Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Planen? Enligt färska tämligen trovärdiga uppgifter har de idag skjutit ner sitt första plan - om det inte bara kraschade ändå.
Ja planen, det är två nu.
Ryssarna vill nog hämnas lite för allt stöd Ukraina fått.
Om det blir nån koalition för att hålla Hormuz öppet kommer det bli en masslakt, vilket såklart NATO allierade fattar, men kanske inte Trump.