Citat:
Ursprungligen postat av
Hello87
Knyter sig i magen på mig. Tror både N och J blockat Andreas så han ser säkert inte ens uppdateringar på dottern

stackaren alltså! Lider med honom enormt. Missat så mycket i hans dotters liv!
N snackade om att hon kanske ska skaffa ett syskon snart till C och då får hon ligga massa?!
Ja verkligen, förstår inte hur man kan göra så mot en annan människa, säger inte att A är oskyldig men har så svårt att tro att han är så hemsk så han ska bli straffad och inte få träffa sin dotter
Ja det var inte länge sen hon och J satt och prata om att det vore bra att skaffa ett syskon tätt i ålder precis som hon och Elton . För det var det bästa J gjort
Och N gör ju precis allt för att likna sin mamma i minsta detalj med allt och det är så skrämmande att hon precis på pricken återupplever allt som. Hennes mamma gick igenom allt från graviditet separation, relationer mm
Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Jag har missat texten A la upp, men förstod utan ord att smärta finns där när han la upp den videon jag såg i morse.
Sången heter "In Case I Ain't Around"
(In case I ain't around when you get older, så fortsätter texten💔 så så så sorgligt 🥺 )
Ibland blir det så att man skriver samma, men inte så konstigt egentligen. Förstår att vissa vill att tråden försvinner, varför kan man undra? Även gör narr av en människa som redan verkar må väldigt dåligt. Förstår inte hur man är funtad då, att "sparka" på den som redan ligger ner ?!?
Alla har inte kurage eller "bollar" av olika anledningar. Vi vet ju inget egentligen. Varje gång han lägger upp något som inte passar N:s narrativ så får han så mycket hat och skit inte omöjligt det är därför han tog bort texten.
Nä inte konstigt alls egentligen tycker jag att det blir så 😊
Ja det har jag undrat många gånger el varför det ska vridas och vändas på allt man skriver el tycker av några här i tråden .
Nä förstår inte det heller , och detta snack att man inte har bollar om det inte syns utåt att man agerar i det tysta el att man vill dela med sig av det som är tungt
Förstår inte heller varför det alltid ska påpekas om att A ej gör si el så och att han ej tar ansvar enligt några .
Har försökt fråga gång på gång vad kan han göra när N anmäler honom så fort han gör ett försök till samtal el försoning .
Och denna envishet att han ej bekräftar faderskapet .
Det folk inte tänker på är att N med fam vill inte att han ska göra det heller.
Pga att dom vill utesluta han helt .
För som jag skrev nyss hade det legat någon sanning i om att han ej vill bekräfta skriva under mm så hade N med fam gått ut med detta på sociala medier på alla plan
För att få publicitet, och verkligen visa hela världen vilket as A är och att hon hade rätt i det att han skiter I sin dotter .
Det N och fam berättar el skriver om ska man ta med en nypa salt .