2026-04-03, 06:04
Medlem
Jag undrar eftersom jag varit kollega med en tjej i typ 10 år, och har aldrig visat intresse. Även fast hon är snygg. Brukar vara ganska kort i min kommunikation, och jag har aldrig initierat någon konversation på eget bevåg såvida det inte är befogat vad jobbrelaterat anbelangar. Märker emellertid att hon blir frustrerad pga bristen på mellanmänsklig bekräftelse som att visa intresse för hur hon mår, hobbys (vet att hon har hästar), realtioner or what not. Är det för hon tycker jag är otrevlig eller för att hon egentligen vill ligga som hon beter sig egendomligt så fort jag är i närheten?
Senast redigerad av Man.down 2026-04-03 kl. 06:11.
Citera
2026-04-03, 06:29
Medlem
Ja de är butthurt och har ett naturligt högre krav (ej positivt) på att få bekräftelse och bli sedda. När män skiter i dem så upplever de sig dissade. De anser att vi bara ska ge dem bekräftelse för att de råkar existera.
Citera
2026-04-03, 06:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Blir kvinnor snopna när män inte visar intresse?

Citat:
Jag undrar eftersom jag varit kollega med en tjej i typ 10 år, och har aldrig visat intresse.

Det kan de nog bli, men det är väl bara i början när man träffas som de ev. kan bli lite snopna över att det finns någon snubbe som inte bryr sig, efter 10 år kan jag ju tycka att bitarna borde ha ramlat på plats.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-04-03 kl. 06:47.
Citera
2026-04-03, 06:45
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det kan de nog bli, men det är väl bara i början när man träffas som de ev. kan bli lite snopna över att det finns någon snubbe som inte bryr sig, efter 10 på kan jag ju tycka att bitarna borde ha ramlat på plats.
Exakt. På 10 år brukar de ha samlat ja-sägande män runt om sig för att mobba ut den som inte visar intresse.

TS, alla tror nu att du är bög på jobbet bakom din rygg.
Citera
2026-04-03, 06:46
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Är det för hon tycker jag är otrevlig eller för att hon egentligen vill ligga som hon beter sig egendomligt så fort jag är i närheten?
Det här stycket i texten får mig att fundera på vad du är för en filur. Introvert som inte vistas mycket ute efter arbetstid? Har du ens haft en relation med en kvinna?
Citera
2026-04-03, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Det här stycket i texten får mig att fundera på vad du är för en filur. Introvert som inte vistas mycket ute efter arbetstid? Har du ens haft en relation med en kvinna?

Har haft en del realtioner med kvinnor, och har fortfarande med sexuella inslag. Det stämmer dock att jag är en som ytterst få kan få något hum om. Man skulle kunna säga att jag är en sån som har svårt att få kontakt med folk pga brist på intresse.
Citera
2026-04-03, 06:52
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Har haft en del realtioner med kvinnor, och har fortfarande med sexuella inslag. Det stämmer dock att jag är en som ytterst få kan få något hum om. Man skulle kunna säga att jag är en sån som har svårt att få kontakt med folk pga brist på intresse.
Ok, aja vill den där bruden ha uppmärksamhet så får hon söka på annat håll. Skulle hon byta jobb, först då kan du ju skicka henne ett meddelande om hon vill ha lite rajtan tajtan, aldrig bra att sätta på sina kollegor.
Citera
2026-04-03, 06:55
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Så, en knepig jävel med andra ord.

Fast lugn bara kompis, på Flashen är du bland likasinnade, finns väldigt få här som är riktigt ordentligt hopskruvade.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-04-03 kl. 06:58.
Citera
2026-04-03, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Ok, aja vill den där bruden ha uppmärksamhet så får hon söka på annat håll. Skulle hon byta jobb, först då kan du ju skicka henne ett meddelande om hon vill ha lite rajtan tajtan, aldrig bra att sätta på sina kollegor.

Det är ungefär så jag tänker även om jag är övertygad om att du driver med mig. Min poäng är dock att jag tycker hon beter sig märkligt. Under en period för något år sedan hälsade hon inte ens tillbaka. Det går enligt mig att ta på stämningen oss emellan.
Citera
2026-04-03, 07:00
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Det är ungefär så jag tänker även om jag övertygad om att du driver med mig.
Nej fan, jag har själv satt på en och annan kollega och det var inte lett till något positivt. Det samma gäller för vänner som gjort det samma.
Citera
2026-04-03, 07:02
Medlem
Kleiners avatar
Och där har du jo svaret!?

En konstig och emotionellt instabil kolleger som du verkar har.

Citat:
Senast redigerad av Kleiner 2026-04-03 kl. 07:05.
Citera
2026-04-03, 07:05
Medlem
Jag hade nog utgått från att du saknar social kompetens och sedan inte tänkt mer på den saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in