2026-03-30, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Anjo gick ut i video och hävdade att Linnea slagit barnet medans Chrippa satt i häktet. Så försök igen.

Chrippa gick ut och bölade hos Anjo och sa offentligt att Linnéa hade slagit hans dotter, och sedan dess har Anjos tagning varit på detta att antingen har Linnéa slagit Chrippas barn eller så ljög Chrippa om att Linnéa har slagit Chrippas barn, så försök igen ditt lilla dåliga Temu-troll

Anjo har lagt fram det på detta sätt otaliga gånger och kommer fortsätta göra exakt likadant i all evighet och varje gång han gör det så sjunker trovärdigheten för bluffmakaren Bo-Göran Bodin och psykfallet Linnéa och hela Temu-falangen som envetet håller fast vid sin alternativa och falska verklighetsbeskrivning
Senast redigerad av Ioniq6 2026-03-30 kl. 09:29.
Citera
2026-03-30, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Jag bevisade inte din tes om att Hatet var orsaken till att Anjos får färre visningar, snarare har antal visningar i snitt per klipp ökat efter att bluffmakaren Bo-Göran Bodin skapade sin skattefinansierade icke-verklighetsbaserade scifi-doku, för det är vad som drar Anjos publik som mest när Anjo lägger fram fakta och sanningar som avslöjar och drar ned byxorna på bluffmakare som Bo-Göran Bodin

Din ogenomtänkta tes om att Hatet har påverkat Anjos YT negativt la du fram som svar (?) på att jag påpekade att folk i allmänhet inte orkar sitta titta och eller lyssna 1h om dagen på Anjo i 30 dagar det blir för mycket Anjo även för de mest inbitna fansen såvida man inte är en manisk diagnos-människa eller en random temu-are som inte har problem med det

Jag kan bara konstatera att du har dåligt minne nu också eller så inbillar du dig att ditt dåliga minne ska smitta av sig på mig och att jag inte ska komma ihåg vad vi diskuterar alltså våra inlägg finns kvar att läsa i tråden. "Chocken" att en temu-flashbackare kör med nån form av patetisk och trasig gaslight eller vad det ska föreställa
Fast vänta nu, det jag menade var att efter Anjo reagerat på hatet så dalade hans visningar på kanalen. Inte att folk slutade titta på Anjo tack vare dokumentären. Anjos framgång det senaste 2 åren är tack vare chrippadramat. Det har ju Anjo själv erkänt. Nu finns det inte mycket mer att tillägga om chrippadramat. Därav börjar visningarna gå ner och Anjo har inget att prata om längre som lockar den typen av visningar.
Citera
2026-03-30, 09:30
Avslutad
Citat:
Eh jag tycker att Anjo bevisat att Linnéa är 100% psykopat
Anjo har aldrig hävdat att Linnéa har slagit Chrippas barn, det är Chrippa som har påstått det om du har missat den detaljen vilket är en detalj som Temu kämpar hårt med att låtsas inte känna till men så lever de ju Temu i sitt rollspel i den där alternativa fejk-verkligheten också
Så du bekräftar att Anjo förtalar Linnea genom att framställa henne för sina tittare som "psykopat"?

Du kanske ska prova läsa på lagen angående utpeka någon som klandervärd, det är inte speciellt förmildrande att hävda att det man sprider vidare är nått någon annan sagt.
Frågar du mig så förstärker det till och med att du vet om att det du sprider är kränkand och göra med ett syfte.

Fan vad korkad du är.
Citera
2026-03-30, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennartohly
Fast vänta nu, det jag menade var att efter Anjo reagerat på hatet så dalade hans visningar på kanalen. Inte att folk slutade titta på Anjo tack vare dokumentären. Anjos framgång det senaste 2 åren är tack vare chrippadramat. Det har ju Anjo själv erkänt. Nu finns det inte mycket mer att tillägga om chrippadramat. Därav börjar visningarna gå ner och Anjo har inget att prata om längre som lockar den typen av visningar.

Jag förstår inte din poäng du ändrar dig hela tiden dina inlägg håller inte en röd tråd och inget av det du säger nu har något med mitt ursprungsinlägg du besvarade att göra, mitt inlägg gällde att normalt folk inte slösar bort 1h av tystnad och lugn och ro om dagen på att lyssna på att Anjo läser upp en tråkig ointressant chatt, trots att en bluffmakare som Bo-Göran Bodin har lyft upp chatten som något hemskt och uppseendeväckande
Citera
2026-03-30, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Så du bekräftar att Anjo förtalar Linnea genom att framställa henne för sina tittare som "psykopat"?

Du kanske ska prova läsa på lagen angående utpeka någon som klandervärd, det är inte speciellt förmildrande att hävda att det man sprider vidare är nått någon annan sagt.
Frågar du mig så förstärker det till och med att du vet om att det du sprider är kränkand och göra med ett syfte.

Fan vad korkad du är.

Anjo behöver inte uttryckligen säga att Linnéa är psykopat, han behöver bara lägga fram fakta, verklighet och sanning om Linnéa så drar vilken normal människa som helst helt på egen hand slutsatsen
att Linnéa är en störd psykopat. Precis som vem som helst kan dra slutsatsen att Breivik är psykopat som kan mörda oskyldiga barn utan att något nyhetsankare uttryckligen påstår att Breivik är psycho

Linnéa är inte den sortens psycho som Breivik, hon är den sortens psycho som manipulerar sina närmaste, i första hand sina pojkvänner, och så fort eventuell pojkvän försöker lämna henne så vänder hon sig mot pojkvännen och skamlöst ljuger om denne t.ex. sminkar blåmärken i ansiktet och påstår offentligt att hennes pojkvän slagit henne m.m.
Citera
2026-03-30, 09:44
Medlem
Citat:
Jag förstår inte din poäng du ändrar dig hela tiden dina inlägg håller inte en röd tråd och inget av det du säger nu har något med mitt ursprungsinlägg du besvarade att göra, mitt inlägg gällde att normalt folk inte slösar bort 1h av tystnad och lugn och ro om dagen på att lyssna på att Anjo läser upp en tråkig ointressant chatt, trots att en bluffmakare som Bo-Göran Bodin har lyft upp chatten som något hemskt och uppseendeväckande
Du verkar ju retardo, jag har inte ändrat mig, står fast vid att efter hans reaktion på hatet så dalade hans visningar. Som du säger att folk inte har tid/lust att lyssna på 30timmar av chatten kan ju stämma men invändningen där är ju att varken avsnitt 1 eller 2 har speciellt mycket visningar. Om folk ”tröttnar” på just chatten borde ju visningarna legat högt på dom fiesta chatten videorna och sen dalat. Men så är ju inte fallet. Intresset för anjos videos minskade markant efter sista reaktionen av hatet. Gå tillbaka och titta på visningarna från och med videon där han går ut med chrippas häktning så ser du ju själv hur mycket visningar han tappat. Folk är trötta på chrippadramat och Anjo har inget annat att prata om som drar så mycket visningar. Det är ett faktum.
Citera
2026-03-30, 09:54
Medlem
Citat:
Om man tittar på anjos visningar sen han började med chatten ser det inte bra ut. Innan fick han 115000-170000per video. Nu snittar han bara 40000-50000 istället. Är eran med det feta fettot äntligen påväg att gå under?

Citat:
Ingen (eller relativt få) orkar eller har tid att kolla på 1h youtube om "samma sak" från samma kreatör om dagen. En normal tittare uppskattar youtubers som släpper 1 klipp i veckan om det ska vara mer än 1h långt, för är man normal så har man mer än Anjo som intresse och tittar på ett 50-tal andra youtubers dessutom

Det säger sig självt om 50 youtubers hade släppt 1h om dagen så är det omöjligt att titta på allt så de flesta normala människor inkl mig själv väljer att strunta i att titta när frekvensen på släpp blir för tight

Så det är helt som förväntat att antal visningar per klipp sjunker rejält när en kreatör som Anjo med normalt folk som tittare släpper för ofta jag själlv är positivt överraskad att sista hälften av chatten-klippen ens fått över 10k visningar styck

Sen finns det såklart socfall och andra diagnos-människor som kan stirra på Skilleras flera timmar om dagen men det beor ju på att de inte har ett normalt liv med många olika intressen som alla är mer hälsosamma än att sitta som läktare-hatare i YT-live's

Citat:
Fast grejen är ju att visningarna inte minskat med tiden på just chatten videos, ingen av dom videorna har över 10000 visningar. Så ditt argument att folk ”tröttna” för frekvent postande stämmer ju inte. Visningarna dalade efter ”hatet” kommit ut.

Citat:
Vad yrar du om? vadå 10000? Endast 5 av Anjos 471 klipp har färre än 10000 och de fem är alla minst 3 år gamla, så här såg det ut för några månader sedan: https://imgur.com/a/XvsI6TX

Igen: Titta på ovan skärmdump så ser du att visningarna pendlar ner till 20.000 per klipp periodvis innan hatet, så igen: vad är din poäng? Visningarna följer inte en specifik trend och bluffmakaren Bo-Göran Bodins skattefinansierade vinklade fejk-doku har inte påverkat Anjos YT-kanal det går inte koppla ihop mer än att bluffmakare-dokun har gett Anjo content för ett 40-50 tal youtube-klipp och fler lär det bli och det tackar Anjo ödmjukast för. Och att samtliga chatten-videos inte har lika många views som Anjos i övrigt topp 50 i antal visningar har sina naturliga förklaringar som inte krävs en raketforskare att förstå varför, eller vadå förväntar ni er att varje avsnitt av 30 där Anjo sitter och läser en chatt ska få lika många visningar som "Historien om Joz"-serien??

Ni är bara så tröga verklighetsbortkopplade temu-tänkare att det är pinsamt att ens försöka diskutera med er, och ni förstår inte varför rimliga människor som Anjo, Rask och Motvikt bara inte orkar med er och sätter er på mute och i filtret? Självinsikt badboll

Det enda ni lever för är att trolla och irritera andra och sedan känner ni att ni "har lyckats" när ni blir blockade i alla kommentarsfält, tragiska avundsjuka fattighjon
Senast redigerad av Ioniq6 2026-03-30 kl. 10:03.
Citera
2026-03-30, 10:32
Medlem
Citat:
Igen: Titta på ovan skärmdump så ser du att visningarna pendlar ner till 20.000 per klipp periodvis innan hatet, så igen: vad är din poäng? Visningarna följer inte en specifik trend och bluffmakaren Bo-Göran Bodins skattefinansierade vinklade fejk-doku har inte påverkat Anjos YT-kanal det går inte koppla ihop mer än att bluffmakare-dokun har gett Anjo content för ett 40-50 tal youtube-klipp och fler lär det bli och det tackar Anjo ödmjukast för. Och att samtliga chatten-videos inte har lika många views som Anjos i övrigt topp 50 i antal visningar har sina naturliga förklaringar som inte krävs en raketforskare att förstå varför, eller vadå förväntar ni er att varje avsnitt av 30 där Anjo sitter och läser en chatt ska få lika många visningar som "Historien om Joz"-serien??

Ni är bara så tröga verklighetsbortkopplade temu-tänkare att det är pinsamt att ens försöka diskutera med er, och ni förstår inte varför rimliga människor som Anjo, Rask och Motvikt bara inte orkar med er och sätter er på mute och i filtret? Självinsikt badboll

Det enda ni lever för är att trolla och irritera andra och sedan känner ni att ni "har lyckats" när ni blir blockade i alla kommentarsfält, tragiska avundsjuka fattighjon
Men snälla din dump är ju på 12 videos bara. Fåtal som handlar om chrippadramat dessutom. Gå tillbaka från chrippas häktning och kolla därifrån fram till nutid så ska du se hur mycket visningarna dalar. 12 videos säger ingenting på en period på 2 år med kanske 100videos uppladdade. Det går inte att frånta att intresset för hans kontent minskat eftersom chrippadramat är ”slut”. Det finns inget mer att säga om det. Jag lovar dig att 95% av alla videos som handlar om chrippa under den perioden har över 150000visningar 50% har säkert 250000-300000. Men vi alla här i tråden har förstått nu att du vill inget hellre än att slicka anjo ren i baken efter varje toabesök. Det är samma med alla kanaler i det här dramat. Kolla skilleras tex om han inte pratar om Anjo/rask så får han heller inga visningar.
Citera
2026-03-30, 10:39
Medlem
Citat:
Men snälla din dump är ju på 12 videos bara. Fåtal som handlar om chrippadramat dessutom. Gå tillbaka från chrippas häktning och kolla därifrån fram till nutid så ska du se hur mycket visningarna dalar. 12 videos säger ingenting på en period på 2 år med kanske 100videos uppladdade. Det går inte att frånta att intresset för hans kontent minskat eftersom chrippadramat är ”slut”. Det finns inget mer att säga om det. Jag lovar dig att 95% av alla videos som handlar om chrippa under den perioden har över 150000visningar 50% har säkert 250000-300000.

Jag förstår fortfarande inte vad din centrala poäng är men jaja den som förstår vad du försöker säga är väl nöjd med att läsa det du skriver

Jag tycker fortfarande att det inte är något konstigt att alls att Anjo får färre views när han hastar ut 30 entimmarsklipp i 30 dagar om en tråkig chatt, när han normalt sett publicerar ca 1 klipp i veckan och normala folk orkar inte titta på så mycket från en drama-youtuber, världen är så otroligt mycket större än influencers och deras drama att det räcker och blir över med max ett par timmar i veckan av sånt för att hålla det subprioriterade intresset mättat
Citera
2026-03-30, 10:57
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Chrippa gick ut och bölade hos Anjo och sa offentligt att Linnéa hade slagit hans dotter, och sedan dess har Anjos tagning varit på detta att antingen har Linnéa slagit Chrippas barn eller så ljög Chrippa om att Linnéa har slagit Chrippas barn, så försök igen ditt lilla dåliga Temu-troll

Anjo har lagt fram det på detta sätt otaliga gånger och kommer fortsätta göra exakt likadant i all evighet och varje gång han gör det så sjunker trovärdigheten för bluffmakaren Bo-Göran Bodin och psykfallet Linnéa och hela Temu-falangen som envetet håller fast vid sin alternativa och falska verklighetsbeskrivning
Uppenbarligen har du inte kollat på Anjos videos, hade du gjort det hade du vetat att Anjo gick ut och anklagade Linnea för att ha misshandlat barnet medans Chrippa satt i häktet. Det kom ifrån Anjo först.

Jag börjar starkt misstänka att du trollar, för du upprepar om och om igen samma lögn om Anjo, som om du tror att om du tjatar om det tillräckligt mycket så blir lögnen plötsligt en sanning.
Och sen när du får bevis på att du hade fel, då börjar du tjata om nästa lögn.

Antingen trollar du eller så är du mentalt sjuk. Men det leder inte till några vettiga diskussioner att försöka diskutera med någon som inte har koll och bara har fel/ljuger.
Citera
2026-03-30, 10:59
Medlem
Citat:
Jag förstår fortfarande inte vad din centrala poäng är men jaja den som förstår vad du försöker säga är väl nöjd med att läsa det du skriver

Jag tycker fortfarande att det inte är något konstigt att alls att Anjo får färre views när han hastar ut 30 entimmarsklipp i 30 dagar om en tråkig chatt, när han normalt sett publicerar ca 1 klipp i veckan och normala folk orkar inte titta på så mycket från en drama-youtuber, världen är så otroligt mycket större än influencers och deras drama att det räcker och blir över med max ett par timmar i veckan av sånt för att hålla det subprioriterade intresset mättat
Det är inte bara för att han har kastat ut 30 1:timmes videos. Dom andra videorna som kommit har inte heller samma antal visningar som hans dramavideos normalt får din mentala dvärg. Senaste videon om Bo-göran inte ens 50k efter 3 dagar. Videon innan chatten om bo-göran 70000, löser problem med ciggrunkarn 90000 men oj videon innan det OM CHRIPPA 150000. Men sen gå bak 20 videos från chatten, endast 4 st av dom har under 100k visningar, varav 2 har 90k+. 16 av dom 20 videorna är om chrippa. OM ANJO INTE PRATAR OM CHRIPPA FINNS INGET INTRESSE. och nu har Anjo inget mer att säga om chrippa som är intressant. = intresset för anjos content minskar.
Citera
2026-03-30, 11:01
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Anjo behöver inte uttryckligen säga att Linnéa är psykopat, han behöver bara lägga fram fakta, verklighet och sanning om Linnéa så drar vilken normal människa som helst helt på egen hand slutsatsen
att Linnéa är en störd psykopat. Precis som vem som helst kan dra slutsatsen att Breivik är psykopat som kan mörda oskyldiga barn utan att något nyhetsankare uttryckligen påstår att Breivik är psycho

Linnéa är inte den sortens psycho som Breivik, hon är den sortens psycho som manipulerar sina närmaste, i första hand sina pojkvänner, och så fort eventuell pojkvän försöker lämna henne så vänder hon sig mot pojkvännen och skamlöst ljuger om denne t.ex. sminkar blåmärken i ansiktet och påstår offentligt att hennes pojkvän slagit henne m.m.
Anjo har dock aldrig lagt fram fakta på att Linnea är en psykopat.
Kan du inte hänvisa till denna "fakta" som Anjo lagt fram?

Både läkare och polis dokumenterade Linneas blåmärken. Tror du inte läkare och polis ser skillnad på blåmärken och smink?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in