Citat:
Ursprungligen postat av
kung-kingp
Tycker inte han är feg, men om poddar inte är hans grej borde J och N respektera det. Hon kör ju exakt samma mönster som med A, då var allt också ‘perfekt’ och de väntade barn. Det är därför hennes fasad spricker. Om A nu var så elak och misshandlade henne både psykiskt och fysiskt, varför postade hon då konstant att de var så lyckliga? Det går helt enkelt inte ihop.
Är utav samma uppfattning som dej i det här . J gjorde precis likadant mot A som hon gör mot V hylla han till skyarna tagga han i varje inlägg. Ändå har hon suttit i podden och sagt att hon såg från början hur dan A var .
Om detta stämmer varför hylla han till skyarna för .
Får inte heller ihop det med alla bilder som hon posta och alla hennes så kallade vänner sa att A är en riktig svärmors dröm snäll omtänksam gör allt för N osv .
Jag undrar var alla dessa vänner har tagit vägen nu
Har inte sett någon av hennes vänner gratta henne till giftermålet , el dottern .
Nu menar jag ej andra influensers el följare utan hennes vänner förutom F då .
Är det inte konstigt att samma vänner har Gratulerat A att han äntligen får träffa C om han nu är ett sånt jävla svin .
Jag undrar också varför ingen av dom gamla Love Island deltagarna träffar el har kontak med N .
Men dom flesta utom F har fortfarande kontakt el träffar A . Tycker det säger och avslöjar ganska mkt .
Citat:
Ursprungligen postat av
kung-kingp
Tråkigt att de raderar så mycket, det märks att de inte tål kritik. Många kommentarer ryker ju direkt om de inte passar in i deras 'perfekta' bild.
Jepp , förstår inte att man orkar ha koll på allt och radera alla negativa kommentarer el dom som ifrågasätter dom oftast blir dom blockade på en gång . Varför då undrar jag 🤔
Har du valt att bli offentlig och dela alla privata händelser så blir du ifrågasatt