2026-04-01, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Håller helt med.
Ingen tar del av N's & V:s gemensamma liv på heltid mer än de själva så ingen vet inte vad som göms bakom alla hörn.
Som ni säger, man kan inte heller frångå att V:s historik är full med fläckar även om fläckarna bleknat över tid.

N säger själv i podden att både hon och V kan vara "väldigt jobbiga" på olika vis så att raljera FÖR mycket över V:s person blir bara larvigt och känns inte som särskilt autentiskt.
Ja det blir liksom falskt att sitta och hylla honom för att sen skämta bort det .
Det blir liksom inte tro värdigt . Nä det är väldigt lätt att trilla ditt igen . Man kan ej heller sitta och hylla någon som har ett liknande förflutet som sina ex och säga att man hatar otrohet en gång otrogen alltid otrogen Ns ord

Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Ja den säger ju mer än 10000 ord eller hur ?
Jepp helt klart !!

Citat:
Ursprungligen postat av notme12
Nej, en avstängning är rimligt. Då håller jag också på FBK
Tur att någon kan vara neutral och ha ögonen med sig

Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Det är tråkigt att se hur N behandlar sina unga fans. När de frågar snällt om hennes kläder i kommentarerna får de inget svar alls, men så fort någon skriver något elakt är hon snabb med att hugga tillbaka. Hon borde lägga sin energi på de som faktiskt ser upp till henne istället för på hatarna.
Ja det är så hon funkar . Hon pratar emot sig själv ett ex antal ggr tex har man inget snällt och säga var bara tyst . Hon borde följa sitt eget råd och träna på att vara ödmjuk
Senast redigerad av Famlove 2026-04-01 kl. 16:42.
Citera
2026-04-01, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Ja det blir liksom falskt att sitta och hylla honom för att sen skämta bort det .
Det blir liksom inte tro värdigt . Nä det är väldigt lätt att trilla ditt igen . Man kan ej heller sitta och hylla någon som har ett liknande förflutet som sina ex och säga att man hatar otrohet en gång otrogen alltid otrogen Ns ord

Jepp helt klart !!

Tur att någon kan vara neutral och ha ögonen med sig

Ja det är så hon funkar . Hon pratar emot sig själv flera ett ex antal ggr tex har man inget snällt och säga var bara tyst . Hon borde följa sitt eget råd och träna på att vara ödmjuk

Att han skulle få 2min går emot regelboken, minst 5min + game😂

Påtal om V spel.. för andra året i rad blir han avstängd under slutperioden. Det visar tydligt hand svaghet som spelare nämligen hans bristande impulskontroll
Citera
2026-04-01, 16:45
Medlem
Citat:
Att han skulle få 2min går emot regelboken, minst 5min + game😂

Påtal om V spel.. för andra året i rad blir han avstängd under slutperioden. Det visar tydligt hand svaghet som spelare nämligen hans bristande impulskontroll
Precis men det var inget vi kunde veta tydligen 🤣😂
Jepp andra året i rad , att han saknar impulskontroll både på isen och utanför är väl ganska uppenbart då man väljer att skaffa barn med någon han knappt känner till 100 % .
Citera
2026-04-01, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
N har aldrig varit särskilt ödmjuk inför sina följare. Hon pekar finger till de som lyssnar på podden så egentligen skulle hon kanske må bäst av att ägna sig åt något annat. Hennes lyssnare/följare också.

Verkligen, tacksamhet finns inte. Hon är så lättkränkt att hon hellre bråkar med anonyma konton än att vara schysst mot de som ser upp till henne.
Citera
2026-04-01, 17:03
Medlem
Citat:
Jepp andra året i rad , att han saknar impulskontroll både på isen och utanför är väl ganska uppenbart då man väljer att skaffa barn med någon han knappt känner till 100 % .

Japp det gör han ! Att folk skulle tycka han är så trevlig och mr nice stämmer inte !
Citera
2026-04-01, 17:05
Avstängd
Citat:
Nej, en avstängning är rimligt. Då håller jag också på FBK
Är du verkligen ett riktigt fan av FBK? 😉
Jag är det definitivt, har alltid varit och kommer alltid vara !!

