Citat:
Ursprungligen postat av
Madagascar
Är det rimligt att anta att den andre F-15-piloten har omkommit?
Jag tänker att om han överlevt så skulle han ha räddats också.
Osvuret är bäst tänker jag.
Möjligt att den andra piloten var skadad, tex benbrott. Så lite onödigt att bägge är fast på samma plats om iranierna dyker upp. Så den första kuta iväg för glatta livet.., medans den andra sitter och trycker.., och väntar på nästa försök (o denna gång vet jänkarna var han är exakt).
Citat:
Ursprungligen postat av
Madagascar
Jo, men de var ju iofs puckade som påstod att det var ett F-35.
Mjo nå, här är jag förlåtande för iranierna. Det är krig trots allt, med all stress. F-35`an är väl mer känd. Var ju lite så under ww2 också, när allierade rapporterade om tyska tanks som kom.., så var det ofta tiger-tanks de rapporterade om. Fast det var annat..