2026-04-02, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Senaste podden - snacka sex med 2st 17 åringar! 😅 🤦🏻‍♀️

Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Det är det enda som kretsar i deras huvuden 🫣
Det är tydligen det ända som kretsar i deras huvuden då 90 % av podden handlar om sex . Vad har dessa 17 åringar för utbyte att prata om sånt .
Detta blir bara värre och värre . Visst ser lockar lyssnare men någonstans går gränsen

Mmmm....😵‍💫
Det är inte längre sexprat i podden utan mer "sextjat"? Och ofta vilar fokuset på N själv genom att måsta tala om för alla "hur bra sex jag har med min make" & J..lar vad jag kommer få ligga"🫣.

I deras fall handlar det ju inte om exempelvis relationstips eller utbildning, utan det sättet dom framför det på är ren självexponering, bekräftelse och skryt om sexlivet.

Börjar kännas mer som en fixering från deras sida snarare än ett vanligt samtalsämne man väljer att ha i sin podd någon enstaka gång.

Om detta görs för att provocera och eller få mer uppmärksamhet så är det mindre lämpligt.
Citera
2026-04-02, 09:57
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Nä, det gjorde ju dessvärre inte det, mycket tjafs och mycket utvisningar också !!

Nej nej, jag har inte skrivit att alla vill ha honom, långt ifrån. Jag skriver att alla vill ha en sån som honom. Som har hans spelstil. Det har ju alla också i jämförelse. Det är ju så hockeyn ser ut. Är jag inte ute å cyklar så var tror jag V hade Malkin som förebild förr.

Ja det är såklart viktigt att han är snäll mot sina närmaste, men det finns verkligen inget som tyder på att han inte skulle vara det heller. Själv funderar jag inte ens på det utifrån vad jag vet.

Ja man undrar ju vad det är för jävel som har misshandlat henne fysiskt. Psykisk misshandel vet man ju redan.

Ja det gäller ju att både ”ge och ta” för att få det åt funka, något jag känner mig ganska säker på att just dom två gör. För att inte tala om deras kärlek till varann. Jag kan inte annat än bli glad för bådas skull.

Viktor Lodin är värdefull när han spelar men värdelös (för FBK inte som person) när han inte spelar.

Om han lägger all energi på spelet så riskerar han inte att bli avstängd.
Det förstör för hela laget.

Ja i det fallet är det synd om Nicci.

Hoppas att de har det bra tillsammans och är snälla mot varandra!

(Ärligt talat känns det lite obehaglig när du skriver att du inte vill tänka tanken att Viktor inte är snäll hemma eftersom vi inte vet det.
Den typen av kommentarer har det sagts om många män men sedan visar sig sanningen vara tvärtom.)
Dessutom är det inte rättvist mot Nicci för hon har gång på gång glorifierat sina relationer och i efterhand har det kommit fram andra uppgifter.

Vi kan bara hålla tummarna för att det är på riktigt den här gången.
Citera
2026-04-02, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Mmmm....😵‍💫
Det är inte längre sexprat i podden utan mer "sextjat"? Och ofta vilar fokuset på N själv genom att måsta tala om för alla "hur bra sex jag har med min make" & J..lar vad jag kommer få ligga"🫣.

I deras fall handlar det ju inte om exempelvis relationstips eller utbildning, utan det sättet dom framför det på är ren självexponering, bekräftelse och skryt om sexlivet.

Börjar kännas mer som en fixering från deras sida snarare än ett vanligt samtalsämne man väljer att ha i sin podd någon enstaka gång.

Om detta görs för att provocera och eller få mer uppmärksamhet så är det mindre lämpligt.
Tur man ej lyssnar längre !! Var i början man var nyfiken på denna på podd
Då man verkligen trodde att det handlade om korten på bordet .
Vem är så korkad att man sitter i en podd och berättar om sitt sex liv 🤦‍♀️
Får mer och mer känslan att det faktiskt inte är så himla perfekt mellan N och V och särskilt inte deras sexliv .
En människa som har det bra med sin man behöver inte sitta och bekräfta det för andra 100 ggr el sitta och skryta . Har man det bra behövs det inte heller något bekräftelse behov från oss lyssnare el följare
Det är en sak att berätta om sex i utbildnings syfte el berätta för ungdomar vad dom ska tänka på osv
Ja det har blivit en fixering kring detta från deras sida .
Precis som som för några veckor sen då dom påstod att vi hade ställt frågor om att dom ska prata om sex och deras liv " då N sitter och säger , trodde inte ni ville höra mera om vårt sex liv "
Kanske dags för dom att försöka fokusera på fam än berömmelse, pengar och sex . Och börja fokusera mera på barnen 😊
Citera
2026-04-02, 10:55
Medlem
Citat:
Får mer och mer känslan att det faktiskt inte är så himla perfekt mellan N och V och särskilt inte deras sexliv .
En människa som har det bra med sin man behöver inte sitta och bekräfta det för andra 100 ggr el sitta och skryta . Har man det bra behövs det inte heller något bekräftelse behov från oss lyssnare el följare
Det är en sak att berätta om sex i utbildnings syfte el berätta för ungdomar vad dom ska tänka på osv
Precis som som för några veckor sen då dom påstod att vi hade ställt frågor om att dom ska prata om sex och deras liv " då N sitter och säger , trodde inte ni ville höra mera om vårt sex liv "
Kanske dags för dom att försöka fokusera på fam än berömmelse, pengar och sex . Och börja fokusera mera på barnen 😊

Precis. Får man tillräckligt med uppmärksamhet och bekräftelse i sitt privatliv så har man inget behov av att sitta och prata om det öppet i en podd.
Ingen där ute är väl intresserad av att höra att och när N klär sig "sexigt" inför V innan akten..... samtidigt som hon i nästa stund när eftergravid-snacket är igång sitter och tar sig själv på tittsen.

