Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Du menar hans företagsmail? Ni har inte ett skit mer än det ni har hittat på. Otroligt töntigt och korkat.
Inga mer planer på dåd?
Du behöver inte lägga mig i ett fack om ”vi”, jag har alltid haft min ståndpunkt och att den idag har kommit att delas av den stora massan beror på att min ståndpunkt är förankrad i sanningen och att det nu finns obestridliga bevis för att Jockiboi och Pontus Björlund är lögnare och rötägg och att den stora massan nu ser det jag och några få såg från början, inget annat. Youtubes topplista för hajpade videos talar sitt tydliga språk.
Varför kommer alltid ”dåd” mot Pontus och Jocke alltid i samband med att Pontus vill sluta gå Jockes ärenden på YouTube?
Vet du vad som är återkommande för dig? Att du med full vetskap om att du ljuger anklagar andra för ”dåd” Joakim Lundell snickrat ihop för egen maskin. Det är ryktet om det våldtagna barnet som Joakim låg bakom, hoten mot Anjos barn som Joakim hittade på (som du ”sätt” den påhittade filmen av) och nu till sist den hackade mejlen (som jag från början trott är en psy op av sekten) men som visat sig vara åtminstone en läcka som har faktiskt innehåll från hans mejl.
Din beskyllning gör bara att du riktar misstankarna mot Joakim Lundell. Det kokar ner till två scenarier. 1. Rask och Pontus vill sänka Temu med en desinformationskampanj dom i ett senare skede kan vända mot Temu. 2. Joakims varumärke har tagit sådan skada av Hatet att han behöver ta avstånd från sina kumpaner för att rentvå sitt namn. Ifall han ska lyckas med det behöver han göra det och beröva dom det lilla förtroendekapital dom har kvar, utan att kumpanerna vänder honom ryggen. Han behöver göra sig av med den hämndlystna Pontus Björlund utan att han förstår det och hur gör man det på det mest effektiva sättet?
Att det börjat läcka mejl som får framförallt Pontus att avslöjas med beräknade lögner och med allt han klandrat andra för: han ljuger om Linneas våldsamhet mot barn, han är otrogen, betalar för adult content, har skulder och håller på med ekonomisk brottslighet.
Mejlen läcktes här från en osäker fildelningssida.
Jocke är inte främmande för att använda hackare mot andra eller fejka ”bevis” och använda anonyma konton mot sina motståndare, det började han med 2022 och det pågår fortfarande.
Hackaren har haft insyn i mejlen i flera veckor och det lättaste sättet att hitta en ingång är att hackaren får dom att klicka på en länk eller spara något på sin dator. Pontus är förmodligen inte så okunnig att han laddar ner något eller klickar på länkar skickat
från en person han inte litar på.
Varför sprang Jocke (utan senare uppbackning från Anjo och Rask) till Bloggbevakning och anklagade Temu för att ha hackat Anjo och Rask? Vad gör Joakim så desperat?