Citat:
Ursprungligen postat av
solstrålar
Jo tänk för jag har mer än en blekaste aning - har nämligen spelat Rockstars spel sen GTA 1 och GTA London! Men dessa spel känner du nog inte ens till. Jag har spelat allt de gjort och även moddat för spelen och varit med på en del hype-tåg, det man lär sig är att Rockstar är duktiga på marknadsföring men GTA V och RDR2 även om de var vackra var rätt tråkiga. GTA 6 ser också rätt tråkigt ut, och geografin gör det inte speciellt roligt om du nu vet vad Florida har för geografi. Vatten och stränder blir rätt tröttsamt efter ett tag, för att inte tala om de dötrista paret som utgör huvudkaraktärerna.
Du har aldrig varit i Florida va?
Allt från enorma städer, milslånga stränder till stora skogar och djupa träskområden.
Det kommer inte vara Vice City II direkt detta.
Jag tror det kommer bli kanon!
Men visst finns det fallhöjd, blir inte spelet helt 100% perfekt så kommer det floppa totalt nu med alla förväntningar