Citat:
Jag förstår mig inte på "tjejerna" alls. Att okej att Aydin säkert var jättejobbig! Men hur kunde de vara så elaka mot honom? Han vann ju en otrolig vinst och någon av tjejerna var som "Ja, men det var för att du har pannben och då står man ut, så det är ingenting särskilt...". De kunde inte unna honom vinsten och t.om. efter att han tvingats därifrån så tyckte de synd om sig själva som behövt stå ut med honom alls... Jag önskar ingen av dem något gott.
Inte blev de bättre sen när de kom på att endast kvinnokraft kan vara orättvist och sånt är jag allergisk mot!
Jag tycker alla gånger att alla skall ha samma lön, för samma prestation, oavsett kön.
Men inte att man först ska stå och hojta om att "Vi kvinnor kan lika bra som männen!" för att sen ynka sig om orättvisan att karlar för det mesta är starkare och större än damer.
Som det var förr, att pappor "kunde inte" byta blöjor, ,men sen släpptes pappor fram och pappor är ena djävlar på att byta blöjor, trösta barn och t.om./kanske bättre på att leka med barn.
Jag tycker att "må bäste man/kvinna" vinna. Men då ska det vara på lika villkor.
Annars kan man väl inte vara stolt över en vinst?
Men dessa tjejer som först mobbade ut Aydin och sade sig vara en kvinnopakt, och sen beklaga sig på nästkommande tävling att det kanske var lite orättvist då de inte hade någon karl? Tvi! Jag hoppas att dessa kvinnor kommer till insikt och skäms i resten av sina liv.
Annars så gillade jag Asa(Aza?), men vet inte om jag gör det längre...? I sig var han rak och ärlig men inte särskilt sympatisk,
Jag kan hålla med tidigare skribenter om att Melina är oroväckande lik den strandade sälen i tidigare säsonger. Och jag vet inte heller varför sådan alltid släpps fram. Till skillnad från Lasse och Aydin så är det ju inte ens underhållande att se ett helt lag gå ner sig p.g.a. en deltagares dåliga fysik... Men jag hoppas att hon bevisar motsatsen.