2026-04-04, 12:12
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag sitter och tittar om på debatten mellan Gustav Kasselstrand och Aron Flam nu. Vilka otroligt vackra ögon Gustav har. De har samma färg som vattnet utanför Maldiverna. Så himla klart ljusblåa. Jag har mörka och fula ögon. Gustav är i debatten så hederlig och fin, medan Aron är lömsk som en orm. Hur kan Gustav vara så jävla bra?

Bra inlägg av Avsiktaren och baggebo1 i tråden.
Jag tänkte också på hans blåa ögon. Det sjuka är att jag hajade till när jag såg Tucker Carlson för ett tag sedan och noterade han ljusa blå ögon. Judarna har lärt oss att blåögd betyder lättlurad och korkad (vi tror att handslag gäller etc). Men det finns något oerhört starkt i de blåa ögonen. En sorts sanningskärlek och mod som vågar gå emot de starkaste krafter, med fara för eget liv.
Citera
2026-04-04, 12:43
Medlem
-Nederbird-s avatar
Flam vinner väl "logiskt sett" kanske (Om man nu kan tala om logik då ingenting är objektivt i detta om man inte tror på religionerna), men han måste tagga ned. Känns som en person som mer och mer håller på att "tappa det".
Citera
2026-04-04, 14:15
Medlem
Citat:
Aldrig någonsin tidigare i världshistorien har en människa varit mer underbar än vad nationalisten Gustav Kasselstrand är. Han har rätt åsikter i varenda fråga, han krossar sina motståndare i debatter och är på alla sätt och vis så himla fin. Ganska snygg är han också. I den här tråden hyllar vi den enligt mig bästa människan som någonsin funnits. Han är Gud! Jag är besatt av honom! Vad tycker ni är det bästa som Gustav Kasselstrand har gjort? Ett favvoklipp från den senaste tiden med min Gustav:

https://www.tiktok.com/@afs_parti/video/7617199145652079894

Vad tycker ni är det bästa med Gustav? I den här tråden hyllar vi honom!
Gustav är fin och påläst. Debatten mot Flam vann han utan tvekan. Samt att han gjorde det på nationalistiskt vis och stod upp för nationalismen och svenska nationen mot sionisternas sionist.

Hoppas det går bra för AFS i valet och att de fortsätter framåt.

Personligen gillar jag Jeff Ahl, Gustav Kasselstrand, Christian Sonesson, Elsa Widding, Katerina Janouch, Lennart Matikainen.

Gustav är en av de som skänker en mest hopp.
Citera
2026-04-04, 15:27
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishmeatball123
Gustav är fin och påläst. Debatten mot Flam vann han utan tvekan. Samt att han gjorde det på nationalistiskt vis och stod upp för nationalismen och svenska nationen mot sionisternas sionist.

Hoppas det går bra för AFS i valet och att de fortsätter framåt.

Personligen gillar jag Jeff Ahl, Gustav Kasselstrand, Christian Sonesson, Elsa Widding, Katerina Janouch, Lennart Matikainen.

Gustav är en av de som skänker en mest hopp.
Det är kul att höra att du gillar Gustav Kasselstrand. Han ger verkligen hopp. Några av de andra namnen som du nämner gillar jag dock inte alls. Katerina Janouch och Lennart Matikainen tycker jag t.ex. är något rent fruktansvärda. Janouch och Matikainen står väl dessutom på helt motsatt sida i alla frågor som Gustav. Matikainen och Janouch lär väl ha njutit när flickskolan i Iran bombades och hundratals barn dog. Länge leve Iran!
Citera
2026-04-04, 15:32
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag sitter och tittar om på debatten mellan Gustav Kasselstrand och Aron Flam nu. Vilka otroligt vackra ögon Gustav har. De har samma färg som vattnet utanför Maldiverna. Så himla klart ljusblåa. Jag har mörka och fula ögon. Gustav är i debatten så hederlig och fin, medan Aron är lömsk som en orm. Hur kan Gustav vara så jävla bra?

Bra inlägg av Avsiktaren och baggebo1 i tråden.

Intressant att du håller med Avsiktaren, Avsiktaren vill ju att Thailand ska gå med i EU så att massa thaikvinnor kan komma hit.

