Citat:
Ursprungligen postat av
JeffTommy
Du har inte fattat att folk har på skiten i ett fönster på datorn medans man gör annat på samma sätt som man har på radion i bakgrunden?
Du har inte fattat att alla "har på skit" i bakgrunden då och då? Men alla har verkligen inte på Skilleras flera timmar om dagen i bakgrundem, för då är man inte normal då är man soc-fall eller diagnos-människa utan ett normalt liv
Även jag "har på skit" i bakgrunden ibland men inte sätter jag på 1h av Anjos "chatten" i bakgrunden varje dag i en månad det vore ju helt sinnessjukt hjärnan skulle ju ruttna finns så otroligt mycket annat man lyssna på som är otroligt mycket mer intressant, släpps dokumentärer och information om allt möjligt dagligen på youtube och på andra ställen som man hellre slösar bort 1h tystnad på. 1h tystnad är för övrigt underskattat, men diagnos-människor måste ju maniskt pressa in 16h ljud rätt in i deras ruttna hjärnor om dygnet en del t.o.m. 24h timmar de sover väl med babbel rätt in i hjärnan dessutom
Det är inte min uppgift att hjälpa er att förstå varför Anjo får färre visningar på klipp när i en månad släpper 1h om dagen, för ni är redan så trasiga och onormala så i er värld så sitter tydligen alla prenumeranter och tittare i soffan hela dagarna och väntar på att Anjo ska lägga upp något nytt på youtube
Av den bråkdel tittare "chatten"-serien fått så kan jag garantera att minst 50% är diagnos-människor, er Temu-riddare, som tittar. För Anjos ordinarie publik slösar inte bort 1h om dagen på anjo, så viktig är inte anjo i deras liv tro det eller ej