Citat:
Ursprungligen postat av
BluePonyGirl
Du är verkligen… ett unikt exemplar. Han har saboterat för sig själv genom att vara obegripligt passiv i frågan om att fastställa faderskapet.
Gemensam vårdnad förutsätter att det finns möjligheter för föräldrarna att samarbeta. Det gör det inte. När man ser till barnets bästa skiter man, som du säger, fullständigen i om någon skrev på tidigt eller sent utan man utgår helt från om det finns förutsättningar för föräldrarna att samarbeta och om det inte finns det tillfaller vårdnaden allt som oftast den person som hittills haft vårdnaden eftersom att det anses vara barnets trygga punkt och stabilitet.
Andr**s säger själv i samband med att han stämmer N*cc* om vårdnaden att han är medveten om att sannolikheten att han får delad vårdnad är väldigt låg.
Citat:
Ursprungligen postat av
BluePonyGirl
Han har blivit våldtäktsanmäld av en kvinna, anmäld för flera brott som sammantaget rubricerades som grov kvinnofridskränkning av en annan kvinna och en av hans exflickvänner beskriver honom som någon som är helt känslokall och brukar våld. Jag själv får mycket obehagliga vibbar av hur han prata om sig själv och sin ”kamp” trots att all fakta som framkommit om hur det här ärendet går till visar att han absolut inte kämpat och att han varit obegripligt passiv i frågan om fastställandet av faderskapet.
Vilka fler röda flaggor behöver du? Det är jättebra för Ch**r*s skull att hon får kontakt med Andr**s eftersom att hon har rätt till det, men det är också otroligt tacksamt att rättsväsendet också sett att han inte ska ha umgänge utan någon annan närvarande.
Du får kalla mig vad du vill ! Men du måste inse att alla kanske inte delar din uppfattning el åsikt kring A & N
Det är för jävligt om han skulle ha utfört en våldtäkt el brukat våld mot N .
Och det ska aldrig någon kvinna acceptera.
När det kommer till flickvänner så köper jag aldrig deras historia då jag vet sen tidigare att vissa ex är bara ute efter hämnd när det tagit slut el oftast vill hjälpa ett ex till ett ex för att sätta ditt killen . Har sätt väldigt många såna fall
Du har tolkat en text som A har skrivit som inte faller dej i smaken och bestämt dej för att den inte stämmer .
Du vet fortfarande inte hur mkt A har kämpat i det tysta el vad han gjort .
Ställde en fråga tidigare i tråden i går hur kommer det sig att N aldrig anmälde till varken skatteverket el Socialnämnden att hon & A har blivit föräldrar !