2026-04-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Hur ser regeln ut angående vad man får äta och inte?
De har en hel pärm men förbjudna saker att äta har jag för mig, sedan om de kollar i den är det nog lite si och så med... men lite självbevarelsedrift borde man väl ha när man överlevt evolutionen så här länge.
Citera
2026-04-02, 22:28
Medlem
Anders "Hur känns det?" Lundin.
Citera
2026-04-02, 22:52
Medlem
Citat:

De måste tydligen fråga produktionen om allt innan de stoppar i sig något.
Citera
2026-04-02, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Årets flata Iki och hon har redan haft sex men i kvinnolaget. Kom topless efter en hångeltur 😀😀😀😀

Årets bög. Oscar som jobbar i Milano som modeinköpare.
Nu har jag sett första avsnittet och det var ganska glasklart
Vem kan hon ha slickat upp i brygga? Marie
Senast redigerad av Entrekat 2026-04-02 kl. 23:06. Anledning: Glömde lägga till en mening
Citera
2026-04-02, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politiskt--korrekt
Sen klagar de på att de fått en bajsmacka eftersom de bara är tjejer. De hade ju en kille som klarade vinna tävlingar själv men då sprang iki picki å skvallrade att aydin ätit någon blomma utan att fråga produktionen.
Köper om han utsätter andra för fara eller vinner fördel men hon såg bara chansen att skicka ut honom.

Iki verkar vara ledaren i tjejligan.
Citera
2026-04-02, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Det viskas om att Carl-Oscar är castad för nyinspelningen av Världens vackraste pojke.

Han har ett rätt weird utseende.
Ena stunden så ser han ut som en vacker pojke som skulle passa för valfri Poseidon-reklamfilm.
För att sen se ut som en mesig och gnällig bög.
Citera
2026-04-02, 23:32
Medlem
picapicans avatar
Modeinköparen behövde ha hårinpackning som personlig sak till sitt lockiga pojkhår.
Citera
2026-04-03, 01:47
Medlem
mensverkets avatar
Jag känner igen Hanna W och Maria Werkestam från andra program.

Lema har en grym röv. Jävlar vad den svänger när hon går. Inget häng där inte.
Citera
2026-04-03, 01:49
Medlem
mensverkets avatar
Citat:

Aydin åkte ut för han vrålade "äru bög eller?!" när han vann.
Citera
2026-04-03, 04:55
Medlem
Centipedes avatar
Robinson-Carl-Oscar: ”Har man en någorlunda fungerande gaydar plockar man mig direkt” – QX https://share.google/ad5EQ7pkxrwRbmDSk
Citera
2026-04-03, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Hm, håller inte riktigt med. Inte speciellt bra stämning i gruppen med Lema.

Ja, det visade sig att hon hade det inte bra heller bland killarna. Pinsamt när tjejerna skröt om hur bra de hade det i deras grupp när de själva hade behandlat Aydin illa.
Citera
2026-04-03, 10:58
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Aza - skithög, lögnhals och smygbög som rackar ner på den snälla lilla modebögen Oscar, för att ingen ska misstänka, att Aza själv har homo-fantasier.

Aydin - har full förståelse för att Iki tog första bästa chans att skicka hem honom. Mannen hade kunnat bli en stor Robinson-underhållare, men vem fan skulle orka vistas med honom i några dagar dygnet runt på en ö? Här snackar vi ADHD utan minsta konsekvenstänk. Tjejerna var snarast snälla och tålmodiga mot honom med tanke på hur besvärlig han måste ha varit.

Lasse "Melker" - omogen gubbe, som bara kommer med bortförklaringar. Varför är det så svårt att bara säga "Bra kämpat!" och "Ni var värda att vinna!" till en motståndare? Nej, gubbrackan sitter och gnäller som en nioåring, som förlorat lunchrastens fotbollsmatch och tycker att de andra bara hade tur och han otur.

Nathalie - rubbat snygg! Jävla ögongodis! Går ju inte att kolla på nån annan, när hon är i bildrutan i år. På gränsen till irriterande.

Waldo - vekling och totalsopa, t o m jag skulle orka mer än fyra dagar på kokos i hällregn på en Robinsonsö.

Annars bra casting i år. Konflikterna har redan börjat pyra. En av de mer lovande inledningarna
Senast redigerad av Rinaldo-Montalbano 2026-04-03 kl. 11:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in