2026-04-03, 21:42
Medlem
Ledsensomfans avatar
Hade jag hamnat i ett lag med bara kvinnor och de hade röstat på mig för att jag är man så hade jag lagt mig i tävlingen och skickat ragatorna till gränslandet och sedan tagit mig själv tillbaka och låtit asen vara där.
Citera
2026-04-03, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensomfan
Hade jag hamnat i ett lag med bara kvinnor och de hade röstat på mig för att jag är man så hade jag lagt mig i tävlingen och skickat ragatorna till gränslandet och sedan tagit mig själv tillbaka och låtit asen vara där.
Ja med tjejerna i Nord som vänner behöver man inga fiender... Skvallra för produktionen på lagets starkaste person...

Vilka fittor!
Citera
2026-04-03, 23:32
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Väck med feministfyran. Usch.
Citera
2026-04-04, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Fanns ju en likadan kärring förra året. Hon som inte kom upp på flotten. Varför söker dom ens?

Bild
Men det berodde nog mest på hennes bamsebröst. Hon får gärna vara med igen, för min del 😋
Citera
2026-04-04, 08:33
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Så jävla skönt att kaosblatten blev utkastad efter att ha brytit mot reglerna. Hade han varit kvar så hade första våldtäkten i Robinsons historia kunnat skett tror jag.

Kamma till dig vettja Vilket fult inlägg om något som du inte har ett uns belägg för
Citera
2026-04-04, 09:15
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Aza - skithög, lögnhals och smygbög som rackar ner på den snälla lilla modebögen Oscar, för att ingen ska misstänka, att Aza själv har homo-fantasier.

Aydin - har full förståelse för att Iki tog första bästa chans att skicka hem honom. Mannen hade kunnat bli en stor Robinson-underhållare, men vem fan skulle orka vistas med honom i några dagar dygnet runt på en ö? Här snackar vi ADHD utan minsta konsekvenstänk. Tjejerna var snarast snälla och tålmodiga mot honom med tanke på hur besvärlig han måste ha varit.

Lasse "Melker" - omogen gubbe, som bara kommer med bortförklaringar. Varför är det så svårt att bara säga "Bra kämpat!" och "Ni var värda att vinna!" till en motståndare? Nej, gubbrackan sitter och gnäller som en nioåring, som förlorat lunchrastens fotbollsmatch och tycker att de andra bara hade tur och han otur.

Nathalie - rubbat snygg! Jävla ögongodis! Går ju inte att kolla på nån annan, när hon är i bildrutan i år. På gränsen till irriterande.

Waldo - vekling och totalsopa, t o m jag skulle orka mer än fyra dagar på kokos i hällregn på en Robinsonsö.

Annars bra casting i år. Konflikterna har redan börjat pyra. En av de mer lovande inledningarna

Bra analys i nuläget!
Citera
2026-04-04, 09:18
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Att proväta okända tropiska växter måste väl vara det mest korkade regelbrottet för att inte säga rakt ut den mest imbecilla handlingen i Robinsons historia? Kommer nån på nåt värre och ta gärna med utländska upplagor?

Att nån ens kunnat ifrågasätta Ikis vett och anständighet i att anmäla honom för produktionen? En sån här dåre skulle ju i okunskap kunna avliva inte bara sig själv utan ett helt lag genom att smyga ner lite främmande vegetabilier han tycker ser coola ut i soppan.

Inte ens Zeki hade gjort något så enfaldigt.

Vi vill dock gärna se en uppföljare typ Vilse i Amazonas, Aydin badar med pirayor.
Citera
2026-04-04, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Bra analys i nuläget!

Tack min vän!
Citera
2026-04-04, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Hm, håller inte riktigt med. Inte speciellt bra stämning i gruppen med Lema.
Å vad kan det bero på? Svaret stavas Aza (eller hur det nu stavas &#128514
Skulle sätta Aza i Ikis lag, hade varit kul å se.
Håller med annan talare , en vända på Gränslandet för Aza vore silver, enkel biljett hem vore guld
Citera
2026-04-04, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunmannen
Å vad kan det bero på? Svaret stavas Aza (eller hur det nu stavas &#128514
Skulle sätta Aza i Ikis lag, hade varit kul å se.
Håller med annan talare , en vända på Gränslandet för Aza vore silver, enkel biljett hem vore guld

Vilken utmärkt idé! Det hade tagit hus i helvete med en gång. Hoppas produktionen tänkt detsamma.
Citera
2026-04-04, 10:49
Medlem
Citat:
Att proväta okända tropiska växter måste väl vara det mest korkade regelbrottet för att inte säga rakt ut den mest imbecilla handlingen i Robinsons historia? Kommer nån på nåt värre och ta gärna med utländska upplagor?

Att nån ens kunnat ifrågasätta Ikis vett och anständighet i att anmäla honom för produktionen? En sån här dåre skulle ju i okunskap kunna avliva inte bara sig själv utan ett helt lag genom att smyga ner lite främmande vegetabilier han tycker ser coola ut i soppan.

Inte ens Zeki hade gjort något så enfaldigt.

Vi vill dock gärna se en uppföljare typ Vilse i Amazonas, Aydin badar med pirayor.

2023 hade nån hade grävt upp en giftig rot och den förste som provsmakade blev sjuk.

AI:
Citat:
I Robinson har deltagare vid flera tillfällen misstagit giftiga rötter för ätbara, exempelvis taros-rot (tarorot)
, vilket lett till förgiftning och sjukhusbesök. En känd incident involverade Dennis Johansson 2023, där en felaktig rot orsakade domningar i munnen. Även förväxling med den livsfarliga växten sprängört har förekommit i liknande sammanhang.
Viktiga punkter om rötter i Robinson:

Taros-rot (Taro): Det finns både ätliga och giftiga varianter. Den giftiga varianten orsakar omedelbar domning och förgiftningssymptom.
Felidentifiering: Deltagare har tagit med sig fel rot tillbaka till lägret och tillagat den.
Symptom: Giftig rot har orsakat att deltagare blivit dreglande, fått svullen tunga och hallucinationer.

Det är extremt riskabelt att äta okända rötter utan expertkunskap i vildmarken.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/oneWdB/dennis-blev-forgiftad-av-taros-rot-i-robinson
Citera
2026-04-04, 10:50
Medlem
Citat:
Vilken utmärkt idé! Det hade tagit hus i helvete med en gång. Hoppas produktionen tänkt detsamma.

Ja, det blir spännande att se. Lagen ska bli två i nästa vecka tydligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in