2026-04-02, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Iofs sant, men där är ju våldtäkter och dödshot och annat inblandat också. Visst, hon kanske ljugit ihop det med, men i vilket syfte?
Jag tror stenhårt på hennes version. Tänker bara att om jag är advokat åt TS och han förnekar precis allt, då skulle jag nog använda en lång karriär för BO som sexsäljare på något sätt.

Varför sedan vissa ibland ljuger ihop att andra begått brott så är det väl oftast att man ogillar någon, ibland också ekonomiska motiv. Gissar att det kommer yrkas på skadestånd t ex.
Citera
2026-04-02, 11:54
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Jag tror stenhårt på hennes version. Tänker bara att om jag är advokat åt TS och han förnekar precis allt, då skulle jag nog använda en lång karriär för BO som sexsäljare på något sätt.

Varför sedan vissa ibland ljuger ihop att andra begått brott så är det väl oftast att man ogillar någon, ibland också ekonomiska motiv. Gissar att det kommer yrkas på skadestånd t ex.

Håller helt med. Jag tänker att det känns konstigt att någon skulle ljuga ihop nåt sånt här, hon har ju blivit uthängd och förnedrad. Sånt utsätter man sig knappast för utan vidare.
Citera
2026-04-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Har inte riktigt hängt med här men ni som har koll.

Annonserade dom på svenska sidor om att tjejen sålde sex?
Åkte hon så fall runt eller komma alla över till dom?

130 sexköpare och flera gånger. Måste ju dragit in lite stålar då eller vad räknar man med?
Ja, de annonserade på svenska sidor (eller vad man ska kalla dem). Jag såg dessa annonser på Rosa. Sedan ska de varit aktiva även på RE och BC.

Vad jag vet så var det alltid hos dem. I ett hus (de bodde i Roslagen innan Kramfors) samt i en husbil.

Och nog har de dragit in en del pengar. 130 kunder var väl bara i Kramfors tror jag. Och många kunder har ju varit stammisar. Säkert kan de ha haft runt 1000 köp. Och dragit in minst 2 miljoner.
Citera
2026-04-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Håller helt med. Jag tänker att det känns konstigt att någon skulle ljuga ihop nåt sånt här, hon har ju blivit uthängd och förnedrad. Sånt utsätter man sig knappast för utan vidare.
Precis!

Lägg till att hon skaffar sig en ovän för livet. En ovän som varit boss i HA. Det drar man sig nog för att göra i onödan.
Citera
2026-04-02, 16:35
Medlem
Ytterligare en sexköpare (En man från Tierp) stäms i samma rättegång, är väll sexköpare nummer 27 på listan nu tror jag som ryker...

Hur djävla dum får man vara, dels att använda sitt eget mobilnummer för sms och dels för swish, mer än så behöver knappast åklagaren för en fällande dom.

Det är ju nästan så dom ber om att få åka dit...

https://share.google/8bFOn4F2ld5nbrnNt
Citera
2026-04-02, 20:32
Medlem
Ni*las gull*ksson är ju inte med i denna
Citat:
Ursprungligen postat av Berraaug1979
Sök på kokainkungen i sundsvall 2
Citera
2026-04-02, 21:48
Medlem
Har någon FUP?
Citera
2026-04-02, 23:42
Medlem
Läste om detta tvångshoreri först idag i Aftonbladet. Såg ordet HA och visste direkt att det var han. Kollade Flashback omedelbart och mycket riktigt. Träffat Thomas Dahlén flera gånger. Kan skriva under på att han är en rikspsykopat! Hoppas han aldrig kommer ut igen! Äckeljävel!
Citera
2026-04-03, 01:13
Medlem
StonedMonkeys avatar
Eftersom Aftonbladet har publicerat bilder på SMS borde FUP vara tillgänglig, någon som har målnummer?
Citera
2026-04-03, 03:39
Medlem
explosivbadbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audix
Var inte så säker på det, hon bedrev denna verksamhet långt före innan hon träffade honom.

Ska bli intressant och se hur försvaret kommer lägga upp sin del...
Vadå så för att hon jobbade som prostituerad innan detta så är det fysiskt omöjligt att hon blev såld och våldtagen nu? Bara för att jag ger dig 100kr en gång betyder inte det att du har rätt att stjäla mina pengar när du vill efter det. Samtycke gäller bara en gång och kan ta tillbakas när som helst under akten, och för nästa gång behöver alla parter ge samtycke igen; detsamma gäller för prostitution, både för varje sexköp och för att hon ska lägga upp annonser på domdär sidorna osv. Bara för att hon går med på att sälja sin kropp för honom (och vi vet inte ens om så är fallet!) betyder inte det att hon är fast i det och tvungen att fortsätta, hon ska kunna sluta när hon vill och säger hon ifrån och säger att det räcker nu så begår han ett brott om han fortsätter att sälja henne för då har hon tagit tillbaka samtycket. Sluta vara så sexistisk
Citera
2026-04-03, 03:42
Medlem
explosivbadbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Det där är ett påstående som varit uppe flera gånger i tråden men aldrig bevisats. man har länkat till annonser hon haft och sagt "kolla här" och så har dessa varit daterade EFTER att hon träffade TR.

Men visst, har du till skillnad från alla andra som sagt det du nu påstår, bevis för att det faktiskt är så, släng fram dem.
det borde inte spela någon roll oavsett… huruvida hon var frivilligt prostituerad innan hon träffade MGM har inget med brotten att göra. som du säger är det inte bevisat men även om det skulle vara så, så är det fortfarande hennes rätt att sluta sälja sin kropp. han har ingen som helst rätt att prostituera henne utan hennes samtycke. huruvida han träffade henne som prostituerad eller inte är orelevant till hennes anklagelser. ett offer är ett offer oavsett vad deras yrke eller sexuell historia må vara.
Citera
2026-04-03, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Eftersom Aftonbladet har publicerat bilder på SMS borde FUP vara tillgänglig, någon som har målnummer?

Ångermanlands tingsrätt
B 2770-25
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in