Citat:
Kvinnor dras inte till arroganta män efter dom fyllt 20. Kvittar hur snygg du är om du inte är sådär gosigt söt och snäll
Jag undrar eftersom jag varit kollega med en tjej i typ 10 år, och har aldrig visat intresse. Även fast hon är snygg. Brukar vara ganska kort i min kommunikation, och jag har aldrig initierat någon konversation på eget bevåg såvida det inte är befogat vad jobbrelaterat anbelangar. Märker emellertid att hon blir frustrerad pga bristen på mellanmänsklig bekräftelse som att visa intresse för hur hon mår, hobbys (vet att hon har hästar), realtioner or what not. Är det för hon tycker jag är otrevlig eller för att hon egentligen vill ligga som hon beter sig egendomligt så fort jag är i närheten?

Vi tycker inte det är kul att vara runt folk som är tråkiga eller spända. Det finns ju killar som har flickvän som knappt vågar prata med sina kollegor för att dom tror att dom är otrogna då.. så hon hade väl tänkt att du är i en relation?
Eller så har hon dålig självkänsla, en person med god självkänsla hade speglat dig och betett sig likadant tillbaka automatiskt. Om du sätter ribban för vår relation där, så möter jag dig enbart där. Varför skulle jag vilja möta dig någon annanstans? Är du min enda kollega? Nope, är du den enda mannen i rummet? Nej inte det heller. Är du roligast? Knappast om du är sådär ”stiff”.
Och du? Har man varit kollegor så jävla länge så är det faktiskt större sannolikhet att hon ser dig som sin tråkiga brorsa
man blir inte intresserad sådär plötsligt efter 10 år? Kvinnor vet ganska så direkt om man ser en person sexuellt eller inte.