2026-04-03, 08:42
Avstängd
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Kan väl säga så här, om hon ser dig i ögonen längre än normalt och ler kan du vara rätt säker på att hon är intresserad.
Oj 🥹 jag får nog sluta skratta och se min kollega i ögonen. Men han är ju så rolig
Citera
2026-04-03, 08:44
Avstängd
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Brukar ni luncha tillsammans? Bygg upp relationen därifrån. Gör ni inte ens det.. nä då blir det fan svårt.

Du får börja lyssna mer när hon pratar och ställa frågor men ärligt talat så tror jag att du brände dina broar för länge sedan. Du visade att du var en osäker och elak person.

Att inte visa intresse och bete sig som en toffel är inte att vara elak. Fast det förvånar mig inte att du uppfattar det som så.
Citera
2026-04-03, 08:45
Medlem
Kom ihåg att kärleken är den starkaste kraften i universum. Yolo. Titta på filmen Amelie från Montmartre för tips.
Citera
2026-04-03, 08:50
Avstängd
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Att inte visa intresse och bete sig som en toffel är inte att vara elak. Fast det förvånar mig inte att du uppfattar det som så.
Dig vill inte jag prata med

TS har redan berättat att han varit taskig mot henne tidigare så ni som tror att det beteendet han haft mot henne tidigare är inbjudande och trevligt är ute och cyklar. Men det är ju därför ni törstar efter kvinnor också, ni förstår ju inte hur man gör.

Om du beter dig otrevligt mot mig, varför i hela helvetet ska jag vilja ha med dig att göra? nä,nä ni är helt väck. Vi gillar absolut inte den sortens ”män”. Pojkkillar. Det utstrålar enbart misogyni, incel och dålig självkänsla.
Citera
2026-04-03, 08:50
Avstängd
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Kom ihåg att kärleken är den starkaste kraften i universum. Yolo. Titta på filmen Amelie från Montmartre för tips.
Älskar den filmen så himla mysig och lämna mig ifred aura
Citera
2026-04-03, 08:51
Medlem
Det som brukar hända
Är väl att hon hittar en annan ganska snart
Citera
2026-04-03, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Nej fan, jag har själv satt på en och annan kollega och det var inte lett till något positivt. Det samma gäller för vänner som gjort det samma.

Don't dip your pen in company ink.

Brukar bli diverse sekundära problem, stora som små.
Citera
2026-04-03, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Ja, den är helt underbar, men kanske svårt att applicera på verkligheten🙂
Citera
2026-04-03, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Älskar den filmen så himla mysig och lämna mig ifred aura

Hon är en så godhjärtad och fantastisk tjej, hjälper andra men söker ju också själv kärleken,
fint slut.
Citera
2026-04-03, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Skulle tro att hon vill ligga med dig, hon är bedrövad av att få noll intresse från dig.
Gissningsvis så drömmer hon om dig, och allt roligare/ snuskigt som hon vill göra med dig.

I hennes fantasivärld / dröm så kan jag bara gissa

Du kommer hem till henne, hon står i köket och steker chorizo.
Men en liten detalj är att hon är naken.
Det tar bara 23 sekunder så börjar hon suga din enorma penis, dock inte fara att korvarna blir brända i stekpannan, då du kommer rätt ner i halsen på henne med en tid på 36 sekunder.

Lite så tänker jag.
Lycka till

Man kan nyttja frisörer som pick-up artists.
Jag tror att kollegan skulle bli glad av att höra att hennes man är kvinnomisshandlare och att TS är 10 av 10 på papret.
Fler som testat denna metod?
Citera
2026-04-03, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enok-Kuksson
Hon kom fram till mig o frågade varföt jag inte va på henne som alla de andra, det intresserade henne.
Det räckte så tydligen.
Precis, att visa ointresse är lika effektivt när det gäller kvinnor, som att prata tvärtomspråket till barn.

Du vet när barnet inte vill lägga sig, då säger man till barnet att nu ska vi vara uppe hela natten, ni får inte gå och lägga er förrän det blir morgon.
Det fungerar nästan jämnt.
Citera
2026-04-03, 09:23
Medlem
Beror inte ditt avståndstagande på en rädsla för att bli avvisad? Jag har själv (är tjej) använt mig av det beteendet som ung och det har inte varit till fördel för mig. Bättre att våga göra sig sårbar man får ta ett avvisande om det blir så.
Det är en del av livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in