2026-04-03, 20:48
Medlem
Galejans avatar
Jag har redan i flera inlägg sagt min åsikt om Kasslern. Han och hans parti är ett waste of space i politiken och deras existens är snarare skadlig för sådana som kallar sig nationella då man stjäl röster utan att ge ett dugg tillbaka. AFS är Kasselstrands sätt att försörja sig, precis som DFS/Vårdkasen är de feta fånarna i Tivedens sätt att slippa förvärvsarbeta. Det här är lurendrejare allihopa och jag skulle verkligen önska att Offervilja kunde släppa den här skadliga politiska fixeringen. Att hoppa från promilledåre till promilledåre, oavsett om det är Hampus Eriksson, han den skallige fjanten i rutig skjorta i NMR eller Grindr-Gustaf, är helt ovidkommande eftersom det bara är samma samma fast olika. Inget gott kommer att komma ut den här hyllningen heller. AFS får planenligt 0,6% och sedan ligger Kasslern lågt i tre år till innan det är dags att valkampanja för sin egen plånbok inför valet 2030.

Det här är bedragare och jag skulle verkligen önska att Offervilja kunde få upp ögonen för det. Släpp politiken och skit i folket och ”rasen”. Det är bara trams ändå.
Citera
2026-04-03, 21:03
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag har redan i flera inlägg sagt min åsikt om Kasslern. Han och hans parti är ett waste of space i politiken och deras existens är snarare skadlig för sådana som kallar sig nationella då man stjäl röster utan att ge ett dugg tillbaka. AFS är Kasselstrands sätt att försörja sig, precis som DFS/Vårdkasen är de feta fånarna i Tivedens sätt att slippa förvärvsarbeta. Det här är lurendrejare allihopa och jag skulle verkligen önska att Offervilja kunde släppa den här skadliga politiska fixeringen. Att hoppa från promilledåre till promilledåre, oavsett om det är Hampus Eriksson, han den skallige fjanten i rutig skjorta i NMR eller Grindr-Gustaf, är helt ovidkommande eftersom det bara är samma samma fast olika. Inget gott kommer att komma ut den här hyllningen heller. AFS får planenligt 0,6% och sedan ligger Kasslern lågt i tre år till innan det är dags att valkampanja för sin egen plånbok inför valet 2030.

Det här är bedragare och jag skulle verkligen önska att Offervilja kunde få upp ögonen för det. Släpp politiken och skit i folket och ”rasen”. Det är bara trams ändå.
Du skriver bra och är intelligent, men du måste väl ändå hålla med mig om att Gustav Kasselstrand vann debatten mot Aron Flam? Svenska booomergubbar är det vidrigaste som finns, det håller du väl också med mig om, Galejan? Jag är full. Full-nos om nosmulen. Man får inte bomba ihjäl barn. Jag tycker om Gustav. Alla hans klipp är så himla bra, och att ingen förstår det är inte hans fel. Gustav!
Senast redigerad av Offervilja 2026-04-03 kl. 21:06.
Citera
2026-04-03, 21:10
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Du skriver bra och är intelligent, men du måste väl ändå hålla med mig om att Gustav Kasselstrand vann debatten mot Aron Flam? Svenska booomergubbar är det vidrigaste som finns, det håller du väl också med mig om, Galejan? Jag är full. Full-nos om nosmulen. Man får inte bomba ihjäl barn. Jag tycker om Gustav. Alla hans klipp är så himla bra, och att ingen förstår det är inte hans fel.
Jag har inte sett debatten då jag ogillar båda två. Däremot är jag helt enig om att svenska boomergubbar är ett jävla aber. Kanske den mest korkade folkgruppen av alla. Svenska män över sextio, självgoda så att man baxnar, är verkligen en köttpropp som vars blotta existens gör samhället lite sämre.
Citera
2026-04-03, 21:16
Medlem
Han är skicklig talare och duktig debattör men har svårt att få ihop sitt egna parti med massa inre konflikter etc..
Citera
2026-04-03, 21:29
Medlem
kalkryggars avatar
Han hade något bra på gång sett ur hans synvinkel. Men så började han mygla med partiet, pengar osv. De flesta tongivande lämnade partiet och nu är det bara tramsfolk kvar. Partiet är kört i botten för flera val fram skulle jag tro.