J upplevs även hon som något "sliskig" när ämnet sex förs på tal. De sitter och fnittrar som två skolflickor.
Undrar vad V och svärföräldrarna tycker och tänker om det där?😅
Citera
2026-04-02, 10:57
Medlem
Citat:

Folk som faktiskt har en trygg relation behöver inte sitta i en podd och bekräfta det 100 gånger för främlingar. Man undrar ju vad V egentligen tycker om att hon sitter och fläker ut att hon “längtar tills hon får ligga med honom” inför hela svenska folket. Alla som har fått barn vet ju att sex är det sista man prioriterar mitt i småbarnskaoset.
Citera
2026-04-02, 11:05
Medlem
Citat:
Precis. Får man tillräckligt med uppmärksamhet och bekräftelse i sitt privatliv så har man inget behov av att sitta och prata om det öppet i en podd.
Ingen där ute är väl intresserad av att höra att och när N klär sig "sexigt" inför V innan akten..... samtidigt som hon i nästa stund när eftergravid-snacket är igång sitter och tar sig själv på tittsen.

J upplevs även hon som något "sliskig" när ämnet sex förs på tal. De sitter och fnittrar som två skolflickor.
Och inte säkert att barnen kommer dela samma intresse och öppenhet kring deras sexliv när de blir äldre. För mig är det helt otänkbart. Ja det både låter och ser sliskigt ut det lilla jag ser i klippen, som J slickar sig om läpparna när ämnet dyker upp.
Citera
2026-04-02, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Folk som faktiskt har en trygg relation behöver inte sitta i en podd och bekräfta det 100 gånger för främlingar. Man undrar ju vad V egentligen tycker om att hon sitter och fläker ut att hon “längtar tills hon får ligga med honom” inför hela svenska folket. Alla som har fått barn vet ju att sex är det sista man prioriterar mitt i småbarnskaoset.

V är inte riktigt som han ska så går säkert igång på det 😅
Citera
2026-04-02, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
V är inte riktigt som han ska så går säkert igång på det 😅

Man såg tydligt hur obekväm han var när han var med i podden. Han ville verkligen inte vara där, såg helt tvingad ut och inte glad för fem öre. Allt han gjorde var att låtsas inför kameran.
Citera
2026-04-02, 12:04
Medlem
Citat:
Man såg tydligt hur obekväm han var när han var med i podden. Han ville verkligen inte vara där, såg helt tvingad ut och inte glad för fem öre. Allt han gjorde var att låtsas inför kameran.
Exakt ! Han ville ju inte från början N har ju erkänt att hon fick tjata på han för att vara med . Hade varit bättre han stod på sig !!!
Nä han såg allt annat än road ut . Men det är klart vi får ju ej glömma att han tycker om att hänga med svärmor 🫣🤭
Kan man låsas inför kameran, kan man fejka sitt privatliv med !!
Citera
2026-04-02, 12:11
Medlem
Citat:

Ush ja hon går ju säkert igång på detta lika så N som vill skryta om allt och låtsas som att hon ej gillar viss typ av sex för att i nästa stund berätta allt hon gjort och ska slå J med att låsas att hon är så erfaren.
Hade jag varit V hade jag sagt ifrån , men tyvärr tror jag faktiskt inte han har så mycket att säga till om .
Jag hade inte tyckt det var ok att min svärdotter prata på det viset om min son 🙄

Citat:
Nä precis . Som nybliven småbarns mamma för andra gången så är inte sex det första man tänker på el att man ska klä sig sexigt för mannen . Då man är mitt i bla blöjbyten , matning hushåll på det mm
Citera
2026-04-02, 12:33
Medlem
Citat:

Citat:
Exakt ! Han ville ju inte från början N har ju erkänt att hon fick tjata på han för att vara med . Hade varit bättre han stod på sig !!!
Nä han såg allt annat än road ut . Men det är klart vi får ju ej glömma att han tycker om att hänga med svärmor 🫣🤭
Kan man låsas inför kameran, kan man fejka sitt privatliv med !!

Verkligen. Jag tycker det är osmakligt rent allmänt att försöka tjata sig till en önskan trots att personen ifråga tydligt uttrycker att den inte vill.
Går inte ta miste på att V blev "övertalad" att medverka i podden och hans medverkan har ju dessutom genererat J & N mer pengar om man tittar på uppåt kurvan i lyssnarsiffror de avsnitt V var med.
Senast redigerad av Artmovie 2026-04-02 kl. 13:12.
Citera
2026-04-02, 13:20
Medlem
Har de dragit in unga tjejer i podden och pratar sex med dom? Låter ju inte klokt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in