2026-04-02, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
ja det är dem tänk om en kille sagt han inte skulle rösta på en tjej

Jag förstår mig inte på "tjejerna" alls. Att okej att Aydin säkert var jättejobbig! Men hur kunde de vara så elaka mot honom? Han vann ju en otrolig vinst och någon av tjejerna var som "Ja, men det var för att du har pannben och då står man ut, så det är ingenting särskilt...". De kunde inte unna honom vinsten och t.om. efter att han tvingats därifrån så tyckte de synd om sig själva som behövt stå ut med honom alls... Jag önskar ingen av dem något gott.

Inte blev de bättre sen när de kom på att endast kvinnokraft kan vara orättvist och sånt är jag allergisk mot!

Jag tycker alla gånger att alla skall ha samma lön, för samma prestation, oavsett kön.

Men inte att man först ska stå och hojta om att "Vi kvinnor kan lika bra som männen!" för att sen ynka sig om orättvisan att karlar för det mesta är starkare och större än damer.

Som det var förr, att pappor "kunde inte" byta blöjor, ,men sen släpptes pappor fram och pappor är ena djävlar på att byta blöjor, trösta barn och t.om./kanske bättre på att leka med barn.

Jag tycker att "må bäste man/kvinna" vinna. Men då ska det vara på lika villkor.

Annars kan man väl inte vara stolt över en vinst?

Men dessa tjejer som först mobbade ut Aydin och sade sig vara en kvinnopakt, och sen beklaga sig på nästkommande tävling att det kanske var lite orättvist då de inte hade någon karl? Tvi! Jag hoppas att dessa kvinnor kommer till insikt och skäms i resten av sina liv.

Annars så gillade jag Asa(Aza?), men vet inte om jag gör det längre...? I sig var han rak och ärlig men inte särskilt sympatisk,

Jag kan hålla med tidigare skribenter om att Melina är oroväckande lik den strandade sälen i tidigare säsonger. Och jag vet inte heller varför sådan alltid släpps fram. Till skillnad från Lasse och Aydin så är det ju inte ens underhållande att se ett helt lag gå ner sig p.g.a. en deltagares dåliga fysik... Men jag hoppas att hon bevisar motsatsen.
Citera
2026-04-02, 20:14
Medlem
Helt otroligt usel casting i år igen. Vem var det som kom på idén att sätta in en kaosblatte tillsammans med fyra menlösa tjejer i ett lag och ett mobbingoffer tillsammans med en sociopat och ett gäng mobbare i ett annat lag osv. TV4 håller på med ren produktionsstyrd lyteskomik.

Tre dagar tog det innan kaosblatten skickades hem och fyra dagar innan den första deltagaren tröttnade på att sitta och vänta i gränslandet. Så jävla värdelöst att man inte tror att det är sant.
Citera
2026-04-02, 20:36
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag förstår mig inte på "tjejerna" alls. Att okej att Aydin säkert var jättejobbig! Men hur kunde de vara så elaka mot honom? Han vann ju en otrolig vinst och någon av tjejerna var som "Ja, men det var för att du har pannben och då står man ut, så det är ingenting särskilt...". De kunde inte unna honom vinsten och t.om. efter att han tvingats därifrån så tyckte de synd om sig själva som behövt stå ut med honom alls... Jag önskar ingen av dem något gott.

Inte blev de bättre sen när de kom på att endast kvinnokraft kan vara orättvist och sånt är jag allergisk mot!

Jag tycker alla gånger att alla skall ha samma lön, för samma prestation, oavsett kön.

Men inte att man först ska stå och hojta om att "Vi kvinnor kan lika bra som männen!" för att sen ynka sig om orättvisan att karlar för det mesta är starkare och större än damer.

Som det var förr, att pappor "kunde inte" byta blöjor, ,men sen släpptes pappor fram och pappor är ena djävlar på att byta blöjor, trösta barn och t.om./kanske bättre på att leka med barn.

Jag tycker att "må bäste man/kvinna" vinna. Men då ska det vara på lika villkor.

Annars kan man väl inte vara stolt över en vinst?

Men dessa tjejer som först mobbade ut Aydin och sade sig vara en kvinnopakt, och sen beklaga sig på nästkommande tävling att det kanske var lite orättvist då de inte hade någon karl? Tvi! Jag hoppas att dessa kvinnor kommer till insikt och skäms i resten av sina liv.

