Citat:
Tack snälla du, det värmer vad du skriver och visst är det så. Har man inte känt av framför allt de otäcka anfallen som hastigt kastar sig över en när man minst anar det, så kan man inte riktigt förstå vad det innebär. Det är inte så konstigt och jag önskar ingen att behöva uppleva det eller ha det så som jag haft det i många år.
Men man får kämpa på och glädjas åt de stunder eller dagar som man mår bättre, och framför allt inte ge upp hoppet. Förr eller senare kommer det något nytt att prova, forskningen pågår och den har kommit långt i vissa hänseenden, eller så hittar man ett gott råd av en vänlig person som vill gott. Tack för att du lägger tid på att försöka hjälpa inte bara mig utan även andra i tråden som har det kämpigt, det har redan hjälpt mig mycket och säkert kommer det även andra till godo både nu och i framtiden.
Vad gäller dina frågor:
1. Jo, det var faktiskt sval och fuktig luft ute när jag öppnade fönstret.
2. Det är kanske knappt 100 meter till en sjö och den ligger precis bredvid en fin, tät och blandad skog.
Jadå, jag läser alla dina inlägg noga och ser fram emot att prova den övningen.
Jodå, ett badkar finns.
Men man får kämpa på och glädjas åt de stunder eller dagar som man mår bättre, och framför allt inte ge upp hoppet. Förr eller senare kommer det något nytt att prova, forskningen pågår och den har kommit långt i vissa hänseenden, eller så hittar man ett gott råd av en vänlig person som vill gott. Tack för att du lägger tid på att försöka hjälpa inte bara mig utan även andra i tråden som har det kämpigt, det har redan hjälpt mig mycket och säkert kommer det även andra till godo både nu och i framtiden.

Vad gäller dina frågor:
1. Jo, det var faktiskt sval och fuktig luft ute när jag öppnade fönstret.
2. Det är kanske knappt 100 meter till en sjö och den ligger precis bredvid en fin, tät och blandad skog.
Jadå, jag läser alla dina inlägg noga och ser fram emot att prova den övningen.
Jodå, ett badkar finns.

Hej @Jultrollet
Det är bra att du har tillgång till ett badkar.
Du kommer senare framåt i denna IBS-tråden att av mig få
TVÅ stycken olika instruktions-beskrivningar som du skall
få pröva för dina Mag- och Tarm-besvär och där du då skall använda dig utav vad jag kallar för [ Badkars-metoden ]
Jag kommer då och vid det aktuella skriv-tillfället att rekommendera dig att dagligen använda dig utav den så
kallade [ Badkars-metoden ] och då, oavsett om du mår dåligt inom din Mag- och Tarm-kanal eller inte.
Det är faktiskt väldigt positivt sett att du bor på ett avstånd av knappt 100 meter ifrån en tät blandskog med tillhörande vattendrag i form av en sjö.
Fråga ... Har du en möjlighet att nu under den kommande
Vår-tiden att kunna vistas inom skogen och då absolut sett
nära sjön under en tid av minst en timma varje dag ... ?
Det här kan låta mycket egendomligt, men, det är faktiskt sålunda, att skogen tillsammans med sjön kan förbättra din hälsa och ditt mående avsevärt och därtill sagt också på ett effektivt sätt antingen lindra eller också helt frigöra dig från
Nauséa-besvär och, i just detta fallet, så är jag tvärsäker på att detta har en otroligt effektiv inverkan på kroppens Neuronála styrningar.
Effektiviteten för att eliminera Nauséa-besvär vid problem med ett [ Dys-Fuktionált Mag- och Tarm-system ] är faktiskt hela 95% och, för att uppnå en sådan Nauséa-eliminering så krävs en vistelse inom skogen samt under förutsättningen att man håller sig nära ett vattendrag i minst 60 minuter och, allra bäst blir eliminerings-effekten om vistelse-tiden uppgår till 120 minuter.
Att lära sig att förstå de olika
[ Molekyl-Atomernas funktioner och inverkan ] på, och inom en mänsklig kropp, det är en guldgruva att ha som vetskap.
Våran värld så som våran miljö, är bland annat en blandning av så kallade [ An-Joner ] och [ Kat-Joner ] men, oftast är balansen mella dessa tvenna långt ifrån tillfredsställande vilket i sin tur påverkar människans hälsa på ett negativt sätt och leder fram till hälso-problem.
Människan vistas i en miljö som bland annat består av Molekyl-Atomerna [ An-Joner och Kat-Joner ] men, allra oftast sett, så befinner sig människan i en sådan miljö som har ett för högt antal av [ Positiva Kat-Joner ] och, när människan då absorberar för höga nivåer av
[ Positiva Kat-Joner ] så uppstår högre inflammations-nivåer så som kroniska smärt-besvär och även därtill allerigiska problem.
De allra flesta hus och andra boningar är oftast förorenade med [ Positiva Kat-Joner ]
Mvh/@JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2026-03-26 kl. 06:35.
Senast redigerad av JokerMannen 2026-03-26 kl. 06:35.