Citat:
Nu skall vi gå till botten med dina besvär konnekterade till ditt
[ Yrsel-problem ] och ditt besvär med [ Otál Tinnitús ] och, för att du, och jag, tillsammans, skall kunna finna orsakerna till dina besvär med Yrsel-problemet och tillika ditt besvär med
Otál Tinnitús, så kommer det att krävas flera skrivna och postade inlägg av mig.
Dessa kommande skrivna och postade inlägg kommer att inkludera ett flertal ställda frågor till dig som du sedan därefter och, i din tur kan svara på, det vill säga, om du finner dig ett intresse för att göra så.
Är dina Yrsel-problem så som också dina Otála Tinnitús-problem verkligen kopplade till dina Mag- och
Tarm-besvär ... ?
Till det ovan skrivna följer därtill svaret enligt nedan skrivet.
Enligt mitt sätt att se på just dessa problemen, så blir mitt svar .......... Nej, dessa problemen är inte kopplade till dina Mag- och Tarm-besvär men däremot sagt, så är jag övertygad om, att dina Yrsel-problem och dina Otála Tinnitús-problem påverkar din Mag- och Tarm-kanal på ett negativt sätt.
Jag har mina misstankar beträffande vad ditt Yrsel-problem och dina Otála Tinnitús-problem bottnar sig i och, jag har därtill sagt grundligt och, under en lägre tid funderat på vad ditt Yresel-problem och dina Otála Tinnitús-problem kan bero på och detta, vilket vi kommer att titta närmare på under den kommande tiden.
Det allra första, och som du framöver kommer att få tillvägagå och då, enligt mina kommande beskrivnings-instruktioner, det är, ett så kallat [ Tinnitált Capitérings-test ] eller också sagt, en så kallad [ Tinnitál Capitérings-övning ]
Förklaring till det ovan skrivna ..... [ Cáput ] betyder ( ett ) Huvud eller också, ( det ) Huvudet, [ Cáp-it-is ] betyder Huvudets och [ Capit-ál- ] betyder vad som har med huvudet att göra eller, vad som tillhör huvudet samt att [ Cap-it-ér-a ] betyder vad man gör med sitt huvud, det vill säga, hur man rör sitt huvud.
Enligt det ovan skrivna, så betyder det sålunda, att man utföra en [ Tinnitál Capitéring ] med hjälp utav mycket speciella huvudrörelser vilka bearbetar och inhiberar
[ Enkefáliska Tinnitús-signaler ] det vill säga, signaler som hjärnan tar emot från örat.
I nästkomnande inlägg får du en beskrivnings-instruktion om hur, och på vilket sätt som du skall tillvägagå när du utför en så kalkad [ Tinnitál Capitéring ] och, för att sålunda kunna bromsa ett Otált Tinnitús-besvär, sedan om detta kommer att ha en tillfredsställande effekt på just dig som individ, det återstår att se.
Kan vi på något sätt finna en lösning på ditt Yrsel-problem så tillika dina Tinnutús-problem, så är jag säker på, att du sålunda, uppnår en mer tillfredsställande Mag- och Tarm-funktion och, om du uppnår en bättre Mag- och Tarm-funktion, sålunda förbättras din mentala status avsevärt.
Extra tillägg utöver det ovan skrivna ... Då jag per telefonledes var i kontakt med en [ Gastro-Entero-Lóg ] samt då, Söndagen den 22/2 2026 och då, vid det aktuella tillfället framförde om dina Mag- och Tarm-problem samt inkluderat dina övriga symptomer, så hade jag ett mycket givande samtal med
[ Gastro-Entero-Lógen ] och, senare framåt samt i denna tråden, så kommer du att få reda på vad
[ Gastro-Entero-Lógen ] berättade för mig och, vad han gav mig för olika råd och rekommendationer.
Skrev dett enligt ovan för att du skall vara införstådd i att jag inte har glömt bort vad jag tidigare har lovat dig.
Mvh/@JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2026-03-19 kl. 20:25.
Senast redigerad av JokerMannen 2026-03-19 kl. 20:25.
Ja, jag ska skriva upp det precis så som du beskrivit det hela.