2026-03-25, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anvandarnamn1233
Just öppenheten, kunna utforska en virtuell värld, bara försvinna in i en realistisk hittepåvärld en stund och betrakta alla detaljer, det är det som gör det.
Vilket inte har någonting med spelmekaniken att göra, utan handlar om att folk villa leka gangster och kung.
Citera
2026-03-25, 22:02
Moderator
memymos avatar
MASSOR av OT tjaffs med windows, linux, telefoner å annan skit raderat!

Fortsatt snack om det i tråden vad som fungerar bäst eller inte raderas med varningar i fortsättningen!

/MOD
Citera
2026-03-31, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Jo tänk för jag har mer än en blekaste aning - har nämligen spelat Rockstars spel sen GTA 1 och GTA London! Men dessa spel känner du nog inte ens till. Jag har spelat allt de gjort och även moddat för spelen och varit med på en del hype-tåg, det man lär sig är att Rockstar är duktiga på marknadsföring men GTA V och RDR2 även om de var vackra var rätt tråkiga. GTA 6 ser också rätt tråkigt ut, och geografin gör det inte speciellt roligt om du nu vet vad Florida har för geografi. Vatten och stränder blir rätt tröttsamt efter ett tag, för att inte tala om de dötrista paret som utgör huvudkaraktärerna.

Du är helt ute och cyklar. Du bevisar återigen att du inte har en blekaste aning angående GTA 6 även fast du har ''spelat'' gta sen 1an. För hade du förstått hur stort och komplext spelet kommer bli så hade du inte yttrat dig på det sättet. Rockstar har utvecklat helt nya mekanismer och funktioner för GTA 6. Antar att du inte visste ett skit om det. De har tex enstaka team som enbart fokuserar på saker som vatten, hur glas ska splittras osv. Förstår du hur sinnessjukt det är? De tar vartenda jävla element på största allvar för att skapa en helhet som gör det svårt att skilja på verkligheten och spelet. Majoriteten av spelarna kommer bara gå runt och bli chockade av alla detaljer och hur allt kommer samarbeta i spelet. Nej återigen jag tror inte du fattar skalan på detta projektet. Googla lite

Och som svar på din töntiga påståelse om att jag inte känner till GTA 1 och GTA London, säger jag Lemmings by DMA. Är du en veteran som du påstår så vet du var jag står nu.
Senast redigerad av NonStopXXX 2026-03-31 kl. 11:20.
Citera
2026-03-31, 12:02
Avslutad
GTA6 behöver en quest journal på samma sätt som rollspel har. GTA5s fristående uppdrag funkade inte alls. Hade GTA6 haft en quest journal så hade ett uppdrag kunnat vara att hitta fem specifika bilar, sedan hade du kunnat göra det när du ville, istället för att ett uppdrag startar där du måste hitta alla fem bilarna på en gång.
Citera
2026-03-31, 13:19
Medlem
solstrålars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Du är helt ute och cyklar. Du bevisar återigen att du inte har en blekaste aning angående GTA 6 även fast du har ''spelat'' gta sen 1an. För hade du förstått hur stort och komplext spelet kommer bli så hade du inte yttrat dig på det sättet. Rockstar har utvecklat helt nya mekanismer och funktioner för GTA 6. Antar att du inte visste ett skit om det. De har tex enstaka team som enbart fokuserar på saker som vatten, hur glas ska splittras osv. Förstår du hur sinnessjukt det är? De tar vartenda jävla element på största allvar för att skapa en helhet som gör det svårt att skilja på verkligheten och spelet. Majoriteten av spelarna kommer bara gå runt och bli chockade av alla detaljer och hur allt kommer samarbeta i spelet. Nej återigen jag tror inte du fattar skalan på detta projektet. Googla lite

Och som svar på din töntiga påståelse om att jag inte känner till GTA 1 och GTA London, säger jag Lemmings by DMA. Är du en veteran som du påstår så vet du var jag står nu.