Han är känd för att vara en "krasch och bang"-spelare som Färjestad BK värderar högt för hans förmåga att skapa energi och vara jobbig att möta. Han agerar ofta som en "agitator" som försöker få motståndarna ur balans, vilket ibland leder till utvisningar för både honom själv och motståndarna.

Debatten kring Lodin handlar ofta om att han är en skicklig men kontroversiell spelare. Medan hans fans ser honom som en nödvändig kraft som spelar med hjärta och tuffhet, menar kritiker att hans återkommande avstängningar för farliga förseelser som slewfooting och huvudtacklingar visar på ett mönster av vårdslöshet. Tror jag det, vad ska dom annars tycka? Hehe

Det går ju inte annat än älska både honom och laget !! Alla vill ha en sån spelare, men bara i sitt eget lag såklart !!
Senast redigerad av Josefsmaria66 2026-04-01 kl. 17:08.
Citera
2026-04-01, 17:23
Medlem
Citat:

Exakt, noll impulskontroll. Rätt pinsamt att N sitter där i sin ’L-H’-jacka samtidigt som hennes älskade make blir avstängd. Snacka om sämsta tajmingen 😂
Citera
2026-04-01, 17:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Exakt, noll impulskontroll. Rätt pinsamt att N sitter där i sin ’L-H’-jacka samtidigt som hennes älskade make blir avstängd. Snacka om sämsta tajmingen 😂
Man stöttar sitt lag i vått och torrt, i medgång och motgång. Hon som fru och fan och jag som fan.
Riktigt snygg jacka förresten
Citera
2026-04-01, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Man stöttar sitt lag i vått och torrt, i medgång och motgång. Hon som fru och fan och jag som fan.

Skitful jacka faktiskt! Varför inte bara gå dit o vara normal i normala kläder ?
En så kallad WAG jacket är ett NHL påfund.
Citera
2026-04-01, 17:53
Medlem
Citat:

Gulligt tänkt, men det är skillnad på att stötta och att vara blind. V:s största motgång just nu är hans egen impulskontroll, och laget får sota för det. Men absolut, jackan är snygg, det håller jag med om 😃
Citera
2026-04-01, 17:56
Medlem
Citat:
Är du verkligen ett riktigt fan av FBK? 😉
Jag är det definitivt, har alltid varit och kommer alltid vara !!

Han är känd för att vara en "krasch och bang"-spelare som Färjestad BK värderar högt för hans förmåga att skapa energi och vara jobbig att möta. Han agerar ofta som en "agitator" som försöker få motståndarna ur balans, vilket ibland leder till utvisningar för både honom själv och motståndarna.

Debatten kring Lodin handlar ofta om att han är en skicklig men kontroversiell spelare. Medan hans fans ser honom som en nödvändig kraft som spelar med hjärta och tuffhet, menar kritiker att hans återkommande avstängningar för farliga förseelser som slewfooting och huvudtacklingar visar på ett mönster av vårdslöshet. Tror jag det, vad ska dom annars tycka? Hehe

Det går ju inte annat än älska både honom och laget !! Alla vill ha en sån spelare, men bara i sitt eget lag såklart !!

Riktigt fan? Vad räknas som det?
Citera
2026-04-01, 18:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Kan du något om hockey ?
Man vill inte ha en spelare som drar på sig utvisningsminuter och avstängningar i ett slut spel. Det skadar laget ! O man kan faktiskt skada en annan spelare allvarligt om man inte gör rätt.
Oavsett om man håller på FBK eller ej så fattar man att det är ren tur att han inte är avstängd flera matcher !
Jag förklarade ganska ingående med enkla ord för några inlägg sen varför en spelartyp som han blir utvisad och avstängd lite mer än andra. Han är ju inte unik på det viset.
Självklart vill man ju ha honom spelandes i alla matcher men sånt här får man ju räkna med, det tillhör sporten.
Antingen gillar man den spelstilen eller så gör man det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in