Har inte sett debatten mot Herr Flam. Men har svårt att tro att han skulle ha vunnit någon debatt mot Herr Flam.
Citera
2026-04-03, 22:00
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Du skriver bra och är intelligent, men du måste väl ändå hålla med mig om att Gustav Kasselstrand vann debatten mot Aron Flam? Svenska booomergubbar är det vidrigaste som finns, det håller du väl också med mig om, Galejan? Jag är full. Full-nos om nosmulen. Man får inte bomba ihjäl barn. Jag tycker om Gustav. Alla hans klipp är så himla bra, och att ingen förstår det är inte hans fel. Gustav!

För att man skall tycka att Aron Flam har vunnit måste man tycka att judar är speciella människor som har har en särskild rätt att upprätta en stat just för dem där det bor andra människor och genomföra massmord och massfördrivningar emot dessa andra människor. Aron Flam säger först att Gustav Kasselstrand har fel för att sedan ge honom rätt för att han tycker att det är bra. Sedan kan Aron Flam ge ett sken av att han har vunnit för att han är stöddig och självsäker.
Citera
2026-04-03, 23:38
Medlem
Det är bara att konstatera att det finns ingen efterfrågan av Kasselstrands politik hos det svenska folket. Man vill uppenbarligen ha det så här med tanke på att 99% röstar på 8-klövern. Det enda vi andra kan göra är att försöka göra det bästa för oss själva utifrån spelets regler.
Citera
2026-04-04, 02:56
Medlem
gotets avatar
Det är så synd att AFS tappade ångan efter sin första valkampanj. Om de hade varit en sammansvetsad enhet efter den hade de kunnat gå långt tror jag. Gustav kunde varit en av Sveriges största politiker. Jag gillar AFS men det känns som att de bara är en spillra idag.
Citera
2026-04-04, 11:43
Medlem
baggebo1s avatar
Alla de här skojarna som pratade om metapolitik för några år sen är nu de hårdaste kritikerna av Kasselstrand och AFS, inte sällan med argumentet att de är så små att de "ändå inte har nån chans i valet". DFS (eller om det var den rumänske bögen, minns inte) gick häromdagen ut med att AFS borde sluta ta ställning i så kontroversiella frågor (som typ Ryssland och Israel) eftersom det skrämmer bort väljare.

Oavsett AFS och eventuella valframgångar så är Kasselstrand en otroligt viktig röst i Sverige år 2026. Sjukt nog är han nästan "den ende verklige dissidenten" i Sverige. Hans framtoning är perfekt (frasmoderat men substansradikal). Kunnig, modig, ihärdig (viker inte eller byter spår gång på gång som alla skojare inom "rörelsen"). Han förtjänar en hyllningstråd.
Citera
2026-04-04, 11:46
Medlem
Debatten mot Aron Flam visade tydligt att Kasselstrand inte hade koll på grundläggande fakta i den fråga han debatterade. Helt sjukt att en "partiledare" tror att Israel startade Yom Kippur-kriget 1973.
Citera
2026-04-04, 11:54
Medlem
Offerviljas avatar
Jag sitter och tittar om på debatten mellan Gustav Kasselstrand och Aron Flam nu. Vilka otroligt vackra ögon Gustav har. De har samma färg som vattnet utanför Maldiverna. Så himla klart ljusblåa. Jag har mörka och fula ögon. Gustav är i debatten så hederlig och fin, medan Aron är lömsk som en orm. Hur kan Gustav vara så jävla bra?

Bra inlägg av Avsiktaren och baggebo1 i tråden.
Citera
2026-04-04, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag håller med Dan Eriksson, Magnus Söderman, Marcus Follin och Jeff Ahl: det är Örebropartiet eller SD som gäller. Allard mot Åkesson. Afs finns knappt. Elias på Riks sa för ett tag sedan att Afs är utdöda.

Dan Eriksson och Magnus Söderman är så små och obetydliga att jag knappt ens vet vilka de är.

Follins mission tycks vara att bli envåldshärskare i Sverige, om så bara för att få bära sametsmantel och kungakrona, ingen substans.

Allard har jag länge misstänkt lider av något i stil med rabies, då han uppenbarligen inte förmår föra sig i möblerade rum.

Åkesson vill, såvitt jag kan bedöma, helst av allt bygga en israelisk polisstat i Sverige.

Elsa... Var är hon? Hallå? Eeeelsa? Var har du tagit vägen? Du syns ju inte ens.

Och Kasselstrand… ja, han har flytt till Finland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in