Haha, dom borde ha åldersgräns på Flashback. Oh wow, separata team för vatten och glas! Herregud, du var nog inte ens med på RDR2 och allt som lovades där. Tvivlar på att du ens spelat Rockstar spel om du köper allt deras marknadsföringsavdelning spottar ur sig med hull och hår. Dom har verkligen fångat dig med denna hajp, du den dumma träskalliga konsumenten.
Citera
2026-03-31, 21:38
Medlem
Citat:
Jo tänk för jag har mer än en blekaste aning - har nämligen spelat Rockstars spel sen GTA 1 och GTA London! Men dessa spel känner du nog inte ens till. Jag har spelat allt de gjort och även moddat för spelen och varit med på en del hype-tåg, det man lär sig är att Rockstar är duktiga på marknadsföring men GTA V och RDR2 även om de var vackra var rätt tråkiga. GTA 6 ser också rätt tråkigt ut, och geografin gör det inte speciellt roligt om du nu vet vad Florida har för geografi. Vatten och stränder blir rätt tröttsamt efter ett tag, för att inte tala om de dötrista paret som utgör huvudkaraktärerna.

Du har aldrig varit i Florida va?
Allt från enorma städer, milslånga stränder till stora skogar och djupa träskområden.
Det kommer inte vara Vice City II direkt detta.

Jag tror det kommer bli kanon!
Men visst finns det fallhöjd, blir inte spelet helt 100% perfekt så kommer det floppa totalt nu med alla förväntningar
Citera
2026-03-31, 22:04
Medlem
Citat:
Haha, dom borde ha åldersgräns på Flashback. Oh wow, separata team för vatten och glas! Herregud, du var nog inte ens med på RDR2 och allt som lovades där. Tvivlar på att du ens spelat Rockstar spel om du köper allt deras marknadsföringsavdelning spottar ur sig med hull och hår. Dom har verkligen fångat dig med denna hajp, du den dumma träskalliga konsumenten.

Nu är jag helt övertygad om att du inte fattar ett skit.
Citera
2026-03-31, 22:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Nu är jag helt övertygad om att du inte fattar ett skit.
Haha jävlar vad hypad du är på GTA 6, kul att se! Jag har ingen PS5 så jag får vänta med att spela, men jag tror det kommer vara ganska likt tidigare GTA i det stora hela.

Tyvärr nackdelen med dessa stora och dyra produktioner är att utvecklare vågar ta mindre risker. Så det kommer nog vara ganska likt dom tidigare spelen fast med några coola nya funktioner här och där.
Citera
2026-04-01, 07:17
Medlem
solstrålars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvandarnamn1233
Du har aldrig varit i Florida va?
Allt från enorma städer, milslånga stränder till stora skogar och djupa träskområden.
Det kommer inte vara Vice City II direkt detta.

Jag tror det kommer bli kanon!
Men visst finns det fallhöjd, blir inte spelet helt 100% perfekt så kommer det floppa totalt nu med alla förväntningar

Jag har bott i Miami. Man tröttnar på stranden, träskskogarna och solskenet. Naturen har ingen variation jämfört med andra platser in USA.
Citera
2026-04-01, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjShamona
Haha jävlar vad hypad du är på GTA 6, kul att se! Jag har ingen PS5 så jag får vänta med att spela, men jag tror det kommer vara ganska likt tidigare GTA i det stora hela.

Tyvärr nackdelen med dessa stora och dyra produktioner är att utvecklare vågar ta mindre risker. Så det kommer nog vara ganska likt dom tidigare spelen fast med några coola nya funktioner här och där.

Jag hör dig och förstår vad du menar men det är inte applicerbart på GTA serien. Det enda rockstar gör är att ta stora risker och utveckla spelen till nivåer som ingen annan utvecklare ens har kommit nära. Det är precis därför de är så stora som de är idag. Bara det jag läst hittills om tex patenten är helt sjukt. Inte konstigt att det tar en sån tid. Coola nya funktioner här och där är nästan respektlöst med tanke på hur avancerade funktionerna är. Har du spelat RDR2?
Citera
2026-04-03, 15:19
Medlem
Citat:
Jag har bott i Miami. Man tröttnar på stranden, träskskogarna och solskenet. Naturen har ingen variation jämfört med andra platser in USA.

Äh håll käften du börjar bli jobbig nu.

Du har bott i Miami, du har spelat alla rockstar spelen. Om jag säger att månen luktar fiskpinnar då kommer du säga ”nej det luktar makaroner för jag har varit där”. Så bara hålla käften du har inte bott i Miami och du fattar ingenting om tv spel. Du är en loser som tror att han vet allt och tål inte när någon som faktiskt vet, argumenterar mot dig.
Citera
2026-04-03, 16:36
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Vart skulle spelet utspela sig för att göra Herr Solstråle nöjd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in