För de som då funderar över när M började sälja sex. Jag kan ärligt säga att jag inte har en aning. Däremot är det rätt lätt att ta redan på att hennes profiler med namnet "hotwifesthlm" strartades efter att hon träffat T, närmare bestämt 2022 någon gång. Det går inte att hitta några spår av att dessa skulle vara äldre och hon recenserades här på Flashback första gångerna med det namnet, i början av 2023.
"Visst, långt ut på landet, vill inte vara mer specifik men inom Stockholms län. Cuckold satt bredvid i soffan, vi var i sängen. Han sa inte ett ljud. Jag hade blivit tillsagd innan att ignorera honom så jag tittade knappt. Men han hade balaklava, tröja och kalsingar. Inget jag går igång på men inget som stör heller. Kuken har inga ögon

.
Såg att hon annonserade på rosa om gratisknull ikväll."
"Uppe i Norrtälje trakten, även jag skrev till henne på rel eskort. Hon svarade att hon tog emot på kvällen, ville man ha en dag träffar lade hon till en extra slant.
Fants en chans till träff i någon husbil, med förmodligen ännu högre avgifter, Nej hon får nog vara. Skumt att gubben ska sitta med, skulle ha varit lite spännande om man varit lite yngre och kunnat knulla upp tanten ordentligt och priset humant och att hon höll till på ett annat ställe så det var lätt att ta sig."