2026-04-02, 08:19
Medlem
Sen klagar de på att de fått en bajsmacka eftersom de bara är tjejer. De hade ju en kille som klarade vinna tävlingar själv men då sprang iki picki å skvallrade att aydin ätit någon blomma utan att fråga produktionen.
Köper om han utsätter andra för fara eller vinner fördel men hon såg bara chansen att skicka ut honom. Hoppas hon är den första som blir utröstad.
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Varför bildar man ett lag med fyra feminister och en man? Varför inte jämnare fördelning mellan könen?
Citera
2026-04-02, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politiskt--korrekt
Sen klagar de på att de fått en bajsmacka eftersom de bara är tjejer. De hade ju en kille som klarade vinna tävlingar själv men då sprang iki picki å skvallrade att aydin ätit någon blomma utan att fråga produktionen.
Köper om han utsätter andra för fara eller vinner fördel men hon såg bara chansen att skicka ut honom. Hoppas hon är den första som blir utröstad.

Ja, han blev ju så sjuk så de var tvungna att tillkalla medicinteamet, enligt honom själv (som jag kommer ihåg det). Inte ofarligt med förgiftningar från att ha ätit dödliga växter... Ansvaret ligger på Aydin som åt den för att få bort kokossmaken ur munnen.
Citera
2026-04-02, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Varför bildar man ett lag med fyra feminister och en man? Varför inte jämnare fördelning mellan könen?

För att skapa drama? Vilken skillnad mellan hur tjejen i gruppen med män blir behandlad och hur tjejerna behandlar Aydin.
Citera
2026-04-02, 09:18
Medlem
Han sa att han inte märkte något alls. Förmodligen berättade han för feministen som sen sprang å sa till produktionen.
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Ja, han blev ju så sjuk så de var tvungna att tillkalla medicinteamet, enligt honom själv (som jag kommer ihåg det). Inte ofarligt med förgiftningar från att ha ätit dödliga växter... Ansvaret ligger på Aydin som åt den för att få bort kokossmaken ur munnen.
Citera
2026-04-02, 09:54
Medlem
Värst vad mycket tv-tid Anna P får.
Citera
2026-04-02, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
För att skapa drama? Vilken skillnad mellan hur tjejen i gruppen med män blir behandlad och hur tjejerna behandlar Aydin.

Hm, håller inte riktigt med. Inte speciellt bra stämning i gruppen med Lema.
Citera
2026-04-02, 12:09
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Hm, håller inte riktigt med. Inte speciellt bra stämning i gruppen med Lema.

Lema & Oscar får räkna med att numera är det de 2 mot Aza, Ola & Mensur i sitt egna lag. Trist. Fast attans nesligt för gubbtrion att Lema vann tävlingen och fick immunitet 👍 och att Oscar vann tävlingen på Örådet. Gubbarna får se upp för ungdomarna i sitt egna lag Vore kul om ngn av gubbarna sluter upp tillsammans med Lema & Oscar för då kan de rösta ut Aza om de hamnar i Öråd igen. Aza behöver en vända på Gränslandet för att bli lite ödmjukare.

I Tjejlaget blev jag lite förvånad att just Erika blev utvald. Trodde de skulle ta Marie. Nu drar Erika till Gränslandet och troligtvis byts hon ut mot Melina i nästa avsnitt till Tjejlaget för att jämna ut antalet deltagare i Robinsonlagen. Annat vore ju konstigt.

A som käkade blomman (helt emot reglerna) får skylla sig själv tycker jag eftersom han visste om reglerna. Men utmobbningen av honom i Tjejlaget var inte Ok. De hade åkt ut tidigare om inte han hade hjälpt det laget till vinst!
Senast redigerad av CS128 2026-04-02 kl. 12:14.
Citera
2026-04-02, 12:55
Avstängd
Waldo vilken pajas!
Citera
2026-04-02, 13:13
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Waldo vilken pajas!

Ja. Blev besviken på hur fel jag hade om honom. Trodde nog att en ung grabb som han hade mer krut i sig - fast han visade sig vara en Brats istället!
Citera
2026-04-02, 13:15
Medlem
Aydin var en rolig jävel!!
Jag är helt säker på att en inbjudan till Farmen redan skickats iväg.
Lag Nord avskyr jag. Svaga opportunister.
För att sådana kvinnor ska klara sig i livet så måste vi andra bära dom i mål.
Svaga kvinnor i grupp är livsfarliga...
Citera
2026-04-02, 13:21
Avstängd
Nattis fick en stor korv i hennes svarta prutt, mycket snack liten verkstad, kärringar kan göra eld!
Citera
2026-04-02, 13:38
Avstängd
Blessed81s avatar
Fan vad marie är vacker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in