2026-03-30, 09:18
Medlem
Hash Patty frozen premium.
FANTA.

Rekommenderar den!
Citera
2026-03-31, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Hash Patty frozen premium.
FANTA.

Rekommenderar den!

Den såg riktigt fin ut på videon! Vad fick du betala? 250kr/g? Såg det fanns marockansk Whole Plant Fresh Frozen/WPFF i Malmö för 400kr/g. Tänkte åka över till Khamn och handla Hash Patty fast dom lite "billigare" sorterna från 90u linjen (finns 8 olika strains), men dom 90u kostade ändå 1200 danska kr för 10g och dom 2 HP Frozen var ju lite dyrare. Hash Patty ska ju ändå vara en av de "billigare" farms, har testat deras Bic Mac Sauce som fanns på Archetyp för några år sedan och den var fin men året efter så hade samma säjare fake Hash Patty som var nått över kurerat och alla sorter var samma..men dessa var som sagt antagligen fake.
Citera
2026-04-01, 11:20
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Vad kostar Fruit Punch hos din kran då? Vad jag har sett så är det nästan dubbla priset vs la moouse (la moouse kostar väl 3000-3500 och Fruit Punch ligger väl runt 6000kr?). Tänkte köpa den men efter några har sagt att den börjar bli torr och vissa plattor är hårda så vill jag inte köpa 25g/50g av nån gammal sort.

Alla sorter fungerar ju olika på olika personer men jag tycker "danska äggen" fungerade bättre än det mesta jag köpt i Sverige sista året, jag blir skit stukad av 0.1 i pipa/bong men du kanske mest röker i joint?
Har rökt äggen 1 månad nu och blir fortfarande stukad varje gång jag röker men röker mest rent i pipa eller bong. Och sen har jag dragit ner på mitt rökande så klarar mig på 5g dry i en vecka lätt om jag inte röker så många joints.

Någon som brukar köpa i Köpenhamn eller i Malmö som kan tipsa om någon bra sort som finns i Köpenhamn? Tänkte åka över snart nu när våren är här och handla lite.

Aa Fruit Punchen låg på 6K. Dök sen upp Black Cherry för samma pris så blev den ist.

Danska äggen var cleana i ruset, men tyckte inte det var ovanligt starkt.

Ingen som har koll på Louis Vuitton static? Den har flutit runt en stund nu men ser ingen nämna den

Såg även det kom någon ny "banana kush static" häromdagen
Citera
2026-04-02, 06:44
Medlem
Citat:
Den såg riktigt fin ut på videon! Vad fick du betala? 250kr/g? Såg det fanns marockansk Whole Plant Fresh Frozen/WPFF i Malmö för 400kr/g. Tänkte åka över till Khamn och handla Hash Patty fast dom lite "billigare" sorterna från 90u linjen (finns 8 olika strains), men dom 90u kostade ändå 1200 danska kr för 10g och dom 2 HP Frozen var ju lite dyrare. Hash Patty ska ju ändå vara en av de "billigare" farms, har testat deras Bic Mac Sauce som fanns på Archetyp för några år sedan och den var fin men året efter så hade samma säjare fake Hash Patty som var nått över kurerat och alla sorter var samma..men dessa var som sagt antagligen fake.

Fick 3,5 för 700.

Det är samma som sitter på gorilla cookies wpff du nämner. Ej testat den.
Citera
2026-04-02, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Aa Fruit Punchen låg på 6K. Dök sen upp Black Cherry för samma pris så blev den ist.

Ingen som har koll på Louis Vuitton static? Den har flutit runt en stund nu men ser ingen nämna den

Jag har nämnt den tidigare i tråden.
Det är bra röka, finns två varianter, en med lv loggan över hela och nu den senaste med vit förpackning och en nalle. Helt ok dry. Vardagsröka för 60-70 kr g.
Senast redigerad av hardkårr 2026-04-02 kl. 06:53.
Citera
2026-04-02, 09:37
Medlem
Citat:
Fick 3,5 för 700.

Det är samma som sitter på gorilla cookies wpff du nämner. Ej testat den.

Det var ändå ok pris om det var Frozen, blir ju typ 200 kr i Danmark efter växling om man köper 5/10g. Får se om han har kvar dom sorterna efter påsk.

Man skulle lägga ihop med nån och åka och dela på en platta i Köpenhamn så man kunde få en bra sort från farms för ca 100 svenska kronor/grammet eller köpa typ en platta Caviar Kings och betala runt 80kr/g.
Citera
2026-04-02, 09:39
Medlem
Citat:

Alla sorter fungerar ju olika på olika personer, men jag tyckte ändå äggen slog bra och rökte den sorten i en månad och det fungerade bra ända tills det tog slut.
Citera
2026-04-03, 23:02
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Jag har nämnt den tidigare i tråden.
Det är bra röka, finns två varianter, en med lv loggan över hela och nu den senaste med vit förpackning och en nalle. Helt ok dry. Vardagsröka för 60-70 kr g.

Tack för input! Står nu istället mellan Sinaloa och den där 3X Filter (?). Sinaloan verkar stabil nog men har inte sett några reviews ännu på 3X, bara folk som frågar om den
Citera
2026-04-03, 23:06
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Alla sorter fungerar ju olika på olika personer, men jag tyckte ändå äggen slog bra och rökte den sorten i en månad och det fungerade bra ända tills det tog slut.

Aa visst är det så. Har rökt "dunderweed" som jag mest tyckt haft ett drygt rus medan annat random svagare weed fått mig att må dunder.

Angående de där WPFF, Fanta och weedet som ofta också finns med i utbudet, hur skulle ni säga kvaliteten på dom grejerna skiljer sig från all "kommersiell static" som flyter runt nu, ex Black Cherry, LV, El Chapo, osv? Det ser ju iaf jävligt nice ut på videorna, men sen har man ju också blivit van vid att mycket grejer gör det av en eller annan anledning.
Citera
2026-04-04, 20:52
Medlem
Citat:
Aa visst är det så. Har rökt "dunderweed" som jag mest tyckt haft ett drygt rus medan annat random svagare weed fått mig att må dunder.

Angående de där WPFF, Fanta och weedet som ofta också finns med i utbudet, hur skulle ni säga kvaliteten på dom grejerna skiljer sig från all "kommersiell static" som flyter runt nu, ex Black Cherry, LV, El Chapo, osv? Det ser ju iaf jävligt nice ut på videorna, men sen har man ju också blivit van vid att mycket grejer gör det av en eller annan anledning.

Det är nästa nivå helt enkelt. En mer clean high, som varar längre, det krävs mindre för att bli stenad. Om de komersiella du nämner är 6/10 är dessa i mitt tycke 8/10
Citera
2026-04-05, 22:28
Medlem
Hämtade någon fin dry vid namnet "LW" vet tyvärr inte mer men lätt nya favoriten av det som cirkulerar (sinaloa,chapo, black cherry, fruit punch)
Citera
2026-04-10, 14:43
Medlem
Nån som testat Pacman 1 ml vapes? Tror det är dom man ser på displayen hur många bloss man tagit.
Fick ett erbjudande om 5st för 2000kr av en som behöver cash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in