(FB) Asiat-fetischen hos nazister, ''nationella'' fascister, ALT-right tillika SD-män

Ontopic, undrar om Janouch sett debatten mellan Flam och Gustav.
Citera
2026-04-04, 15:48
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Alla de här skojarna som pratade om metapolitik för några år sen är nu de hårdaste kritikerna av Kasselstrand och AFS, inte sällan med argumentet att de är så små att de "ändå inte har nån chans i valet". DFS (eller om det var den rumänske bögen, minns inte) gick häromdagen ut med att AFS borde sluta ta ställning i så kontroversiella frågor (som typ Ryssland och Israel) eftersom det skrämmer bort väljare.

Oavsett AFS och eventuella valframgångar så är Kasselstrand en otroligt viktig röst i Sverige år 2026. Sjukt nog är han nästan "den ende verklige dissidenten" i Sverige. Hans framtoning är perfekt (frasmoderat men substansradikal). Kunnig, modig, ihärdig (viker inte eller byter spår gång på gång som alla skojare inom "rörelsen"). Han förtjänar en hyllningstråd.

På X finns ett par konton som skriver att Kasselstrand är kontrollerad opposition eftersom Kasselstrand inte pratar om Wallenberg, enligt dessa konton utgår all politik i världen från Wallenberg-familjen och vet man inte det är man en lögnare och allt möjligt. Här håller jag faktiskt med Kasselstrand. De som har Wallenberg-tourettes är sjuka.
Citera
2026-04-04, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilKenevil
Han är rolig och har bra åsikter, kanske bör få en framtida ministerpost i regeringen. Har själv mejlat med honom lite om invandringen, och håller med honom att den bör stramas åt.

Han vill även stoppa kriget i Ukraina och Ryssland, och han gjorde ett filmklipp om det på youtube.

Kasselstrand kommer aldrig vara aktuell för någon ministerpost. SD avskyr honom värre än pesten.
Citera
2026-04-04, 16:16
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Ta inte i så du spricker. Jimmie Åkesson är hygglig på alla sätt och vis. Han är en av få personer som vågat stå för en åsikt med en vilja att göra någonting bra inom politiken.
Nej, Jimmie Åkesson är inte hygglig på alla sätt och vis, utan en svikare som har lurat jättemånga människor som trott på honom. Han sätter ett annat folk före sitt eget. Alla som vill Sverige väl bör rösta på min fina Gustav och Alternativ för Sverige!
Citera
2026-04-04, 16:25
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Alla som vill Sverige väl bör rösta på min fina Gustav och Alternativ för Sverige!

Afs kommer få ett par promille. SD kommer få över 20 procent, alltså bli mycket mer än 20 gånger större.

Ikisaurus har rätt, svenskarna röstar på riksdagspartierna, och låt oss göra det.
Citera
2026-04-04, 16:42
Medlem
Citat:
Nej, Jimmie Åkesson är inte hygglig på alla sätt och vis, utan en svikare som har lurat jättemånga människor som trott på honom. Han sätter ett annat folk före sitt eget. Alla som vill Sverige väl bör rösta på min fina Gustav och Alternativ för Sverige!

Du framstår som obehagligt besatt av Kasselstrand. Han är säkert en hygglig snubbe på många sätt och vis. Men tagga ned lite.
Citera
2026-04-04, 16:56
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Du framstår som obehagligt besatt av Kasselstrand. Han är säkert en hygglig snubbe på många sätt och vis. Men tagga ned lite.
Jag är inte obehaglig. Det är bara så att jag tycker om Gustav Kasselstrand så himla mycket.

Visst var han bra i debatten mot Aron Flam, Bangladesh?
Citera
2026-04-04, 17:01
Medlem
Citat:
Jag är inte obehaglig. Det är bara så att jag tycker om Gustav Kasselstrand så himla mycket.

Visst var han bra i debatten mot Aron Flam, Bangladesh?

”Tycker om”… känner du honom? Det låter ju som du är kär i honom när du skriver om hans blå ögon…

Han gjorde en bra insats i debatten med Aron Flam hos dialogiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in