Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Mmmm....😵💫
Det är inte längre sexprat i podden utan mer "sextjat"? Och ofta vilar fokuset på N själv genom att måsta tala om för alla "hur bra sex jag har med min make" & J..lar vad jag kommer få ligga"🫣.
I deras fall handlar det ju inte om exempelvis relationstips eller utbildning, utan det sättet dom framför det på är ren självexponering, bekräftelse och skryt om sexlivet.
Börjar kännas mer som en fixering från deras sida snarare än ett vanligt samtalsämne man väljer att ha i sin podd någon enstaka gång.
Om detta görs för att provocera och eller få mer uppmärksamhet så är det mindre lämpligt.
Tur man ej lyssnar längre !! Var i början man var nyfiken på denna på podd
Då man verkligen trodde att det handlade om korten på bordet .
Vem är så korkad att man sitter i en podd och berättar om sitt sex liv 🤦♀️
Får mer och mer känslan att det faktiskt inte är så himla perfekt mellan N och V och särskilt inte deras sexliv .
En människa som har det bra med sin man behöver inte sitta och bekräfta det för andra 100 ggr el sitta och skryta . Har man det bra behövs det inte heller något bekräftelse behov från oss lyssnare el följare
Det är en sak att berätta om sex i utbildnings syfte el berätta för ungdomar vad dom ska tänka på osv
Ja det har blivit en fixering kring detta från deras sida .
Precis som som för några veckor sen då dom påstod att vi hade ställt frågor om att dom ska prata om sex och deras liv " då N sitter och säger , trodde inte ni ville höra mera om vårt sex liv "
Kanske dags för dom att försöka fokusera på fam än berömmelse, pengar och sex . Och börja fokusera mera på barnen 😊