Annars så gillade jag Asa(Aza?), men vet inte om jag gör det längre...? I sig var han rak och ärlig men inte särskilt sympatisk,

Jag kan hålla med tidigare skribenter om att Melina är oroväckande lik den strandade sälen i tidigare säsonger. Och jag vet inte heller varför sådan alltid släpps fram. Till skillnad från Lasse och Aydin så är det ju inte ens underhållande att se ett helt lag gå ner sig p.g.a. en deltagares dåliga fysik... Men jag hoppas att hon bevisar motsatsen.
helt korrekt ananys
Citera
2026-04-02, 20:39
Avstängd
Blessed81s avatar
är det bara jag som gillar lemas rumpa?
Citera
2026-04-02, 20:56
Avstängd
Carl-Bögar borde valt en annan frisyr
Citera
2026-04-02, 20:56
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Aydin var en rolig jävel!!

Oompa, Loompa, doom-pa-dee-da
If you're not greedy, you will go far
You will live in happiness too
Like the Oompa, Loompa, doompa-dee-do
Doompa-dee-do
Citera
2026-04-02, 20:58
Medlem
Det viskas om att Carl-Oscar är castad för nyinspelningen av Världens vackraste pojke.
Citera
2026-04-02, 21:12
Medlem
Här står det att Aydin blev jättesjuk av blomman... Och att han var gränsöverskridande.

https://www.tv4.se/artikel/1oV9Yx3BHmKLG8Mgrdi6Hg/stoppade-fel-grej-i-munnen-lagkamrat-tjallade-dum-asna
Citat:
Lagkamraten Iki Gonzalez Magnusson säger att hon vid flera tillfällen hade pratat med Aydin Haressi och uppmanat honom att inte äta sådant de inte fick. Enligt henne fick de ständigt hålla koll på att han inte simmade för långt, tog saker från det andra laget eller skadade sig med macheten.

– Jag har jobbat som personlig assistent och det var lite den känslan, säger hon till TV4 Nyheterna.

Hon ångrar inte att hon gick till produktionen.

– Vad var alternativet? Att jag skulle berätta för hans barn att nej, vi sa inte till när Aydin åt en uppenbart giftig växt och blev jättesjuk och därför kom inte din pappa hem. Det hade ju varit jätteknäppt.
Citera
2026-04-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Det viskas om att Carl-Oscar är castad för nyinspelningen av Världens vackraste pojke.

Skulle inte förvåna mig men tycker han är alltför barnsligt söt.
Citera
2026-04-02, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Här står det att Aydin blev jättesjuk av blomman... Och att han var gränsöverskridande.

https://www.tv4.se/artikel/1oV9Yx3BHmKLG8Mgrdi6Hg/stoppade-fel-grej-i-munnen-lagkamrat-tjallade-dum-asna

Jaha? Det fick man dock inte se där han sprang iväg och snorklade fritt. Utan någon övervakerska, även om han nog blivit glad om någon vänligen brytt sig om honom. Men de stod ju bara sammanbitna på stranden, överens glada att slippa honom och ännu gladare när han försvann.

Nä, jag tror att hon insett hur illa det ser ut nu i efterhand och vill verka inte fullt så elak som är.

Jag tror att hon var en lika känslokall skitstövel när hon jobbade som personlig assistent också, sen om den behövande klagade så var hon säkert snar att komma med en förklaring som "lät bra".

Jag tror att tjejerna ville bli av med Aydin, men glömde bort att tänka att då blev det ju bara tjejer kvar. Samt att de var avundsjuka på Aydin som hade så hade så mycket energi och fantasi med påfund. Blev säkert avundsjuka att HAN hittat en god blomma att suga på...

Att Iki inte skvallrat annat än för att bli av med honom, är skitsnack, enligt mig. Hon ville ville bli av med honom för att han är en HAN och dessutom vann hela tävlingen utan kvinnor. Hon fick säkert påminna produktionen "Visst sade ni att man inte får äta något utan att fråga er...? Ja, men jag tror att Anders sade det!". Så fick det kollas upp och ja, så var det väl.

Tråkigt.
Senast redigerad av Ruskette 2026-04-02 kl. 21:33.
Citera
2026-04-02, 21:36
Medlem
Hur ser regeln ut angående vad man får äta och inte?
Citera
2026-04-02, 21:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hon är väldigt mörkt. Vad har hon för korsning? Svart + asiatisk?
Måste vara så! Svår att läsa av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in