2026-04-03, 18:09
Medlem
Offerviljas avatar
Aldrig någonsin tidigare i världshistorien har en människa varit mer underbar än vad nationalisten Gustav Kasselstrand är. Han har rätt åsikter i varenda fråga, han krossar sina motståndare i debatter och är på alla sätt och vis så himla fin. Ganska snygg är han också. I den här tråden hyllar vi den enligt mig bästa människan som någonsin funnits. Han är Gud! Jag är besatt av honom! Vad tycker ni är det bästa som Gustav Kasselstrand har gjort? Ett favvoklipp från den senaste tiden med min Gustav:

https://www.tiktok.com/@afs_parti/video/7617199145652079894

Vad tycker ni är det bästa med Gustav? I den här tråden hyllar vi honom!
Citera
2026-04-03, 18:11
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Aldrig någonsin tidigare i världshistorien har en människa varit mer underbar än vad nationalisten Gustav Kasselstrand är. Han har rätt åsikter i varenda fråga, han krossar sina motståndare i debatter och är på alla sätt och vis så himla fin. Ganska snygg är han också. I den här tråden hyllar vi den enligt mig bästa människan som någonsin funnits. Han är Gud! Jag är besatt av honom! Vad tycker ni är det bästa som Gustav Kasselstrand har gjort? Ett favvoklipp från den senaste tiden med min Gustav:

Jag håller med Dan Eriksson, Magnus Söderman, Marcus Follin och Jeff Ahl: det är Örebropartiet eller SD som gäller. Allard mot Åkesson. Afs finns knappt. Elias på Riks sa för ett tag sedan att Afs är utdöda.
Citera
2026-04-03, 18:14
Medlem
TheJesuits avatar
Fint med hyllningar, här hade man ju velat stämma in! Men jag kan dessvärre inte komma på något vettigt som Kasselstrand tyckt eller sagt.

Jag passar.
Citera
2026-04-03, 18:57
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Fint med hyllningar, här hade man ju velat stämma in! Men jag kan dessvärre inte komma på något vettigt som Kasselstrand tyckt eller sagt.

Jag passar.
Såg du Gustav Kasselstrands debatt mot Aron Flam igår? Gustav fullständigt krossade honom. Gamla nedkissade och egoistiska SD-boomergubbar födda på 1940- och 1950-talet kommer aldrig någonsin att förstå det, men det var så det var. Gustav är bäst jämt och ständigt.

Bra video med Gustav: Därför attackeras Iran
Citera
2026-04-03, 19:06
Avstängd
Citat:

Att han bor i Finland!
Citera
2026-04-03, 19:07
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Att han bor i Finland!
Vad spelar det för någon roll?
Citera
2026-04-03, 19:08
Avstängd
Citat:

Skönt att slippa honom i Sverige!
Citera
2026-04-03, 19:15
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Vilka andra svenska politiker än Gustav Kasselstrand har tydligt gått ut och fördömt bombandet och mördandet av hundratals småflickor på skolan i Iran? Man får inte mörda barn, det tycker inte jag i alla fall.
Citera
2026-04-03, 19:16
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Skönt att slippa honom i Sverige!
Varför tycker du det?
Senast redigerad av Offervilja 2026-04-03 kl. 19:19.
Citera
2026-04-03, 19:24
Avslutad
Han är rolig och har bra åsikter, kanske bör få en framtida ministerpost i regeringen. Har själv mejlat med honom lite om invandringen, och håller med honom att den bör stramas åt.

Han vill även stoppa kriget i Ukraina och Ryssland, och han gjorde ett filmklipp om det på youtube.
Citera
2026-04-03, 19:47
Medlem
RiMaXs avatar
Exakt vad har han gjort som förtjänar en hyllning? Han är väl av samma skrot och korn som alla andra politiker!?
Citera
2026-04-03, 19:54
Medlem
Citat:
Han bor ju närmare sina ryska vänner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera