sexsida.
DU är mer än lovligt korkad
Citera
2026-04-04, 01:49
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Den här tråden verkar översvämmad av bittra gäddor.
Det är ett kvitto på att Patrik och Saras arbete ger resultat.

Nog relativt få gäddor som skriver just här skulle jag gissa på. Mer att dessa läser här inne i så fall. Inne på erotik-avdelningen så simmar dock nog en hel del omkring (eller om det är Dumpens fiskare som anordnar under cover operationer genom ständiga trådar så som "är det OK med 100 års skillnad i ålder???").

På tal om kvitto så bör man väl hålla ett extra öga på just dessa ang Dumpen.
Citera
2026-04-04, 07:23
Medlem
X-and-Ys avatar
Vill Dumpens och PHS supportrar införa dödsstraff eller livstids fängelse för folk som misstänks gilla barn?

Vi vet sedan länge att självmord efter uthängning hyllas av Dumplingar och Gräv. Patrik själv tycker att det bara är bra med att ha hjälpt till med den sista knuffen. Så straffet ska vara extremt även om det bara är en fantasti och inget har någonsin hänt.

Vissa Dumplingar har uttryckt intresse av att åka runt och besöka misstänkta uthängda pedofiler, för att ge dom ordentligt med stryk. Gräv fixar fram hela listan med adresser och namn.

Finns det en risk att Dumpen inspirerar till våld pga att Dumplingar och Gräv bygger upp en fantasivärld av hat och aggressivitet, där dom vill rättfärdiga sin egen ide om korrekta straff?
Senast redigerad av X-and-Y 2026-04-04 kl. 07:25.
Citera
2026-04-04, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Vill Dumpens och PHS supportrar införa dödsstraff eller livstids fängelse för folk som misstänks gilla barn?

Vi vet sedan länge att självmord efter uthängning hyllas av Dumplingar och Gräv. Patrik själv tycker att det bara är bra med att ha hjälpt till med den sista knuffen. Så straffet ska vara extremt även om det bara är en fantasti och inget har någonsin hänt.

Vissa Dumplingar har uttryckt intresse av att åka runt och besöka misstänkta uthängda pedofiler, för att ge dom ordentligt med stryk. Gräv fixar fram hela listan med adresser och namn.

Finns det en risk att Dumpen inspirerar till våld pga att Dumplingar och Gräv bygger upp en fantasivärld av hat och aggressivitet, där dom vill rättfärdiga sin egen ide om korrekta straff?
Läs om han som besköt en bostad efter dumpen hängt ut. Han tyckte han hade 100% rätt och att det var rättfärdigat. Tror det finns folk som yttrat sympati för honom trotts att anledningen var att skada ev döda. Dessutom friades han nog ifrån mordförsök så att det blev något lägre brott ist.
Citera
2026-04-04, 09:47
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Läs om han som besköt en bostad efter dumpen hängt ut. Han tyckte han hade 100% rätt och att det var rättfärdigat. Tror det finns folk som yttrat sympati för honom trotts att anledningen var att skada ev döda. Dessutom friades han nog ifrån mordförsök så att det blev något lägre brott ist.
Undra vilken man det var. Om vi bortser från kukar och bögar (varit mycket sånt sista dygnet), så vem väcker sådan ilska?

Det är (vad man än säger) skillnad på skada 3-4 åringar och gubbsjuk 14is, så på det sättet kan jag väl ändå förstå skillnad i reaktion bland folk. Även om man inte ska ta saken i egna händer (oavsett vad).

Lite synd att det inte finns en tråd om hur det gått för alla, finns på Reddit däremot. En del lever precis om innan, om än en läxa klokare, med nytt jobb, sambo osv. Medan vissa råkar ut för allt möjligt elände. Svårt att se att det är slumpen som avgör.

Vad mer, för hålla oss borta från kukar & bögar, 760 män nu alltså. Dumpen begår trots allt brott hela tiden, bara en sån sak som publicera domar m.m. GDPR Art 10 bör gälla på den punkten, även HDs dom Ä 3457‑24. Men, inget som exempelvis JK bryr sig om ?

Med det sagt så, det finns saker att ta på, absolut, även i väntan på C-199/24 som sannolikt spikar igen hela verksamheten rakt av. Så då är den stora fråga, av alla dessa 760 - är det verkligen ingen eller några som inte driver sin sak? Är det verkligen bara 342 som gjort slag i saken.

För trots allt, det är inte bara gamla trötta gubbar, eller iq befriade volvoraggare. Det finns även en stor del pålästa män med kapital, som bör kunna driva dom saker som faktiskt går. Det tycker jag nog är lite märkligt.

Nu kan ni återgå till kukar & bögar Dags för sommardäck för min del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in