2026-02-23, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Knarkare.

Åker en in så dyker lojaliteten upp och ryktet börjar försvara med att "Det var inte så egentligen... det här är en schysst kille... hon är bara en hora... ljuger och hittar på för egentligenvar hon med på allt... sätter bara dit honom för att jävlas" lite så. Det är andra förövare, sexköpare osv. De som varit inblandade i den här historien är även särskilt intresserade av att kvinnans rykte smulas sönder helt i en förtalskampanj.

Så fort en knarkare åker in för sexualbrott eller våldsbrott och har något slags värde av att behålla kvar i kretsen så kommer armén av andra knarkare till försvar och vill ivrigt berätta om hur någon annan egentligen är den skyldiga. Särskilt om det hela berör en kvinna i missbruk och ännu mindre värd blir hon om hon sålt sex eller på något vis inte räknas som den "faniljeflicka" dessa avarter anser att de förtjänar.

Det är inte en källa, det är antagligen några missbrukare som sitter och skvallrar om hur lögnaktig BO är och vilket uselt fruntimmer det är som har en karaktär som helt saknar något av värde och anseende.

Förövrigt tycker jag att det var lite väl unket att posta mer utmanande bilder i tråden på kvinnan (i lämken). Hennes kropp är förövrigt helt normal. En vanlig kvinnokropp och inte särskilt anmärkningsvärd.
Jag håller med om att bilder på henne och tidigare ex linn var onödigt att lägga upp. Framför allt på linn. Hon är ju inte med i det här dramat när det gäller sex biten.
Citera
2026-02-23, 13:30
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Hon har vart fall sålt sedan 2022 på den rosa sajten.

Vet du hennes användarnamn?
Citera
2026-02-23, 17:52
Medlem
Sök på kokainkungen i sundsvall 2

Citat:
Ursprungligen postat av Lasslo989
Vart finns rättegången på Prime crime
Länk ?
Citera
2026-02-23, 18:41
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbanice
Jag läste att hon varit så påverkad att hon inte minns vad som hänt (DN):

Aj fan. Inget jag märkt på filmklippen jag sett, men ev på slutet kanske jag kan tycka att det var iaf mindre engagerat.
Citera
2026-02-23, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Hon sålde innan hon träffade Thomas. Men det försvarar självklart inte Thomas agerande.
Hon kanske var trött på att han skulle vara med på sexmötena och cucka!
Citera
2026-02-23, 23:23
Medlem
Citat:
Hon sålde innan hon träffade Thomas. Men det försvarar självklart inte Thomas agerande.

Får inte riktigt ihop logiken. En kvinna säljer sig själv under ett antal år innan hon träffar en partner. Sen blir mannen misstänkt för att ha sålt sin fru mot hennes vilja(?). Hon har alltså horat ut sig i flera år innan hon träffar sin partner, men sen heter det att hennes man mot hennes vilja har sålt henne?

Mannen blir frihetsberövad 23 oktober. Den 10 oktober har han lagt upp en bild på instagram efter en middag där dom båda syns med varandra?
Citera
2026-02-23, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skivspelare
Får inte riktigt ihop logiken. En kvinna säljer sig själv under ett antal år innan hon träffar en partner. Sen blir mannen misstänkt för att ha sålt sin fru mot hennes vilja(?). Hon har alltså horat ut sig i flera år innan hon träffar sin partner, men sen heter det att hennes man mot hennes vilja har sålt henne?

Mannen blir frihetsberövad 23 oktober. Den 10 oktober har han lagt upp en bild på instagram efter en middag där dom båda syns med varandra?
Som jag skrev i går, så sa den som viskade i mitt öra att han inte är säker på att Thomas har tvingat henne till att sälja. Det är mycket som är konstigt här..
Citera
2026-02-23, 23:46
Medlem
Citat:
Som jag skrev i går, så sa den som viskade i mitt öra att han inte är säker på att Thomas har tvingat henne till att sälja. Det är mycket som är konstigt här..

Man har ju förstått att Thomas inte direkt varit en mönstermedborgare, men som du säger, det verkar väldigt konstigt det här. Får tala för mig själv nu, men borde kanske spekulerat lite mindre innan FUP finns tillgänglig.
Citera
2026-02-24, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 65535
Hur kan man vara säker på att hon inte var med på det?

Att hon inte kom på efteråt att hon bara ville ha mer av pengarna?

Hade det varit ok och inom lagen om hon gjort exakt samma sak helt på egen hand och sedan delat med sig av inkomsterna?

Har det någon betydelse om hon varit med på det? Att sälja sex är trots allt inte förbjudet i Sverige. Det är väl koppleri som TR misstänks för? Något som de väl knappast kommer åtala honom för utan konkreta bevis de tror kommer hålla i en rättegång.
Citera
2026-02-24, 04:24
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Vet du hennes användarnamn?
Hotwifestockholm. Hon var aktiv mellan 2022-2025.

Hennes bilder och annonser från den rosa sajten finns här: (FB) Kramforsbo misstänks ha sålt sin fru till över 100 män (2025-10-23)
Senast redigerad av Adrenaline976 2026-02-24 kl. 04:49.
Citera
2026-02-24, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getvirig
Har det någon betydelse om hon varit med på det? Att sälja sex är trots allt inte förbjudet i Sverige. Det är väl koppleri som TR misstänks för? Något som de väl knappast kommer åtala honom för utan konkreta bevis de tror kommer hålla i en rättegång.
Om hon var med på det och själv var drivande, då är alla pengar hon sedan använder hor-pengar.

Är hennes (eventuella) barn därmed också kopplerimisstäkta av TR?

Det är nog ofta svårt att bevisa tvång om hon inte har det väl dokumenterat, vilket hade varit enkelt om hon verkligen blev tvingad minst 100 gånger.
Citera
2026-02-24, 08:09
Medlem
Som några skriver att hon kanske inte alls blev tvingad att sälja sig.
Känner mig också lite skeptisk till att hon blev tvingad.
Tvingad att ha sex med 120 olika män. Ute med maken och myser på Ådalenbåten och 13 dagar senare ser till att maken blir anhållen och häktad.
Verkar ju konstigt att hon fick nog när hon avverkat 120 kunder typ. Varför anmälde hon inte tidigare?
Ser man på diverse klipp på sociala medier verkar det ju nästintill varit en riktig bullerbylycka i förhållandet.
Det är något som inte riktigt stämmer här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in